Digital Fotoramme - hjemmebruk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digital Fotoramme - hjemmebruk

Hei folkens...

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men håper noen kan hjelpe meg...

Er ute etter en digital fotoramme som jeg kan overføre bilder trådløst/eller via cat kabel til. Viktigste er trådløst.

Jeg har nemlig en server stående i kjelleren og vil benytte denne som bildelagrings sted og det hadde da vært glimrende med nettverkstilkobling.

Utover det er det ikke noe behov for tilkoblinger og den skal IKKE være større enn 15 tommer, bør helst se ut som noe som minner om en vanlig fotoramme...

Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Kan gjerne kjøpe det i USA da jeg har familie der som kommer hit til sommeren og kan ta med seg.

Tusen takk for alle svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har en digital fotoramme i heimen, med wifi, kjøpt fra Komplett.no - Kodak Easyshare EX1011 digital fotoramme m/ 10"LCD, innebygget kortleser, WI-FI

Er positivt overasket over kvaliteten. Jeg slapp også å installere software på serveren min, den oppdaget automatisk den dlna serveren jeg har satt opp for at ps3 skal kunne spille av media. Fungerer også utmerket med universalfjernkontrollen fra harmony.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genialt... Har ikke tenkt på det med fjernkontroll, men har jo nettopp fått levert meg min "One" fra Logitech... Gleder meg... Skal se nærmerer på den samt se om den finnes billigere fra noen webshopper i USA.

PS: Noen som har noen andre forslag eller evt. gode webshopper i USA?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •