Logitech Harmony One - Side 74

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 74 av 77 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 SisteSiste
Viser resultater 1,461 til 1,480 av 1526
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    No har jeg programert den med programvaren, og alt funker perfekt!...må bare justere litt etter mine egene ønsker:P finner ut masse du vil forandre når du har brukt den i 1 ukes tid.

MEN jeg fant faktisk ut at man kan ha favorite på programvaren også, der og med bilder av tvkanalen. Lest på mange forum at det kun var på myharmony.com Så no ble jeg ekstremt fornøyd! terning kast 5 på den kontrollen her!

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    768
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan. Har et lite problem med min Harmony. Har to Yamaha recievere, en rx-v 457(som sikkert er 8 år gammel), og den nye rx-v3067. Det utrolige er at begge bruker samme koder, så fjernkontrollene funker om hverandre. Dette ordnet seg, da den nye kan settes over til andre koder: ID2 ( ID1er default).
    Men, så kjøpte jeg Harmony one, og den kjenner ikke igjen ID2 kodene. Noen som har en løsning?

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da spørs det om du må føre over ID2 kodene manuelt ved å lære ONE hver enkelt knapp. Det er en tidkrevende jobb, men hvis ikke kodene ligger i databasen til Logitech vet ikke jeg annen råd.
    Hør med Jørgen@harmony om han har en bedre løsning.

Intermediate Jan B sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    768
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde både "bekreft koder" og programmet sa det var i orden. Det var det ikke. Jeg prøvde også å "overføre koder" (et par hvertfall), men det funka heller ikke.

Et annet problem også: Canal digital sin HD PVR dekoder slår seg heller ikke på i aktivitet "se på tv". Men kommer på med "hjelp" knappen. Hvilke settings skal den ha?( tidsintervallene, osv.)

Må vel ringe support....

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan hjelpe meg litt her med et merkelig problem?
    Har Logitech Harmony Link(kan ikke kjøpes i Norge enda, jeg kjøpte denne i USA), som fungere med mobilen som fj.kontroll.
    Link: Logitech

Fikk ny Epson 9000w, og ville oppdatere Logitech Link. Gjør det via web, alt ok. Må selvfølgelig synce, og sier mobilen at jeg må laste ned siste software til android mobilen min.
    Noe som ikke var lett(pga dem selger ikke denne boxen i norge, og dermed ikke noe software), men sente mail til Logitech, og fikk lastet ned siste version av Harmony Link programmet til mobilen. Installasjon gikk greit.

Så til problemet
    Men nå sier Harmony Link programet at passordet feil(på mobilen), og får ikke komme inn på programmet på mobilen. Men passordet vet jeg skal være likt, og det fungere på web`en, også om jeg forandrer det. Har nå lastet inn gamle apk til mobilen igjen, og testet. Uten hell. Har og testet med å lage meg en ny konto, og fortsatt problemer med passord på mobilen. Når jeg er i web, og legger opp nye komponenter / forandrer på oppsettet går alt bra.Har og forandret passordet flere ganger og testet på web, og der fungere alt ok. WiFi nettet er oppe og går på samme nett, uten problem. MEN ikke på mobilen, der stopper det opp uansett, om jeg har byttet til gamle apk, forandret passordet, laget ny konto, alt feiler. Programmet & boksen finner hverandre, men når jeg skal legge inn passordet, stopper det opp.Slik som det er nå er det ubrukeligPostet bilde Noen som har noen ide om hva det kan være som er galt?

Har fungert knirke fritt tidligere.

EDIT
    Har fått det til. Er usikker på hva som var utslaget, men jeg testet med min ASUS Transformer, kom inn på med den, så testet jeg med SGS2 igjen, da var alt ok. Er usikker på det var det som var utslaget, men nå ser det ut til å fungere igjen :-)

Kan som sakt anbefalle denne saken :-)

Trenger noen Logitech Harmony Link apk (v.1.3.0) til android så har jeg :-)
    For en får ikke kjøpt denne i butikken enda, og dermed så trengs SW til mobilen.

Newcomer plumbtek sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony One og Planke

Hei.. Trenger desperat litt hjelp her etter å ha sittet noen kvelder å prøvd å få Lyd planken min, en Ergo Sound Arvani til å funke sammen med med min Samsung LED 6.

Det er en knapp på den medfølgende fjernkontrollen som skrur av og på planken. Så planken står egentlig i standby.
    Når jeg trykker på displayet i Harmonyen: Se på TV så starter Tv`n, og Planken. Men så skrur den seg av igjen i standby laget mens Tv`n venter på å få frem bildet. ( tar ca 4 sek)
    Så jeg må inn på fjernkontrollen: Komponenter, trykke på optisk, og så kommer lyden..
    Når jeg på slå av så slår begge deler seg av som det skal.

Huff så klønete forklart, men håper at noen kan hjelpe meg... Føler at det bare er en bagatell.

Newcomer plumbtek sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Got it

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har fått til en bra profil for Philips 46PFL9706?
    Har litt problemer med å få den programmert.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har TRE ting som er MEGET plagsomt på Harmony Link, det ene er at jeg må legge inn passord for hver gang jeg skal bruke app på min android mobil(Samsung Galaxy S2), og da kan det ta lang tid før noe skjer. Er dte mulighet for å skru av passordet, slik at jeg ikke trenger passord for å logge meg inn på app`en på mobilen og koble meg opp til anlegget mitt?

Andre problem er at den IKKE greier å skru av min EPSON EH-TW9000W når jeg skrur av resten av anlegget via min mobil telefon.

Tredje er at det tar LANG tid etter jeg har trykket / åpnet appen på mobilen til den finner nettverket, og greier å koble seg på nettverket. Mulighet for å få en fiks på det?
    Og når den har funnet nettverk, så skal den ha passord, og tar igjen lang tid. Nesten så plagsom at jeg ikke vil bruke produktet, og at det går raskere med å bruke alle dem andre orginale fjernkontrollene.

Er det noe galt jeg har gjort her, eller det det bare slik?

Foruten når alt er koblet opp, og bruker Harmony Link og app`en på mobilen ofte, så er den på nett, og trenger ikke passord / innlogging. Da fungere det meste meget bra(ikke når jeg skal skru av Epson PJ, for det klarer den ikke)

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare legge inn et lite skryteinnlegg på vegne av Logitech support:

Kom hjem fra jobb en dag i forrige uka, og dama sa: "Fjernkontrollen bare BLE sånn!"

Øvre halvdel av LCD-skjermen var hvit/spraglete, umulig å se noe av det som stod der. Kontrollen fungerte fortsatt, men litt vanskelig å trykke i blinde.

Skjønte fort at denne har gått i gulvet, hu har en lei tendens til å sitte med kontrollen i fanget slik at den får set et fall på 1m når hu reiser seg.

Det var den tusenlappen tenkte jeg...

I forigårs sendte jeg en mail til Logitech support for å høre om det var noe som kunne gjøres med kontrollen. Beskrev hvordan den så ut.

Fikk svar dagen etter om at det var leit å høre, og at dersom jeg sendte dem fullt navn, telefon og adresse, samt bilde av kontrollen tilkoblet PC'en, pluss bilde av serienummeret under batteridekslet (hvor begge bildene også inneholdt saksnummeret håndskrevet) så skulle de sende en ny kontroll (!!!)

Fantastisk! Tok bilder av kontrollen, både hvordan skjermen så ut og de to bildene han forespurte, sendte dette tilbake med min adresse, og fikk svar i dag om at jeg vil motta pakkesporingsnummer om 1-2 dager.

Har aldri opplevd maken til kundesupport! Hadde håpet på et svar om hvorvidt det lar seg gjøre å skifte skjerm, og de sender meg en splitter ny kontroll!

Den gamle trengte jeg ikke sende tilbake til dem, de har bare deaktivert den slik at jeg ikke får oppdatert den lenger.

Stor tommel opp til Logitech! :grin:

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1DrE
    Må bare legge inn et lite skryteinnlegg på vegne av Logitech support:

Kom hjem fra jobb en dag i forrige uka, og dama sa: "Fjernkontrollen bare BLE sånn!"

Øvre halvdel av LCD-skjermen var hvit/spraglete, umulig å se noe av det som stod der. Kontrollen fungerte fortsatt, men litt vanskelig å trykke i blinde.

Skjønte fort at denne har gått i gulvet, hu har en lei tendens til å sitte med kontrollen i fanget slik at den får set et fall på 1m når hu reiser seg.

Det var den tusenlappen tenkte jeg...

I forigårs sendte jeg en mail til Logitech support for å høre om det var noe som kunne gjøres med kontrollen. Beskrev hvordan den så ut.

Fikk svar dagen etter om at det var leit å høre, og at dersom jeg sendte dem fullt navn, telefon og adresse, samt bilde av kontrollen tilkoblet PC'en, pluss bilde av serienummeret under batteridekslet (hvor begge bildene også inneholdt saksnummeret håndskrevet) så skulle de sende en ny kontroll (!!!)

Fantastisk! Tok bilder av kontrollen, både hvordan skjermen så ut og de to bildene han forespurte, sendte dette tilbake med min adresse, og fikk svar i dag om at jeg vil motta pakkesporingsnummer om 1-2 dager.

Har aldri opplevd maken til kundesupport! Hadde håpet på et svar om hvorvidt det lar seg gjøre å skifte skjerm, og de sender meg en splitter ny kontroll!

Den gamle trengte jeg ikke sende tilbake til dem, de har bare deaktivert den slik at jeg ikke får oppdatert den lenger.

Stor tommel opp til Logitech! :grin:

Det var jo betryggende å høre :-)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har den nye LG tven 670 T og bruker harmony på denne?

Klarer ikke få "ratio" og "tilbake" knappen til å fungere på den, selvom overføringen av knapper fra original kontrollen ser ut til å være en suksess

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoho! Dette topper hele greia.

Skrev et par linjer der jeg takker for god support og sier at dette kommer til å bety at jeg kjøper Logitech-produkter også i fremtiden.

Jeg får dette svaret 5 minutter senere:

You are more then welcome. If you think aboout ordering anything through the Logitech website in the future then let me know and i will give you a 50% discount.

!

... og der kom mailen fra UPS om at den er ekspedert, scheduled arrival: om 2 dager

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp skaffet meg en Hanmony One, men har problemer.

Får stadig melding om USB kommunikasjons problemer og at oppsett er corrupted når jeg syncroniserer. Er det feil på min eller er det et problem som lett fikses ?

og, har hatt Harmony 885 i mange år uten slike problemer...så jeg kan bruke disse 8)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det problemet noen få ganger før, men da på en tidligere programvare. Hvilken One versjon har du, bruker du eget program eller det web baserte nye versjon, altså One+?

Siste versjon av det egne programmet finner du ikke på nettsidene til Logitech mer, men kan lastes ned via programmet, se øverst i høyre hjørne. Inkludert test å sjekk om selve kontrolleren trenger nyere firmware.

Men har de siste året og mer vært helt stabil.

Det jeg gjorde når den ikke ville var å gjøre alle programmeringnene jeg trengte, hvis den da kranglet med fjernkontrolleren, så lukke hele programmet og starte det igjen, for så å synke med en gang. Eventuelt om jeg måtte restarte maskinen. Det pleide da i hvertfall å fungere med en gang.

Hvis du bruker den web baserte så har jeg ikke brukt denne enda.

Hvis du har hoppet i fra 885 til ny One+, så må du bytte programvare, altså til web basert og ikke samme som 885. Synd da det før kun var å plugge i ny kontroll og synke, så fungerte alt med en gang (Byttet fra 1000 til One). Med den nye så må du programmere alt på nytt.

EDIT: One+ kalles vel kanskje også "Advanced"

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Hadde det problemet noen få ganger før, men da på en tidligere programvare. Hvilken One versjon har du, bruker du eget program eller det web baserte nye versjon, altså One+?

Siste versjon av det egne programmet finner du ikke på nettsidene til Logitech mer, men kan lastes ned via programmet, se øverst i høyre hjørne. Inkludert test å sjekk om selve kontrolleren trenger nyere firmware.

Men har de siste året og mer vært helt stabil.

Det jeg gjorde når den ikke ville var å gjøre alle programmeringnene jeg trengte, hvis den da kranglet med fjernkontrolleren, så lukke hele programmet og starte det igjen, for så å synke med en gang. Eventuelt om jeg måtte restarte maskinen. Det pleide da i hvertfall å fungere med en gang.

Hvis du bruker den web baserte så har jeg ikke brukt denne enda.

Hvis du har hoppet i fra 885 til ny One+, så må du bytte programvare, altså til web basert og ikke samme som 885. Synd da det før kun var å plugge i ny kontroll og synke, så fungerte alt med en gang (Byttet fra 1000 til One). Med den nye så må du programmere alt på nytt.

EDIT: One+ kalles vel kanskje også "Advanced"
    Jo, prøvde å bruke den programvaren jeg bruker på 885, men den taklet ikke to kontroller etter det jeg kunne se. Dermed opprettet jeg ny konto på min nye one+ og brukte den nettbaserte nye versjonen på MyHarmony.com. 885 bruker jeg i kino'n mens one+ skal brukes i stua på stereo, og TV +++

Okke som, var på Lefdal i dag og fikk ny uten spørsmål, så den blir vel testet i morgen. I dag er jeg på besøk
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal bruke 2 kontrollere på 2 forskjellige anlegg så må du bare opprette konto pr stk. De er ikke mail av hengig eller noe. Bare brukernavn. Har flere kontoer selv

Men One+ er den oppgraderte versjonen av One for at den skal fungere mot Logitechs nye Web plattform, og ikke det gamle programmet.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Hvis du skal bruke 2 kontrollere på 2 forskjellige anlegg så må du bare opprette konto pr stk. De er ikke mail av hengig eller noe. Bare brukernavn. Har flere kontoer selv

Men One+ er den oppgraderte versjonen av One for at den skal fungere mot Logitechs nye Web plattform, og ikke det gamle programmet.
    Kanskje dumt jeg ikke tok One da ? Jeg fikk faktisk den først når jeg byttet, men så at emballasjen var forskjellig så jeg ikke tilbake og byttet til den jeg hadde hat.....

Uansett gjorde den den den skulle når jeg fikk programmert den etter mange forsøk. Håper den nye ikke har USB problemer...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann folkens! Jeg lurer på hvordan man får til å lage en aktivitet for å spille av film fra PC, uten at DVD-spilleren slår seg på?

Jeg har ikke PC som en egen komponent siden den ikke er styrbar via fjernkontroll, men jeg skal sette reciever til sat/cbl og TV til HDMI 1. Er det mulig å få til dette uten at DVD-spilleren også blir med i kaka?

Det står at det ikke går an å fjerne dvd-spilleren fra denne aktiviteten.
    Jeg har harmony 700 men regner med softwaren er den samme

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare legg til en komponent kalt PC, så legger du inn denne i stedet for DVD spilleren på Aktiviteten PC. Ikke noe fare å ha en komponent liggende uten signaler.

Side 74 av 77 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 70 71 72 73 74 75 76 77 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •