Den Kjempestore Offisielle Iphone tråden. - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 17 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 333
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Iphone 4

Da har jeg fått min, og kan ikke si annet enn:

Dette er den beste telefonen ever IMHO.

Ihvertfall til mitt bruk. Jobbmail på Exchange fungerer som ingen andre telefoner jeg har hatt i handa. Powerpointer, Excel-ark etc., popper opp som lyn fra klar himmel. DET er det ikke alle telefoner som klarer, og er et MUST i min jobb.

Skjermen er ekstremt oppløst. Kameraet er fantastisk, for ikke å snakke om film-funksjonen på telefonen som er helt rå, så lenge man ikke har altfor brå bevegelser. Batteriet er vesentlig bedre enn den "gamle".

Jeg er STORFORNØYD

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min iphone 4 rett før helgen og har stort sett brukt hele helgen til å knotte og finne ut av.

Nå har jeg bestemt meg for å hive ut cd spilleren for godt. Nå som jeg kan kjøre spotify digitalt inn på reciveren, så har desverre cd`n blitt overflødig.

Men et lite irritasjons moment har dukket opp, og jeg lurer på om det er noen som har en løsning på denne utfordringen.
    Hvordan i huleste er det mulig å fjernstyre spotify på denne tlf Det går fint an å fjernstyre Ipoden med fjernkontroll, men altså ikke spotify. Håper ikke det ender opp med en 10 meter lang ledning, men at det finnes en eller annen løsning på dette problemet

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terrawa
    Jeg fikk min iphone 4 rett før helgen og har stort sett brukt hele helgen til å knotte og finne ut av.

Nå har jeg bestemt meg for å hive ut cd spilleren for godt. Nå som jeg kan kjøre spotify digitalt inn på reciveren, så har desverre cd`n blitt overflødig.

Men et lite irritasjons moment har dukket opp, og jeg lurer på om det er noen som har en løsning på denne utfordringen.
    Hvordan i huleste er det mulig å fjernstyre spotify på denne tlf Det går fint an å fjernstyre Ipoden med fjernkontroll, men altså ikke spotify. Håper ikke det ender opp med en 10 meter lang ledning, men at det finnes en eller annen løsning på dette problemet
    Har ikke prøvd selv ennå, men man har jo f.esk: Remoteless | Turn your iPhone into a remote control for Spotify

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

[QUOTE=frippsi]Har ikke prøvd selv ennå, men man har jo f.esk: Remoteless | Turn your iPhone into a remote control for Spotify[/QUOTE

Da er det under forutsetning av at pcn er tilkoblet steroen og ikke iphone slik som jeg gjør. Men jeg fikk vel egentlig svar på det jeg lurte på her, så da ender jeg vel opp med 10 meter ledning.

"Spotify does not provide any official way to be controlled remotely, so the biggest challenge has been to create the helper program and in make a useful remote control within the constraints present."

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Terrawa]
    Sitat Opprinnelig postet av frippsi
    Har ikke prøvd selv ennå, men man har jo f.esk: Remoteless | Turn your iPhone into a remote control for Spotify[/QUOTE

Da er det under forutsetning av at pcn er tilkoblet steroen og ikke iphone slik som jeg gjør. Men jeg fikk vel egentlig svar på det jeg lurte på her, så da ender jeg vel opp med 10 meter ledning.

"Spotify does not provide any official way to be controlled remotely, so the biggest challenge has been to create the helper program and in make a useful remote control within the constraints present."
    1. Kjøp den rimeligste Squeezeboxen du finner på brukten.
    2. Installer spotify plugin på denne.
    3. Installer iPeng på iPhone
    4. Nyt friheten.

Jeg har 3 stk squeezebox er kjempefornøyd!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Innstilinger-->Generelt-->tilgjengelighet og aktiverer hvit på svart"

Noen som har prøvd denne?
    Blir bildene også i Sepia som resten av menyene og ikonene?!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trøbbel med "klokke" på Opera

Jeg har instalert Opera nettleseren på min iPhone 3G.
    Når jeg ser på avforum på denne, så viser den en time feil på klokkeslettene på innleggene, noen som har noen forklaring på det?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Normalt så pleier slike time forskjeller være at tidsone på pc og evt tidsone innstilling på bruker profil i forumet er forskjellig. Antar at det kan være noe av det samme i dette tilfellet.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frippsi
    Har ikke prøvd selv ennå, men man har jo f.esk: Remoteless | Turn your iPhone into a remote control for Spotify
    Ser jo unektelig glimrende ut....

Men kan ikke se noen steder om man må ha Premium?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

usb-lader til Iphone4

Hei....har nettopp fått meg Iphone 4. Stilig leketøy.

Men - kan man bruke laderen fra gamle IPODer? Tenker på fra Iphone4 til usb på PCen. De er litt tynnere i den delen som kobles til telefonen.

Har fått noen rare systemfeil som muligens skyldes dette. Erfaringer?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har problemer med att Nærsensoren til tider ikke fungerer på Iphone 4?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At nærsonesensoren ikke fungerer på en del iphone4 er et kjent problem. Har en på jobben som klager over det. Apple har innrømmet at det er et problem men har ikke fikset det - ennå.

Apple confirms iPhone 4 proximity sensor glitch still not patched

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Noen som har problemer med att Nærsensoren til tider ikke fungerer på Iphone 4?
    Har ikke det problemet. Men at vekkeklokka vekker meg 1 time seinere enn hva den er stilt til..Det er fort et problem...2 dager på rad. Skjedde etter klokka blei justert til normaltid.....

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som har noen gode forslag til bil-lader til iphone 4 ?
    Dvs en som man setter inn i sigaretttenner og så fester iphone på, i stående stilling?
    Slik at jeg kan benytte meg enkelt av gps, spotify osv mens jeg kjører ?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Har ikke det problemet. Men at vekkeklokka vekker meg 1 time seinere enn hva den er stilt til..Det er fort et problem...2 dager på rad. Skjedde etter klokka blei justert til normaltid.....
    Jeg har ikke det problemet med min Iphone, altså med nærsensoren. Men fruen har store problemer med den. Får håpe di fikser det snart.
    Vekkeklokka hennes ringte faktisk ikke i det hele tatt etter att klokka ble justert. Har ikke prøvd min enda, håper ikke det skjer med meg.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gaute7
    Noen her som har noen gode forslag til bil-lader til iphone 4 ?
    Dvs en som man setter inn i sigaretttenner og så fester iphone på, i stående stilling?
    Slik at jeg kan benytte meg enkelt av gps, spotify osv mens jeg kjører ?
    ta en titt på iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør di bruker å ha mye rart til en veldig billig penge.

Mvh
    Svein S

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi nærmer oss type Griffin RoadTrip FM-sender med SmartScan RDS + strøm (2010 mod.) [CA-11008] - NOK*699,- : iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør dette så jo veldig ok ut, men jeg har jo null bruk for fm sender da jeg har aux i bilen.. Og 700 spenn blir litt stivt

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har både undertegnede og fruen fått seg ip4. Har kjøpt deksel og skinnvesker på ebay. Det som gjenstår nå er å vente på at iLuv sine produkter skal bli til tilgjengelig i norge. Tror modellen heter i190, går for 89$ i usa. Lekker men rimelig ipod dock, som kan "tiltes" til siden for eks vise stor klokke, eller vise film.

Storfornøyd med tlf iallefall (min første iphone)

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gaute7
    Vi nærmer oss type Griffin RoadTrip FM-sender med SmartScan RDS + strøm (2010 mod.) [CA-11008] - NOK*699,- : iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør dette så jo veldig ok ut, men jeg har jo null bruk for fm sender da jeg har aux i bilen.. Og 700 spenn blir litt stivt
    All Kitt med FM Transmitter til Iphone 3G/3GS og til Ipod - FINN
    Ipod/ iphone sett-25% rabatt - FINN Torget

Disse kan jo være brukbare?

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntest batteriet på IP4 var noe darrige greier, ladet telefonen min fult opp i går kveld, å nå er den langt under halv. Lyset står nesten på det laveste, 3g er deaktivert, har ikke hatt på Wifi eller bluetooth. Alle programmer ble lukket i går kveld også. Batteriet på min IP3G varte faktisk lengere enn det skvipet her.

Mvh
    Svein S

Side 16 av 17 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •