usikker på om jeg vil ha ipod. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke noe mer fan av iTunes enn andre her jeg heller. Så kan glede dere med at du også kan bruke Winamp til å overføre til og fra. Ja, til og med tilbake på pc'en igjen fra iPod'en. Med de riktige navnene og det hele. Fungerer utmerket hos meg.

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor så mye i mot iTunes ? :-P Eller, egentlig skjønner jeg hvorfor. Hatet programmet som pesten på pc da det kom. Etter noen år senere sitter jeg nå på mac, og da er det ikke så ille. Det er faktisk brukervennlig. iTunes organiserer musikken enkelt og det er lett å finne igjen sangene du vil ha over.

Kjøpte meg ipod nano 3rd generation, og må si at denne er en liten og kjekk sak å ha med seg. Bruker faktisk noen av spillene som følger med også. Greit med litt tidsfordriv hvis man ikke får sove med musikk på øra

Så den på tilbud på komplett her om dagen. 8gb for 1295 ellerno

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte best "drag n drop" prinsippet før jeg også, men etterhvert som jeg har brukt iTunes/Media Monkey sammen med iPod så er synkronisering integrert i avspilleren ganske genialt. Etterhvert som jeg spiller musikk på pc-en, drar jeg de sangene jeg liker over i en av spillelistene jeg synkroniserer med iPod'en. Så når jeg kobler iPoden til pc-en, så synkroniserer den seg helt automatisk. Eventuelt kan jeg lage "smarte spillelister" som lager spillelister med f.eks. mest spilte, høy rangering, nylig lagt til, osv.

Synes iTunes får mye ufortjent pes, selv om det ikke flyter like bra på pc som det gjør på mac. Er iTunes helt uaktuelt så kan jeg anbefale Media Monkey til pc. Er kompitabelt med Ipod og flere andre mp3-spillere.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •