Den Kjempestore Offisielle Iphone tråden. - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 17 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 333
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Alle iPhone 4 var utsolgt når jeg endelig kom gjennom telefonlinjene til Netcom på Fredag. Men, jeg bestilte jo selvsagt en fordet. Nå håper jeg bare Netcom snart får inn ett nytt parti, er allerede drit lei av å vente :neutral:

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Er det noen som bruker iPhone på NetCom Trådløs Bedrift? Fungerer det greit å sette over samtaler, opprette konferanse osv? Vi vurderer å kjøpe iPhone 4 sånn litt etter hvert på jobben.
    Vi har brukt iPhone med NetCom trådløs bedrift i ca 1 år nå. Sett over, viderekobling, sentralbord samt exchange mail virkee utrolig bra. Samtidig er supporten hos NetCom meget bra, sammenlignet med Telenor Proff, som vi dessverre måtte gå over til.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Denonbuster
    Vi har brukt iPhone med NetCom trådløs bedrift i ca 1 år nå. Sett over, viderekobling, sentralbord samt exchange mail virkee utrolig bra. Samtidig er supporten hos NetCom meget bra, sammenlignet med Telenor Proff, som vi dessverre måtte gå over til.
    Det var jo betryggende. Takk for svar

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Alle iPhone 4 var utsolgt når jeg endelig kom gjennom telefonlinjene til Netcom på Fredag. Men, jeg bestilte jo selvsagt en fordet. Nå håper jeg bare Netcom snart får inn ett nytt parti, er allerede drit lei av å vente :neutral:
    også bestilte du ikke en til meg

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    også bestilte du ikke en til meg
    Glemte deg helt ut, i farten

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte deg helt ut, i farten
    det går greit. Etter som det kanskje kommer en ny en i Januar, så kan jeg vente litt til jeg... Den som venter får se....

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    det går greit. Etter som det kanskje kommer en ny en i Januar, så kan jeg vente litt til jeg... Den som venter får se....
    Det tviler jeg meeeeeget på. Er mulig de kommer med en antennefiks men "antenneproblemet" er uansett ikke-eksisterende her i Norge.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Det tviler jeg meeeeeget på. Er mulig de kommer med en antennefiks men "antenneproblemet" er uansett ikke-eksisterende her i Norge.
    Og det kan jo hende at denna karen ikke hadde engelskkunnskapen helt med seg når han leste dette, og at det som blei lest blei totalt missforstått.....hmmmmm...tenker det jeg.

Ville nesten blitt som denne tegneserien:

What it's like to own an Apple product - The Oatmeal

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer ikke ny iPhone før i juli 2011. Da er det vel oppgradering til 4G pluss at man "kommer til å ha gjort noe med antennegreiene" som ikke er noe problem egentlig.

Netcom sier at dem iløpet av august har fått gitt ut tlf de som bestilte i starten.

Lykke til med ventinga og håper dere blir like fornøyd som meg :grin:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vi tro Netcoms kundeservice skal alle som bestilte iPhone 4 30. Juli få telefonene sine tilsendt i løpet av neste uke. De har fått nye partier inn hver Fredag, å siste partiet kom igår. De sendte ut en hel del telefoner igår, resten blir sendt ut neste uke.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror egentlig ikke noe på det der, rart att Netcom skal få inn telefoner flere ganger enn telenor gjør i løpet av en mnd. Di får en gang i mnd.

Samboern min ble lovet å få tilsendt sin Iphone den 15/08.. Men fikk for noen dager siden mail om att hun ikke fikk før 15/09 (ubekreftet) Hos telenor!

Gidder ikke bestille noe Iphone 4 før jeg VET att di har den på lager, klarer meg godt med vanlig 3G atm
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Tror egentlig ikke noe på det der, rart att Netcom skal få inn telefoner flere ganger enn telenor gjør i løpet av en mnd. Di får en gang i mnd.
    Det var jo synd. Jeg fikk nemmelig min iPhone 4 idag Vet om flere som også har fått sin iPhone 4 de siste dagene.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo synd. Jeg fikk nemmelig min iPhone 4 idag Vet om flere som også har fått sin iPhone 4 de siste dagene.
    O.o

Rart att samboern må vente så sinnsykt lenge!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Gidder ikke bestille noe Iphone 4 før jeg VET att di har den på lager, klarer meg godt med vanlig 3G atm
    DA skal du få vente lenge da, kommer til å ta ganske lang tid før den blir lagervare, akkurat slik det var med 3Gs og 3G året før der igjen.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    DA skal du få vente lenge da, kommer til å ta ganske lang tid før den blir lagervare, akkurat slik det var med 3Gs og 3G året før der igjen.
    Gjør meg igrunn ingenting

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK da har jeg bited the dust og fått meg en en iphone 4. etter 36 timer med denne dingsen klarte jeg å miste den fra 30 cm ned på grusen. Det sa pop og glasset på baksiden knuste. Jeg kan ikke tro hva jeg ser. Vet ikke hvor mange telefoner jeg har mistet fra langt større høyder uten noen problemer, både på harde gulv, asfalt, betong osv osv, her snakker vi løs grus i tykt lag, ikke et speil hadde knust hvis det hadde landet slik. Min gamle Nokia ser ikke ut men funker plettfritt. Dette er utrolig dårlig og hvis dette er produktkvaliteten på Iphone 4 tror jeg mange med meg blir skuffet.

Måtte bare få det ut.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    OK da har jeg bited the dust og fått meg en en iphone 4. etter 36 timer med denne dingsen klarte jeg å miste den fra 30 cm ned på grusen. Det sa pop og glasset på baksiden knuste. Jeg kan ikke tro hva jeg ser. Vet ikke hvor mange telefoner jeg har mistet fra langt større høyder uten noen problemer, både på harde gulv, asfalt, betong osv osv, her snakker vi løs grus i tykt lag, ikke et speil hadde knust hvis det hadde landet slik. Min gamle Nokia ser ikke ut men funker plettfritt. Dette er utrolig dårlig og hvis dette er produktkvaliteten på Iphone 4 tror jeg mange med meg blir skuffet.

Måtte bare få det ut.
    Dette hørtes jo ikke så tillitsvekkende ut. Mistet min HTC HD2 fra litt over meteren ned på noen heller for noen dager siden, men den fikk bare noen mikroskopiske merker. Var sikker på at nå gikk den fløyten......

Hvordan ser det ut som batterikapasieten på Iphone 4 er i praktisk bruk? 3 GS holdt jo knapt halveis ut dagen ved aktivt bruk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Dette hørtes jo ikke så tillitsvekkende ut. Mistet min HTC HD2 fra litt over meteren ned på noen heller for noen dager siden, men den fikk bare noen mikroskopiske merker. Var sikker på at nå gikk den fløyten......

Hvordan ser det ut som batterikapasieten på Iphone 4 er i praktisk bruk? 3 GS holdt jo knapt halveis ut dagen ved aktivt bruk.
    Nja jeg er ikke fornyd. Glasshistorien er en ting, dette resulterer jo i en stygg fæl knust telefon, sliter med dårlig dekning og lav batterilevetid.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Nja jeg er ikke fornyd. Glasshistorien er en ting, dette resulterer jo i en stygg fæl knust telefon, sliter med dårlig dekning og lav batterilevetid.
    Batterilevetiden er nokk ikke 100% optimal før du faktisk har ladet den ett par ganger. Om du har forsikring så får du reparert den skaden din for en billig penge.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Batterikapasiteten er kraftig forbedret, punktum. Om det er "bra nok" for alle, er jeg mer usikker på. Jeg bruker telefonen aktivt så jeg lader den uansett hver 48 time. Er det noen dager jeg bare har den med, å svarer på sms å mottar telefonsamtaler varer batteriet lett mer enn to dager.

Dårlig dekning har jeg ikke hatt noen problemer med. Det har skjedd noen få ganger at ikonene som viser hvor mye dekning jeg har er på en eller to prikker, men jeg klarer fortsatt å fullføre samtalene helt smertefritt.

Side 15 av 17 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •