Råd: Styr unna Logitech Harmony 1000 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Active Kong Arne sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hagar72
    Hei, Jeg vurderer å kjøpe en H1000, men blir usikker da jeg ser at mange klager over den. Ser at du er fornøyd Kong Arne. Jeg skal styre DVD spiller, Harman Kardon receiver, HDMI Switch. Jeg har vurdert denne da jeg ønsker å gjemme alle goodisene unna fra de små røverene i huset. Trenger derfor en RF eller et IR øye som kan komunisere inn til de ulike komponentene i skapet. Har du erfaringer med andre oppsett som ikke koster skjorta?

Skjorta ryker desverre fort..

får du tak i en 895 med RF-IR converter(extender) så har du en meget bra utstyr til ok pris, den ligger meget godt i hånden, eller kjøpe H1000 og en RF-IR converter,da får du RF inn i skapet til converter'en og ir øye(r) ut igjen

har faktisk en strøken H1000 med RF/IR extender, men er en kompis som skal ha den...

Det at folk klager er ett av to.... er det feil på H1000? da får man ny som med alt annet, er det ikke feil på produktet..... nei da er det som regel bruker feil...

F.eks.
    viss man lager en activity der man ser på tv med stereo, da skal fjernkontrollen slå på tv,parabol tuner,reciver, velge riktig inngang på tv og reciver, f.eks. panasonic tv'er har jo alltid vært så man må holde på/av knappen inne lenger en vanlig før den slår inn, ir signalet må da sende signalet lenger en vanlig, den trenger også ca 2,5sek pause etter den slår seg på før du gir tv'en signal om hvem inngang den skal bruke(av1/hdmi etc) da er det ikke garantert at dette fungerer 100% ut fra nettbasen til logitech, da kan man gå inn og justere på/av signalet til tv lengre, så kan den slå på tuner så reciver så trenger den kanskje enda 1,5sek pause før den gir inngangs signal til tv..... får man ikke til dette selv, forklarer du kundeservice hvordan det må være og de gjør det for deg.... må kanskje vente til neste dag...

men med og tukle litt finner man som regel ut av det....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha... Har faktisk vurdert 895. Ser at mpx selger den dyrt.....3500, men Pixmania selger den for 1600 ca. Har du kjøpt hos Pixmania? Ser ut til at de leverer fra utlandet, men de har kontor i Oslo.....
    En ting til dersom noen har kommentarer. Dersom jeg skal kjøre musikk fra itunes på PC - kan jeg bruke 895 til å styre dette via RF (eller extenderen).

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hagar72
    Takk skal du ha... Har faktisk vurdert 895. Ser at mpx selger den dyrt.....3500, men Pixmania selger den for 1600 ca. Har du kjøpt hos Pixmania? Ser ut til at de leverer fra utlandet, men de har kontor i Oslo.....
    En ting til dersom noen har kommentarer. Dersom jeg skal kjøre musikk fra itunes på PC - kan jeg bruke 895 til å styre dette via RF (eller extenderen).
    Handlet et mini hardisk kamera derfra for ca 3år siden, kostet 12.000 på det billigste i norge, kjøpte det derfra for 8500 ink porto, bestilt 13:00 onsdag
    klokken 11:00 torsdag sto det en fra DHL og leverte :razz: 22 timers levering fra paris

bruker ikke itunes, men du kan jo styre (HT)PC med 895, men den er ikke som Nevo SL med wifi så du får opp mappene med musikk,filmer,bilder på LCD og og kan lage playlister på fjernkontroll etc....

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta prisdiskusjon der det hører hjemme.

Takk.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har harmony one og er greit fornøyd. Den tar alle komponentene mine og de originale fjernkontrollene er stuet bort 99% av tiden. Jeg hadde ikke behov for noe customering så den delen kan jeg ikke uttale meg om
    --
    Thorbjørn

Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Harmony One. Meget fornøyd med kontrollen...; missfornøyd med programvaren..., men med litt tweaking, fungerer det meget bra. Thumbs up!

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...sporer tilbake til tema.

Flere enn thklinge som syns at responsen i menyene er treig på H1000?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur

Ja når den får nok oppsett så blir den litt tregere... nevo er MYE raskere

men den fungerer fortsatt veldig bra! :-D

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur

Responsen kan "henge" litt en sjelden gang, men alt i alt synes jeg min H1000 funker helt fint. Noe tid har gått med til programering/tweaking. Bruker den til styring av onkyo 875, benq w1000, h/k dvd og sagem tuner.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •