Slingbox og CanalDigital PVR dekoder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Slingbox og CanalDigital PVR dekoder

Har Slingbox Pro som jeg har koblet flere signalkilder til.
    Dette funker helt fint.Streamer med god kvalitet.
    Mitt problem er alikevell som følger:
    I software tilhørende Slingbox er ikke Canal Digitals dekoder (Kaon Media:KCF-N550H2CO) oppført og jeg får da ikke kontrollert denne via medfølgende IR-kontroller.
    Skal vistnok være mulig å legge inn rette ir-koder manuelt, men aner ikke hvordan?? Stor takk til alle med tips om dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slingbox remote

Har du prøvd alle "other"-kodene som e lagt inn i Slingbox-setupen? Har også opplevd og ikke finne noen koder som tilsvarer min fjernkontroll (GET PVR-boksen), og tror ikke det er så mye å gjøre med det foreløpig (vet ikke hvordan man selv legger inn koder mauelt).

Men vet at Sling Media holder kontinuerlig på og oppdaterer softwaren med nye fjernkontroller, og etter det jeg har hørt er også KAON boksen du nevner en av dem som de vil legge inn. Så da er det vel bare å vente å se!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant løsning på problemet:-D Bin-fil tilhørende annen Kaon dekoder funket fint til min også.
    Link til bin-fil om noen andre trenger:
    C1111_PL.bin

Trond

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canal digital og Slingbox

Hvordan gjorde du dette? Har prøvd å laste inn filen men får det ikke helt til å fungere.

Har lastet inn fil for Sky tuner som jeg har. Denne fungerte.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trond-gj
    Fant løsning på problemet:-D Bin-fil tilhørende annen Kaon dekoder funket fint til min også.
    Link til bin-fil om noen andre trenger:
    C1111_PL.bin

Trond
    Jeg får først beskjed om at IR-databasen oppdateres når jeg prøver dette, så får jeg beskjed om at oppdateringen ikke lot seg gjennomføre.

Hvilken versjon av Slingplayer kjører du? Windows? Mac? Har du "PL"-ending eller "RV-ending" på fila?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

slingbox solo med Get PVR

Hvordan får jeg satt den opp med riktig IR-Kode her? Er det noen som har fått til dette? Trenger hjelp!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter selv med Slingbox pro og Get PVR (KCF-3000NS).

Det finnes noen bin filer der ute som nevt ovenfor:

http://www.monsoonmultimedia.com/download/C1111_PL.bin samt
    http://www.monsoonmultimedia.com/download/C1112_PL.bin

Men disse virker ikke for meg heller, har også prøvd mange andre men de virker ikke. Dropper de i SBAV folderen og bruker "other - Alternative code".

Så at Hjemmepc.no tested denne og fikk en egen uoffisiell "Fix" som virket med GET decoder. Test: Slingmedia Slingbox Pro - hjemmepc.no - Norges største PC-blad: tester, guider og nyheter

Mailet slingmedia og lurte på om det var mulig å få samme fix, men fikk bare melding om å vente.... så hvis noen andre har fått til dette så ta gjerne kontakt

Sitat Opprinnelig postet av Sling Media
    Thank you for contacting Sling Media support.

Unfortunately, the Kaon KCF-3000 NS PVR is not supported or not fully supported by the current release of the SlingPlayer. Thank you for bringing this to our attention.

We invite you to submit your device for evaluation and possible inclusion in a future release. Please by fill out the form at the bottom of this page:

Sling Media Support - I can't find my audio/video device in the sources list when I'm configuring my Slingbox

The page also has several tips that may allow you to remote control your device.

And also, we are releasing a new version of the SlingPlayer software that will add new (mostly Nordic) set top boxes. So keep and eye on the Slingmedia website to see when this new version is released.

Best Regards,
    Sling Media Support!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kromitt
    Sliter selv med Slingbox pro og Get PVR (KCF-3000NS).

Det finnes noen bin filer der ute som nevt ovenfor:

http://www.monsoonmultimedia.com/download/C1111_PL.bin samt
    http://www.monsoonmultimedia.com/download/C1112_PL.bin

Men disse virker ikke for meg heller, har også prøvd mange andre men de virker ikke. Dropper de i SBAV folderen og bruker "other - Alternative code".

Så at Hjemmepc.no tested denne og fikk en egen uoffisiell "Fix" som virket med GET decoder. Test: Slingmedia Slingbox Pro - hjemmepc.no - Norges største PC-blad: tester, guider og nyheter

Mailet slingmedia og lurte på om det var mulig å få samme fix, men fikk bare melding om å vente.... så hvis noen andre har fått til dette så ta gjerne kontakt
    ser ut som det er oppdatere koder for Windows player nå, flere kaon modeller er inne.... men ikke i mac versjonen ser det ut til.

iPhone app for Slingbox skal vist komme snart....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slingbox og Viasat HD PVR

Jeg har nettopp fått meg Viasat HD PVR (Pace TDS850NV). Prøver å sette op denne mot slingboxen og bruker samme IR-kodene som for TDS460NV, men det fungerer bare delvis. Ingen av Other-kodene funker heller. Noen som vet om koder som kan brukes?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

CD Pvr(ikke HD)

Noen som fant fungerende koder til denne(mac)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •