Logitech Harmony One - Side 75

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 75 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 71 72 73 74 75 76 77 SisteSiste
Viser resultater 1,481 til 1,500 av 1526
    Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei Harmony one fans

Kjøpte i går en Harmony One+ som erstatning for 885 - som begynte å svikte litt med volumknappen etter 6 års bruk.

Nå har jeg ikke lest denne tråden (beklager), men det er et problem jeg oppdaget - og som jeg ikke fikk ordnet;

- når jeg endrer aktivitet, så kunne man på alle tidligere Harmony modeller endre innstillinger, slik at komponenter som ikke lengre er i bruk for aktiviteten - blir stående påslått.

F.eks. når jeg bytter fra "se på TV" til "høre på musikk", så ønsker jeg at tuner og TV ikke skal bli slått av, men være fortsatt påslått. Jeg fant ingen alternativer for dette under aktiviteter. Noe som vet hvordan man kan løse problemet?
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du lager ein aktivitet så må du legge til komponenter som er i bruk. Om du hukker av for tuner og tv i tilegg så vil dei ikkje slå seg av når du skal høyre musikk.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Når du lager ein aktivitet så må du legge til komponenter som er i bruk. Om du hukker av for tuner og tv i tilegg så vil dei ikkje slå seg av når du skal høyre musikk.

OK, er det slik det er...

Mange takk
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en One (gamle utgaven) som har begynt å svikte.
    Frykter at denne må byttes etterhvert og da er det vel One+ som blir alternativet.
    Er det mulig å overføre alt fra den nedlastbare programvaren over til den nye nettbaserte programvaren?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _frost_
    Jeg har en One (gamle utgaven) som har begynt å svikte.
    Frykter at denne må byttes etterhvert og da er det vel One+ som blir alternativet.
    Er det mulig å overføre alt fra den nedlastbare programvaren over til den nye nettbaserte programvaren?
    Kontakt Logitech direkte, så kan nok de overføre vil jeg tro. De har mange flere muligheter til programmering enn oss, og er meget hjelpsomme.

Testet for sikkerhetsskyld, og det fungerte i hvertfall ikke med innloggingen for den gamle programvaren. Bare husk å lag konto først, slik at de har ett sted å flytte over hvis mulig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg hadde en harmony one, og har nå en one+ men bruker fremdeles den nedlastbare programvaren på pcen for og programmere fjernkontrollen.

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, supert :-) Takk for hjelpen. Da blir det ikke så stress å bytte når den dagen kommer.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fireblade
    Hei jeg hadde en harmony one, og har nå en one+ men bruker fremdeles den nedlastbare programvaren på pcen for og programmere fjernkontrollen.

Jeg også.

Web-applikasjonen (Myharmony.com) er så mangelfull at den er helt ubrukelig. Det er på grensen til frekt ikke å inkludere CD med den nye Harmony One+

De som ikke har tilgang til fullversonen kan umulig få den til å virke tilfredsstillende. Det meste mangler.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Jeg også.

Web-applikasjonen (Myharmony.com) er så mangelfull at den er helt ubrukelig. Det er på grensen til frekt ikke å inkludere CD med den nye Harmony One+

De som ikke har tilgang til fullversonen kan umulig få den til å virke tilfredsstillende. Det meste mangler.
    Hva er det du savner da ?

Bruker begge versjonen, den gamle på min Harmony 885 og web versjonen på Harmony One+ og synes jeg ikke savner stort på den siste.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hva er det du savner da ?

Bruker begge versjonen, den gamle på min Harmony 885 og web versjonen på Harmony One+ og synes jeg ikke savner stort på den siste.

Den på web har jo minimalt med muligheter. Savner bl.a. følgende;

* Feilsøking, inkl. justering av ms for signal fra One+
    * Innstilling av skjermfunksjoner, slukketid mm.
    * Muligheter for å fylle på og rokkere med ekstraknapper (i displayet) som man vil.
    * Endre på funksjonen til de faste knappene på One+
    * Lar komponenter som ikke er i bruk stå på (uten at alle aktiveres hver gang man slår på en aktivitet)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den på web har jo minimalt med muligheter. Savner bl.a. følgende;

* Feilsøking, inkl. justering av ms for signal fra One+
    * Innstilling av skjermfunksjoner, slukketid mm.
    * Muligheter for å fylle på og rokkere med ekstraknapper (i displayet) som man vil.
    * Endre på funksjonen til de faste knappene på One+
    * Lar komponenter som ikke er i bruk stå på (uten at alle aktiveres hver gang man slår på en aktivitet)
    OK, ser den. Du er nok mer "krevende" en brorparten av oss....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har brukt One (Eller andre) opp mot KNX/EIB systemer?
    Bør være via IR, og ikke RF.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen av Logitech ekspertene hjelpe meg?

Jeg har en Harmony 535 som jeg aldri har fått satt opp riktig.
    Prøvde meg igjen i går. Software ble oppgradert da jeg startet programmet på PC.

Uansett hva jeg prøver av innstillinger/oppsett, klarer jeg ikke:
    a) å få remote til å styre lyd på CD tuneren - 'HD-Zapper' - (alt unntatt CD tuner og TV er off) [velge kanal går greit]
    b) å få CD tuner - 'HD-Zapper' - til å gå i standby, ikke off, når den ikke skal benyttes - den går enten helt av eller på

Er dette noe som fungerer på nyere Harmony'er?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg nok prøve på.

Send meg en PM, så kan jeg ha tid i morgen til å se på det.
    Det enkleste er hvis du endrer passordet du bruker, og sender brukernavn og midlertidig passord til meg. Da kan jeg logge meg inn og sjekke.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert, Anders. PM sendt.

Takk!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjapt spørsmål. PS3 adapteren til Logitech. Det er den som får signaler når man sier man har PS3 som avspiller? Eller må man legge inn adapteret som komponent?

Og man kan skru på PS3 via denne også?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3

Du trenger ikke å legge inn adapteret. Du legger kun inn din PS3. Adapteret vil kunne skru din PS3 av og på.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gått tilbake til Harmony 885.
    Grunn:

* Batteriene på den 6 år gamle Harmony 885 holder 2-3 ganger lengre enn One. T.o.m. når jeg ikke bruker One, så utlades batteriet forholdsvis fort .
    * Altfor mange aktivitetsfeil på One - og påfølgende trykk på hjelpknapp.885 har minimalt med problemer.
    * 885 ligger mye bedre i hånden.

Skuffet over One. Blir vel å gi den bort

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gått tilbake til Harmony 885.
    Grunn:

* Batteriene på den 6 år gamle Harmony 885 holder 2-3 ganger lengre enn One. T.o.m. når jeg ikke bruker One, så utlades batteriet forholdsvis fort .
    * Altfor mange aktivitetsfeil på One - og påfølgende trykk på hjelpknapp.885 har minimalt med problemer.
    * 885 ligger mye bedre i hånden.

Skuffet over One. Blir vel å gi den bort
    Enig, har 885 i kinon og det trenger jeg nesten aldri lade. One holder ikke mange dagene og når batteriet er nesten tomt så maser den hele tide og tapper dermed batterioet dobbelt så fort. Selv om den er ny blir den nok byttet fortere enn 885...

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har to stk One, og begge holder i ca 14 dager før lading. Den på stuen blir brukt daglig.

Så jeg er fornøyd med batterikapasiteten på de.

Side 75 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 71 72 73 74 75 76 77 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •