Nevo Q50 eller pilips pronto pro 9600

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer SUPPORT 81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nevo Q50 eller pilips pronto pro 9600

Har nå bestilt en en litt spesiell HTPC som jeg har fått pc fabrikken.no til å bygge for meg.
    Den skal inneholde det som en vanlig pc har, skal i tilegg ha blue-ray spiller og kortleser med twin-tuner for både viasat og kanal digital.

http://avforum.no/forum/diy-htpc-kon...ygge-htpc.html

Det neste blir da å få tak i det som trengs av Z-Wave produkter slik at jeg har mulighet for å styre hele hust og alt det elektriske med fjernkontroll via HTPCèn.

MyNevo :: Products

Royal Philips Electronics - Pronto

Har valgt Homeseer som program til å styre det hele.

Men nå er valgets kvaler kommet til hva slags fjernkotroll jeg bør velge til dette.
    Skal ha 2-3 like fjernkontroller så jeg har en i hvert rom og skal da ha muligheten for å styre både pc og lys fra hvor som helst i huset-

Har forstått det slik at nevo Q50 og Philips pronto pro 9600 er de eneste som enklest kan takle denne jobben.

Må jeg ha andre ting som signalforsterkere for å få til dette, vil helst slippe å måtte sikte meg inn på en eller annen boks eller noe for å få fjernkontrollen til å virke.

Hva med trådløs overføring av pc, tv og musikk mellom flere rom, Noen forslag til dette?

Noen her med erfaringer og eventuelt en ide om hvor det er mulig å få kjøpt disse her i landet

Taknemmelig for all hjelp og erfaringer:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ville helt klart valgt Nevo Q50.

Den har betydelig mer brukervennlig og moderne programvare, ser bedre ut, er av høyere kvalitet, passer bedre i hånden og har bedre utvalg av harde knapper.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •