Logitech Harmony One - Side 76

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 76 av 77 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 SisteSiste
Viser resultater 1,501 til 1,520 av 1526
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mean69
    Jeg har to stk One, og begge holder i ca 14 dager før lading. Den på stuen blir brukt daglig.

Så jeg er fornøyd med batterikapasiteten på de.
    Samme her. Lader vel nesten hver tredje uke, med bruk hver dag.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, endelig har jeg fått bedre fart på min Harmony One. Har alltid irritert meg over tregheten jeg opplevde ved flere kjappe trykk f.eks. justering av lydvolum eller bevegelser opp og ned i menyer.

Fant ut at jeg måtte inn på hver device å justere "repeats". Nå oppfører den seg nesten like kjapt som de originale hardware baserte kontrollerne

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Eg har 2stk One + og dei lader seg ut etter 3 dagar utan å bli brukt.. Merkeligt!

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Hmm. Eg har 2stk One + og dei lader seg ut etter 3 dagar utan å bli brukt.. Merkeligt!

Virker som erfaringene med One er veldig motstridende. Jeg benytter riktignok min kontroll relativt mye, men etter 4 dager er den tom for strøm. 885 holder minst 10-12 dager med samme bruken. En annen ting er det du påpeker, at den lader seg ut - uten å bli brukt. Det er normalt, men ikke i dette tempoet!

Begynner å lure på om det er noe galt med mitt eksemplar.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Samme her faktisk. Nå legger jeg den vanligvis i laderen hver gang etter bruk, så da er det ikke noe stort problem. Men litt irriterende er det jo når man glemmer å legge den i laderen og finner ut at den er utladet etter noen dager... :???:

Edit: Får visst rette meg selv litt her. Jeg har den orginale Harmony One (altså ikke One+).

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det er noe forskjell på One og One+?
    Jeg har originale One. Eneste forskjellen på disse skal være fra hvilken programvare man programmerer, eget program, eller browser basert (+).

Husker også fra min tid med Harmony 1000 at den måtte lades veldig ofte.

Kanskje noen er mer sensitive på den automatisk av/på funksjonen. Eller rett og slett at batteriene er litt forskjellige.

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Ah, endelig har jeg fått bedre fart på min Harmony One. Har alltid irritert meg over tregheten jeg opplevde ved flere kjappe trykk f.eks. justering av lydvolum eller bevegelser opp og ned i menyer.

Fant ut at jeg måtte inn på hver device å justere "repeats". Nå oppfører den seg nesten like kjapt som de originale hardware baserte kontrollerne
    Hvor finner du denne funksjonen?
    Har dette problemet litt selv, men har aldri greid å løse problemet.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Hvor finner du denne funksjonen?
    Har dette problemet litt selv, men har aldri greid å løse problemet.
    Gå til Devices

Troubleshoot f.eks. AV Receiver

Velg "Do not add the updated device" eller "Add the updated device" til listen ----> Next

Velg "AV Receiver responds to some commands either too many times or only occasionally"----> Next

Nå kan du velge mellom 0 – 5 ----> Save, så er det bare og gå videre med update av kontrolleren.

Selv fikk jeg best resultat da jeg satt min AV Receiver (Pioneer LX 52) og ADB HD-PVR til 0

Da jeg satt TV (Pioneer LX5090) til 0 fikk jeg problemer, den ville ikke slå seg av eller på, så man får prøve seg frem til best resultat, litt tidskrevende men vel verdt innsatsen :-D

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harmony One går fortere tom for batteri - uten å være i bruk - enn 885 som benyttes mye hver eneste dag!

Dette kan da ikke stemme. Garanti, eller er det bare sånn med One+?

Edit: Det ser ut som den siste One+ er regulært søppel. Les;
    BIG battery life difference between new vs. old Ha... - Logitech Forums

Dette er svindel av Logitech. Aldri mer produkter fra dem om de er arrogante og ikke rydder opp i dette. Vi er lurt.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Harmony One går fortere tom for batteri - uten å være i bruk - enn 885 som benyttes mye hver eneste dag!

Dette kan da ikke stemme. Garanti, eller er det bare sånn med One+?

Edit: Det ser ut som den siste One+ er regulært søppel. Les;
    BIG battery life difference between new vs. old Ha... - Logitech Forums

Dette er svindel av Logitech. Aldri mer produkter fra dem om de er arrogante og ikke rydder opp i dette. Vi er lurt.
    F... der har vi det - ser ut som one+ leveres med en betydelig mindre batteri enn one. Han første i tråden du linke hadde bytter, hvordan han nå fikk det til, og teste. Kanskje man kan få batterie tiltenkt one og bruke det i one+ ?

F.. min først one+ var defekt og jeg fikk ny. Selgeren ga med ved en feil one og jeg så det først ved kassa. Gikk tilbake og fikk one+ - skulle ikke gjort det :-(
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Jaune sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony BDV-790W

Noen som kombinerer denne med Logitech Harmony Touch, jeg klarer ikke å få Sony spilleren til og bytte inngang fra HDMI 1 til Audio. Alt annet fungere veldig bra bortsett fra dette.
    Altibox fungere, Scantronic DAB radio fungere, Sony stort sett på alt unntagen HDMI 1 Audio, gjelder begge veier. Måten jeg må gjøre det på er å gå inn på "Sony" i fjernkontrollen og velge NextInput og bla meg rundt til jeg treffer, men da føler jeg at hele poenget ble borte. Skulle jo være så greit med One Touch system.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har direkteknapper for inngangen på fjernkontrollen, så skal du kunne legge inn dette manuelt for å få det til å fungere.

Det er dessverre ikke alle som har disse kodene, men det er veldig får som ikke har det.

Men kan ikke hjelpe det mer, sliter med å få Touchen min opp å gå, og har gitt litt opp. Det var så utrolig mye enklere med den gamle programvaren og min nåværende One

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jaune
    Noen som kombinerer denne med Logitech Harmony Touch, jeg klarer ikke å få Sony spilleren til og bytte inngang fra HDMI 1 til Audio. Alt annet fungere veldig bra bortsett fra dette.
    Altibox fungere, Scantronic DAB radio fungere, Sony stort sett på alt unntagen HDMI 1 Audio, gjelder begge veier. Måten jeg må gjøre det på er å gå inn på "Sony" i fjernkontrollen og velge NextInput og bla meg rundt til jeg treffer, men da føler jeg at hele poenget ble borte. Skulle jo være så greit med One Touch system.

Hei Jaune, Hvilken metode benytter din Harmony for å bytte innganger nå?? Prøver den å bruke diskrete innganger eller bruker den toggle (input next) for å bytte innganger. Det er viktig å skjønne hva den gjør for å rette feilen. Bruker du toggle (input next) og det virker ikke....mens gjør du det manuelt så virker det. Da har du mer et timing problem enn noe annet. Bruker den diskrete innganger...da må du teste de forskjellige diskrete kommandoene. Virker de alle?? hvis ja så kan du ha ett timing problem igjen. Virker kun noen av diskre kommandoene vel da må du bytte metode til toggle (inputnext). Alternativt så kan du ta kontakt med LOgitech. De kan lage en kombinasjon mellom inputnext og diskrete kommandoer. Dog dette kan ta noe tid.

Judo

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hat denne kontrollen lenge nå og det er ei stund siden sist jeg gjorde noen innstillinger.Er det fortsatt sånn at man kan laste ned et program for dette på siden til Logitech? Sliter med å finne dette, blir bare sendt i ring på siden der.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ha programmet ja.
    Og siden de har gått over til ny programmerings program for nye utgaver, som ikke støtter de gamle. Så er det ikke så lett å finne det gamle programmet. De er ikke så flinke på det.

Og Logitech skal jo også kvitte seg med hele Harmony sortimentet sitt også.

Heldigvis fant jeg igjen programmet på maskinen min sist jeg trengte det.
    Jeg kan få sendt det til deg, minn meg på det i en PM i morgen så kan jeg fikse det.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant det på nettsiden deres her: Support + Downloads: Harmony One Advanced Universal Remote - Logitech

Si i fra hvis det ikke er nedlasting der så finner jeg frem hvor du trykker

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Men klarte desverre ikke å finne noe der. Blir linket videre til nedlastingssiden og havnet til slutt på produktsiden igjen.

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg følger linken hans og klikker på fanen nedlastbare filer kommer jeg til denne siden og kan laste ned programmet uten problemer.

Har testet både med IE og Firefox.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjøsprøyt
    Når jeg følger linken hans og klikker på fanen nedlastbare filer kommer jeg til denne siden og kan laste ned programmet uten problemer.

Har testet både med IE og Firefox.
    Det var jo litt pinlig ops:

I stad var jeg var jeg inne med Galaxy Note og nå med en win7 pc. Mener bestemt at siden var anderledes med Noten, men uansett... Takk

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke alltd en må være Einstein for å finne ut av ting