Harmony 555 - Spørsmål om funksjoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Impaler sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony 555 - Spørsmål om funksjoner

Spørsmål 1: Vil denne fjernkontrollen fungere med Grundig boksen til RiksTV?

Spørsmål 2: På min reciever og dvd spiller har jeg en dimme funksjon. Går det ann og konfigurere dette på fjernkontrollen, slik at da både recieveren og dvd spilleren slår av/dimmer ned displayet?

Håper noen har greie på dette!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så lenge Grundig-boksen bruker IR-signaler, så vil den fungere. Som du sikkert vet så bruker man koder som ligger på nettet. Slik jeg har forstått systemet, så er det slik at det er brukerne selv som legger inn koder når de bruker lærefunksjonen, og disse blir da lagt inn i en database. Mulig jeg tar feil, men det er slik jeg har skjønt dette systemet.

Og da blir cluet at når noen andre har konfigurert sin Logitech med koder fra sin fjernkontroll (f.eks. Grundig-boksen), så er disse tilgjenggelig for alle som har Logitech Harmony av en eller annen modell. Hvis det skulle vise seg at nettopp din boks ikke ligger inne i databasen, så har du mulighet til å bruke lærefunksjonen. Da trykker du på knappen på den originale kontrollen og retter den mot Logitechen. Deretter kan du konfigurere dette signalet til akkurat den knappen du vil. Jeg har også 555, og har fremdeles ikke opplevd at det den ønskede funksjonen ikke ligger i databasen, så dette går nok greit.

Men når det gjelder dimme-funksjonen, så tror jeg ikke at du kan dimme begge med ett enkelt knappetrykk. Men du kan jo legge dimmefunksjonen på knappene som ligger ved siden av displayet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •