Logitech Harmony 895 og Waveman (igjen..)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 895 og Waveman (igjen..)

Ser fra tidligere tråder at 895 ikke kan kontrollere brytere/dimmere fra waveman, men i Logitech sin database kommer de opp som "godkjente" produkter. Noen som har testa dette og kan bekrefte at det stemmer? Vil styre lyset med min 895 og waveman er jo en del billigere enn z-wave produktene.

Edit: Snakka med Logitech kundeservice og svaret deres var: "en del produkter er listet som kompatible med 895 MEN de forutsetter innkjøp av ekstrautstyr som feks. en omformer av et eller annet slag" og slik jeg forstod det var ikke det noe de solgte...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at Logitech har en converter, mellom IR og radio, men det hadde vært fint om noen kunne bekrefte at denne får Waveman sine produkter fra Clas Ohlson til å virke på Logitec - kontrollene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er også jeg interessert i. Jeg har en Harmony One (kun IR) og kunne tenke meg en mulighet til å styre Waveman.
    En løsning er å benytte en Velleman K8050 15-kanals IR-mottager med bryterutganger og koble disse til bryterene i en Waveman fjernkontroll. Ikke pent men det vil funke. Velleman-kits kan f.eks kjøpes hos Elfa.

Men, det enkleste hadde vært en Infrarød-Radio converter av noe slag. Anyone?
    Hilsen Tore

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •