Jeg er ferdig med iPod! Anbefal noe annet, please...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg er ferdig med iPod! Anbefal noe annet, please...

Jeg har hatt min iPod siden slutten av 2006 og selv i dag er det små irritasjonsmomenter... Jeg blir så dårlig i magen. Jeg kjøpte denne fordi det var mye fornuftig tilbehør på markedet men det blåser jeg i nå, vil ha noe harddiskbasert, 20-60GB minne... Men alt taper jo krigen på Eplet og forsvinner fra markedet en etter en...

Sangene i menyen i iTunes har låst seg og jeg får ikke lagt til eller trukket fra MP3er. Jeg får heller ikke videovisning av snuttene jeg har inni der lenger men kun lyd. Dette går ikke mer. Tar jeg "gjenopprett innstillinger" så forsvinner 6000 låter, vooosj - det er jeg ikke keen på...

Please anbefal meg noe annet som fungerer kurrant.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Jeg har hatt min iPod siden slutten av 2006 og selv i dag er det små irritasjonsmomenter... Jeg blir så dårlig i magen. Jeg kjøpte denne fordi det var mye fornuftig tilbehør på markedet men det blåser jeg i nå, vil ha noe harddiskbasert, 20-60GB minne... Men alt taper jo krigen på Eplet og forsvinner fra markedet en etter en...

Sangene i menyen i iTunes har låst seg og jeg får ikke lagt til eller trukket fra MP3er. Jeg får heller ikke videovisning av snuttene jeg har inni der lenger men kun lyd. Dette går ikke mer. Tar jeg "gjenopprett innstillinger" så forsvinner 6000 låter, vooosj - det er jeg ikke keen på...

Please anbefal meg noe annet som fungerer kurrant.
    PS. Tar du "gjenoprett innstillinger" så er det bare ipoden sangene forsvinner fra, ikke selve iTunes. Men ergo så vil jo ikke dette hjelpe siden problemet mest sannsynligvis ligger i nettopp iTunes da, men å avinstallere/installere på nytt vil nok hjelpe (dette sletter heller ikke sangbiblioteket)...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    PS. Tar du "gjenoprett innstillinger" så er det bare ipoden sangene forsvinner fra, ikke selve iTunes. Men ergo så vil jo ikke dette hjelpe siden problemet mest sannsynligvis ligger i nettopp iTunes da, men å avinstallere/installere på nytt vil nok hjelpe (dette sletter heller ikke sangbiblioteket)...

Jeg er innom alle valg jeg kommer forbi i iTunes nå, i håp om å finne noe som kan få videoavspillingen til å gå normalt igjen. Jeg har veldig lite lyst til å fjerne sangene på spillern gjennom gjenoppretting siden jeg har ingen sanger i biblioteket f.eks, bruker den gode gamle "drag and drop" metoden.

Jeg får ved avspilling opp et forhåndsvisningsvinduu på ca 1,2 x 1 cm...

Har versjon 1.3 av firmware...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •