Logitech Harmony One - Side 72

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 72 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... SisteSiste
Viser resultater 1,421 til 1,440 av 1526
    Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er du forsatt Kaon KFC-G3 som gjelder på en Get dekoder (HD PVR) når man skal bruke harmont one? Skaffet meg en slik dekoder i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke forandret oppsettet på min og det fungerer fint!

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville bare dele med dere dette siden jeg har lært litt på denne tråden også

Har leita etter en løsning så jeg kan skru på tv, forsterker og htpc alt i et, uten å trykke på startknappen på pcn.
    Så etter litt reasearch så fant jeg dette produktet:

DELL MCE USB RC6 IR Remote Receiver Win7 Media Center

Jeg kjøpte en slik for 12$ på ebay, fikk den i posten 1 uke etter bestillingen
    DELL MCE USB RC6 IR Remote Receiver Win7 Media Center on eBay (end time 10-Jun-11 17:36:32 BST)

Litt småknoting i harmony one programvaren for å få det til å funke slik man vil, men absolutt verdt det!
    Alt funker slik som det skal for min del, sleng deg ned, trykk en knapp og alt er på. Samme gjelder når man skal avslutte, en knapp så skrur pcen og det andre seg av. Mer luksus enn dette får du ikke ass !

Håper tipset mitt hjelper for dere som har ønsket slik funksjon..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noken som har råd/tips?

Har installert software og når dette skal starte opp får eg følgende feilmelding:

The remote software cannot start. Reinstall the software or contact customer service.
    InvocationTargetExeption
    null

Har prøvd å reinstallert med samme resultat...

Redigert:Prøvd på Mac, og problem løst

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også dette problemet når jeg prøver å bruke PC med vista installert. For å få det til måtte jeg bruke den gamle PC-en på gutterommet med XP installert. Noen som vet hvorfor Vista har dette problemet, står jo på Logitech sine sider at softwaren er kompatibel med Vista. Noen andre med Vista som har fått det til???:roll: (muligt det har stått for lenge siden, men orker ikke å lese gjennom hele tråden)

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjolle
    Har også dette problemet når jeg prøver å bruke PC med vista installert. For å få det til måtte jeg bruke den gamle PC-en på gutterommet med XP installert. Noen som vet hvorfor Vista har dette problemet, står jo på Logitech sine sider at softwaren er kompatibel med Vista. Noen andre med Vista som har fått det til???:roll: (muligt det har stått for lenge siden, men orker ikke å lese gjennom hele tråden)
    Har VISTA, fungerer hos meg...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22

Har leita etter en løsning så jeg kan skru på tv, forsterker og htpc alt i et, uten å trykke på startknappen på pcn.

DELL MCE USB RC6 IR Remote Receiver Win7 Media Center on eBay (end time 10-Jun-11 17:36:32 BST)

Litt småknoting i harmony one programvaren for å få det til å funke slik man vil, men absolutt verdt det!
    Alt funker slik som det skal for min del, sleng deg ned, trykk en knapp og alt er på. Samme gjelder når man skal avslutte, en knapp så skrur pcen og det andre seg av. Mer luksus enn dette får du ikke ass !

Jeg ønsker VIRKELIG din situasjon, men er det umulig å få tak i bare en IR-mottaker i Norge? Kan man f.eks kjøpe denne for så bare bruke receiveren til Harmony One? :-? Det er jo langt billigere enn å betale det dobbelte fra det fjerne utland.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet en måte å laste opp configen på fjernkontrollen til webconfig programmet?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akhbar
    Noen som vet en måte å laste opp configen på fjernkontrollen til webconfig programmet?

Det er ikke mulig å laste ned informasjon fra fjernkontrollen til din Harmony software.

Jørgen@Harmony

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jørgen@harmony
    Det er ikke mulig å laste ned informasjon fra fjernkontrollen til din Harmony software.

Jørgen@Harmony
    Hei!

Jeg hadde glemt passord på bruker konto, og da spurte programmet om jeg hadde fjernkontrollen, koblet denne til pc, og passord og instillinger ble hentet fra denne?
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Det eneste som sjekkes er din fjernkontrolls ID nummer. Dette ID nummeret er koblet mot din konto og dermed kan vårt system gi deg tilgang til din konto igjen. Selve instillingene for din konto vil ikke bli lastet ned fra fjernkontroll. Instillingene lagres på serverene her i Toronto Canada.

Sitat Opprinnelig postet av coopers
    Hei!

Jeg hadde glemt passord på bruker konto, og da spurte programmet om jeg hadde fjernkontrollen, koblet denne til pc, og passord og instillinger ble hentet fra denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jørgen@harmony

Jørgen@Harmony
    Litt synd egentlig. Burde da ikke være noe problem rent teknisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, skal prøve meg på et litt spesielt spørsmål her;
    Jeg har akkurat kjøpt meg harmone one, etter å ha hatt harmony 525 i mange år (flere knapper var ødelagte pga mye bruk ).

Nå, med ny kontroll hadde jeg tenkt til å sette opp ting helt ordentlig, og
    i den forbindelse har jeg en utfordring.

Jeg har en Panasonic PV60 TV, som jeg fortsatt er fornøyd med, selv om den snart er 5 år gammel! Den har jeg programmert til å gå rett til HDMI2 når den skrus på, i stedet for analog tuner som er standard. Problemet er da at logitechen ikke vet dette, så etter aktivetetsoppsettet er ferdig, står tven i tunermodus. Og jeg ender opp med å trykke på help knappen mange ganger, før det omsider blir rett. Jeg har forsøkt og sett i oppsettet på aktiveteten, om jeg rett og slett kan droppe kommandoen om å sette tven til HDMI 2, fordi det gjør den av seg selv. Men klarer ikke helt å se om dette er mulig. Er det noen som har erfaring med dette, og kan hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Hva du beskriver er ikke ukjent for meg. Jeg vet ikke nøyaktig hvilken modell du har. Vi har mange versjoner av PV60...alle kan ha forskjellige innstillinger i vår database. Jeg sjekket denne TH-50PV60(EU) og skal fra hva jeg kan se ha korrekte innstillinger. Har du en annen versjon av denne legg inn modellen som her og legg til (EU) på slutten. Virker det ikke send meg beskjed. Dette kan fikses.

Jørgen@Harmony

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Iceman22

Har du link til hvordan denne settes opp mot Harmony One? Har akkuratt bestilt en, og lurer på hvordan den settes opp i programvaren, samt hvordan man får til å skru av/på pc`en med den. Pointers?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan, har akkurat koblet denne opp mot hele sullamitten... GENIAL kontroll. MEN noen som vet om det er mulig å koble den til media center pc'en? har en selvbygd sak..(ikke meg som har bygd den..) Men den har en Imon kontroll som funker. Er det noen måte å finne dette i softwaren til logitech? eller bare koble direkte til pc'en utenom imon kontrollen?

Takker på forhånd

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Imon

IMon benytter seg av en IR protokoll som er vanskelig for Harmony og få til sikkelig. Hva vi anbefaler er å endre din HTPC til MCE og legge din HTPC inn som Media Center PC, Produsent: Soundgraph, Model: iMon (Media Center Remote).

1. Fjern eksisterende enhet og legg til en ny enhet som: Media Center PC, Produsent: Soundgraph, Model: iMon (Media Center Remote)
    2. Følg disse skrittene for å stille inn "Imon manager" til å bruke "MCE Remote"
    3 Høyre klikk på iMON knappen på skjermen
    4 Klikk på "iMON Manager"
    5 Klikk på "Settings"
    6 Fra listen for fjernkotroller, velg "MCE Remote"
    7 Trykk på OK og lagre.

Jørgen@Harmony

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Ser det er komt en ny logitech Harmony one +
    For noen dager siden var begge på sidene til logitech, nå er den gamle fjernet.
    Noen som har fått med seg forskjellen på disse? Utenom prisen som er et par hundre kroner mer.

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fireblade
    Hei
    Ser det er komt en ny logitech Harmony one +
    For noen dager siden var begge på sidene til logitech, nå er den gamle fjernet.
    Noen som har fått med seg forskjellen på disse? Utenom prisen som er et par hundre kroner mer.
    Den burde vel heller hete One - ifølge denne beskrivelsen: "The One Plus is apparently programmed via the myharmony.com website, hence it has about half the functionality of the One (no sequences, limited number of activities, no way to adjust delays or repeats, no way to add additional commands to activities, etc.). This is just another step in logitech's attempt to streamline their software and dumb down the whole product line. I'd hang on to those old models as long as possible because harmony has completely abandoned their advanced users and cater only to novices now."

Side 72 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •