Billig å grei mp3 spiller - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Litt stokking av ordene her, Pogwaq?

Zen leveres vel med slike:

De sitter ikke godt nok i mine ører. Sony sine plugger sitter mye bedre og demper faktisk rimelig bra. Men ører er ører - alle er forskjellige
    Se der asvaberg! Det er sånn jeg har tenkt på. Lekkert utseende, og etter alt å lese på nettet skal dette være en ganske god spiller til prisen.

Sony propper kan jeg vel kjøpe løst utenom etterpå? Kan vel ikke koste mer enn 2-300kr?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    Fikk min Sandisk Sansa Clip 2GB i dag og kan endelig pensjonere min gamle iriver. Lyden er rett og slett fantastisk, 300kr for en liten og hendig 2GB sak er jo helt utrolig pluss at den har en festeklemme bakpå som er genial!

Løp å kjøp!
    Skal få sjekket ut denne her nærmere også. Mangen som skryter over denne hører jeg. Og til bare 300kr må det være ett røverkjøp? Det er jo nesten "fått" !

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Se der asvaberg! Det er sånn jeg har tenkt på. Lekkert utseende, og etter alt å lese på nettet skal dette være en ganske god spiller til prisen.

Sony propper kan jeg vel kjøpe løst utenom etterpå? Kan vel ikke koste mer enn 2-300kr?
    Sony sine MDR-EX71 er veldig bra og du får dem latterlig billig på e-bay.
    F.eks disse
    Genuine New Earphones SONY MDR-EX71 Headphone Black au - eBay (item 360082677274 end time Aug-28-08 15:18:09 PDT)

dvs kr 100 inkl frakt

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt stokking av ordene her, Pogwaq?
    Nei.

Zen leveres vel med slike:
    Stemmer.

De sitter ikke godt nok i mine ører. Sony sine plugger sitter mye bedre og demper faktisk rimelig bra. Men ører er ører - alle er forskjellige
    De sitter bra i mine. Sony-pluggene sliter jeg ærlig talt med å stappe inn. Dette er høyst individuelt; finnes ingen fasit på hva som passer enkeltindividet best. Husker Koss The Plug ble anbefalt en stund, men falt raskt bort da det viste seg at en stor del av kjøperne rett og slett ikke klarte å få dem til å sitte.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Nei.

eeeh - vel..........

"Du bør imidlertid vite hva ørene dine synes in den typen plugger. I mine ører da pluggene som fulgte med Creative Zen LANGT bedre lyd enn de som fulgte med ovennevnte Sony."

in=om
    da=gav

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony sine MDR-EX71 er veldig bra og du får dem latterlig billig på e-bay.
    F.eks disse
    Genuine New Earphones SONY MDR-EX71 Headphone Black au - eBay (item 360082677274 end time Aug-28-08 15:18:09 PDT)

dvs kr 100 inkl frakt
    Nå vet ikke jeg om det er de tilhørende Creative pluggene, eller disse Sony pluggene du nevner som er best lydmessig. Men, jeg syns uten tvil at de som hører med Creative spilleren ser mye mer behagelige ut

Creative sine minner meg mest om de pluggene jeg er vant med til ipodene jeg har hatt, og på den gamle Sony discmanen min var det ala Creative type som ble brukt.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv dem som følger med Creative saken. Passer det ikke i dine ører så kjøper du Sony proppene på e-bay.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer jeg også til å gjøre, viss det blir Creative spilleren! Den har ett lekkert utseende, den skal ha en ganske god lyd, og prisen er heller ikke så gærn! MEN, jeg likte ikke helt det at så mangen klagte på at den hang seg så mye opp, og at den måtte resettes ofte.. Men, dette kan jo også være de første modellene som ble produsert?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro at om de ikke allerede har kommet så kommer creative med en oppdatering som skulle fikse slike problemer....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan som sagt godt hende at det allerede har kommet også, men jeg har ikke hørt noe. Nå er jo noen av disse brukererfaringen på Hardware noen månder også da

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående kjøp på ebay så vær veldig forsiktig. det florerer med billige kopier som ser veldig like ut. Sjekk nøye karakterboka til selgeren.

Eneste spillere som leverer med høykvalitets ørepropper er Sony. Både spillerne og proppene (in ear) får bra tilbakemeldinger på diskuson.no.

Ellers er det verdt å merke seg iAudio 7 som har uslåelig lydkvalitet og batteritid opptil 60 timer. Her er det derimot bare bra ørepropper. Men de fleste kjøper ekstra, f.eks Sennheiser CX300 eller tilsvarende.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •