iPod Mini - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31

Tråd: iPod Mini

Newcomer soelvberg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men det viste vel alle fra før...

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere i tråden som har bestilt en iPod mini; fornøyd med produktet? Fungerer det tilfredsstillende? Hvordan opplever dere brukervennligheten? Hva med batterikapasitet?

Vurderer å stikke innom Ullevål stadion i morgen og handle en mini + dock, men vil gjerne ha noen synspunkter fra de som har en fra før..

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh..ble en iPod 20 gig. Kjempeflott brukervennlighet! Det er enkelt å manøvrere seg gjennom spilleren, og lyden ble meget god da jeg byttet ut iPod hodetelefonene med et par Sennheiser. Handlet også et "silikon kin", så slipper jeg alle ripene

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vega, hvor fant du "Silicon Skin?" Er det tynt? Funker det bra? Passer de på 3G-modellene? (Vurderer et skin selv for å unngå riper..)

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neonsun
    Vega, hvor fant du "Silicon Skin?" Er det tynt? Funker det bra? Passer de på 3G-modellene? (Vurderer et skin selv for å unngå riper..)

Produsenten heter iSkin www.iskin.com

De lager beskyttelse til 3G også. Det er vel 2mm tykt, og veldig mykt. Sparer deg for bryderi når du skal selge den igjen.. vel verdt pengene.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dere som har erfaringer med denne spilleren si noe om lydkvaliteten? Og da tenker jeg ikke kvaliteten med de medfølgende ørepluggene, men med noe av litt kvalitet. Er lyden på selve spilleren bra?

Newcomer soelvberg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Kan dere som har erfaringer med denne spilleren si noe om lydkvaliteten? Og da tenker jeg ikke kvaliteten med de medfølgende ørepluggene, men med noe av litt kvalitet. Er lyden på selve spilleren bra?
    Jeg bruker minien med Sennheiser PX100 headset, og jeg synes lydkvaliteten er utmerket. På mp3-er med ekstra god kvalitet der sangen f.eks inneholder naturlyder, veistøy etc. har jeg noen ganger trodd at lyden var fra ekte omgivelser siden jeg bruker spilleren når jeg går på gata.

Veldig fornøyd på dette området. Det som derimot er litt irriterende, er batterikapasiteten på spilleren. Den kunne vert bedre.

Noen som vet om det er mulig å sende inn minien og få oppgradert batteriet til samme som den nye modellen med 18 timer...?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den nye bestilt i sølv, med studentrabatt, gratis inngravering og litt snacksy ekstrautstyr. Og ikke minst Shure E3C hodetelefoner til 1700k :shock: :shock: :shock:

De bør pent leve opp til forventningene, fikk jo blant annet en himmelsk omtale i DVD & Hjemmekino for noen måneder siden!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du slipper iallfall problem med støy fra eller til omgivelsene.
    Har fått bemerkelser på bussen når jeg spiller høy med mine PX100. På dette området er nemlig PX100 ganske håpløse...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får håpe lydkvaliteten også kan måle seg med de ypperste klokkene rundt omkring..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si meg litt misfornøyd med lyden i Shure E3C, i alle fall til den astronomiske prislappen. De spiller pinlig korrekt og presist, men ved direkte sammenligning med øretelefonene som følger med iPod mini er det faktisk ikke så dramatisk stor forskjell. Tror dere at for eksempel Sennheiser HD 595 til sammr pris (1700k) vil spille bedre? Dette er jo skikkelige klokker, jeg bare lurer på om iPod'en vil greie å dra såpass store hodetelefoner..Noen som kan si noe fornuftig om det?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •