Film lifesize 1:1 replica props.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer TMP sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Film lifesize 1:1 replica props.

Hei, dette er mitt første innlegg. Er litt usikker på hvor jeg skulle skrive dette så jeg prøver her.

Jeg er en mann bosatt i Norge med interesser i film og alt det som er i filmene... Alt fra props og kostymer. Jeg har laget flere produkter til kunder verden over til folk som ønsker å ha ett spesielt og tøft display rom eller Kino rom.

Vi har spesialisert oss i lifesize replica som C3PO R2D2, Stormtrooper, Snowtrooper, Tie Pilot, Judge Dred, Batman, Aliens, Predator,Robocop og våres siste prosjekt en lifesize kostyme av Iron man som kommer på kino i Mai 2008.

Her er noen bilder av det vi har laget

Newcomer TMP sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er noen flere bilder...
    Disse bildene er av mine private props og kostymer som jeg bruker i div sammenheng. Jeg skal se om jeg finner noen blider av filmrommene som jeg har levert til.

Vi har med R2D2 plass til DVD/ audio spiller intgr.. Det er også muligheter å sette inn en liten prosjekter.
    En annen feature som vi har hjort er å legge inn en motion sensor som aktiviserer lys og stemme til karakteren.
    De vil da snakke når noen kommer i innenfor sonen.

Robocop: Stemmer fra Robocop med blinklende lys i pistolen med skyte lyd. HØYT.
    C3PO : stemmer fra C3PO med lys i øyne.
    R2D2: Lyder fra R2 med blinkende og skiftende lys.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •