Logitech Harmony One - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 77 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 1526
    Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Elkjøp Forus har rundt. 20 stk inne og plassert i butikk!
    Har også satt opp en demo versjon - slik folket kan prøve.

Vurderer å bytte denne med min Harmony 1000, da jeg er ekstremt plaget av "lag"(treig kontroll) på H1000.

Tror jeg selger min H1000 for 2100.- til uka..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å legge til Radiostasjon logoer også?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av j0sh
    Mulig dette er innlysende, men jeg vil anbefale å tagge selv om du legger til bilde. Jeg gjorde ikke dette, og det ble en del ekstra arbeid når jeg skulle inn og endre på listen i etterkant.
    Kan du forklare hva du mener med "å tagge"?
    Vennlig hilsen Tore

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Er det mulig å legge til Radiostasjon logoer også?
    Ja det er det... men hør på radio funksjonen har ikke favoritter... (Kanskje det er mulig få det....????;-) Så da blir de liggende under se på tv sammen med tv kanalene. Hvis du bruker satelitt tuner til å høre på radio så er jo det greit kanskje :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av j0sh
    Blir mer og mer fornøyd med min

Om dere er på jakt etter favoritt ikoner kan dere laste ned noen på følgende url:
    http://www.blackvelcro.no/files/finaltv.zip eller http://www.blackvelcro.no/files/ikoner.zip. Den siste har flest norske kanaler foreløbig, men jeg har vært i kontakt med "squareeyes" som har laget ikonene i den første pakken, og han holder på å lage ikoner til de fleste norske kanaler.
    Jeg venter i spenning på disse flotte sorte logoene med nordiske kanaler. De tar seg utrolig mye bedre ut i det sorte displayet på One enn de hvite linket til på en annen post i denne tråden.
    Hilsen Tore

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tore2000
    Kan du forklare hva du mener med "å tagge"?
    Vennlig hilsen Tore
    Jeg vil tro han mener å navngi (tagge?) bildefilene med et navn som er lett å gjenkjenne: bildefil for TV2 kaller man f.eks "TV2.jpg" osv.
    Det blir da lettere å redigere bildene i etterkant, istedet for en liste med 1.jpg, 2.jpg, osv. som gir heller dårlig oversikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettop kjøpt Harmony One og er godt fornøyd så langt, men jeg har et spørsmål. Første gang jeg la den i ladestasjonen før jeg satte den opp så såg jeg at batteri charge ikonet på skjermen viste fullt grønt etter en stund. Så satte jeg opp fjernkontrollen med mine komponenter og la den tilbake i ladestasjonen. Nå vil aldri batteriet vise fullt grønt på batterisymbolet mens den ligger i stasjonen (trykker på en knapp mens den er i stasjonen). Når jeg tar den ut av stasjonen så viser det fullt grønt på det lille batterisymbolet oppe i høyre hjørne. Har noen andre opplevd dette? Jeg syntes det var greit å se om batteriet var oppladet mens den lå i stasjonen ved å trykke på en knapp. Dette går som sagt ikke lenger da det ser ut som det bare er ca 30% grønt. Håper dere skjønte dette:-?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mener det store batteri-bildet midt på skjermen? Viser det samme hos meg og det ser nesten ut som om dette er et statisk bilde og ikke et som dynamisk endrer seg basert på faktisk ladestatus.

Jeg er usikker på om jeg har sett et annet bilde der, men det kan være en bug som har kommet inn i fjernkontrollen etter første sync med pc. Enig at det ville vært bedre om faktisk ladestatus ble vist.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    står også som ca 30% hos meg selv om det har gått flere timer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, ingen endring på det store ikonet i displayet når kontrollen er i ladestasjonen.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil nevne at det er mulig å slå av/dempe det hvite lyset på ladestasjonen med knappen merket brightness på undersiden av stasjonen.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor lenge skal den egentlig lades?

er det hvite lyset som slukkes når den er ferdig ladet?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    hvor lenge skal den egentlig lades?

er det hvite lyset som slukkes når den er ferdig ladet?
    Den kan vel ligge i laderen så lenge du bare vil.

Nei, det hvite lyset lyser hele tiden - også når fjernkontrollen ikke ligger i. Dette er sikkert for at du skal kunne finne holderen/fjernkontrollen i et mørkt rom.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar folkens, godt å høre at det ikke bare var en feil med min kontroll:-D . Jeg garanterer at dette store batterisymbolet viste fullt grønt før tilkobling til PC. Jeg leste i manualen at batteriet skulle være fullt oppladet når det ble grønt og trodde i begynnelsen at diodelyset skulle skifte fra hvitt til grønt. Når dette ikke skjedde på flere timer så trykte jeg på en knapp mens den lå i stasjonen og da så jeg dette batterisymbolet som var fullt grønt. Sikkert en oppdaterings endring som Logitech har gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min i dag. Sitter og fikler litt med dennå. Tror det blir en del justeringer. Sliter litt med at den skal velge riktige HDMI inngang på min Panasonic 50px700 f.eks når jeg bytter fra Se på TV til Se på DVD

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Fikk min i dag. Sitter og fikler litt med dennå. Tror det blir en del justeringer. Sliter litt med at den skal velge riktige HDMI inngang på min Panasonic 50px700 f.eks når jeg bytter fra Se på TV til Se på DVD
    Hmmm.... håper ikke dette blir trøblete for min del. Jeg har heller ingen åpenbare direktevalgtaster for dette på min originale fjernkontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Hmmm.... håper ikke dette blir trøblete for min del. Jeg har heller ingen åpenbare direktevalgtaster for dette på min originale fjernkontroll.
    Si i fra dersom du finner en god løsning på det. Mulig jeg må stille inn noe på tidsintervallene.

Er det noen andre som har panasonic og får det til å funke?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg slet også litt med at det ble valgt feil inngang når jeg skiftet fra "Se på TV" til "Se på DVD". Jeg brukte "HELP" knappen, og for meg så virker det som at fjernkontrollen lærte seg hvilken inngang den skulle bruke etter at jeg kjørte Hjelpe funksjonen noen ganger.. Nå virker det ihvertfall uten problemer.
    Det er sikkert også lurt å sette rekkefølgen slik at riktig inngang på tv velges først av alle operasjoner som skal kjøres.

Lykke til med oppsettet :-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Min TV (samsung 46m86) merker hvilke inputs som er aktive, og bytter til dem.

Hvis jeg slår på TV'en når Get-boksen er koblet til scart-inngangen setter den scart-inputen som aktiv. Slår jeg av Get-boksen bytter TV'en automatisk input til HDMI inn, som kommer fra receiveren.
    Slår jeg på Get-boksen igjen bytter den input tilbake til Scart.

Så for meg er det lettere å bare slå Get-boksen på og av istedet for å drive og bytte input manuelt på TV'en, da TV-fjernkontrollen min kun har en knapp for å bla mellom inputs, og ikke hoppe til en spesifikk. Du kan se om din TV også funker sånn.

Men vet at TV'en min har separate signaler for hver input, det er bare ikke støtte for det på fjernkontrollen som kom med TV'en. Når jeg omsider får skaffa meg en Harmony One har jeg hørt jeg vil kunne bytte direkte.

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har et problem!

Kjøpte Harmony One i går og har fått lagt inn alle komponenter uten problemer. Jeg trodde også at jeg hadde fått til aktivitetene skikkelig, men da jeg skulle skru på tv i dag fant ikke tv'n min riktig inngang. Etter litt videre undersøkelse viser det seg at problemet mitt er følgende:

Jeg har tre aktive innganger på TV'n min:
    - Tuner (analoge tv signaler)
    - AV1 (Digital dekoder)
    - HDMI1 (Toshiba HD-E1)

på fjernkontrollen min er det bare en next input knapp som da går igjennom den listen med 3 alternativer. Softwaren har jo eget alternativ for en slik situasjon så det byr ikke på problemer. Så lenge tv'n står på er alt nydelig og enkelt.

Så kommer softwaren med spørsmålet:
    "Slå Tv av og deretter på igjen. Går den til en bestemt inngang eller starter den der den var?"

Tv'n min er da så sær at den ikke gjør noen av disse. Om jeg har vært på HDMI og slår av tv'n og skrur den på igjen så starter tv'n i Tuner-modus, men skifter direkte til HDMI om jeg trykker en gang på next input knappen. Den hopper altså over AV1 ved første gjennomgang hvis jeg slo av tv'n i HDMI modus. Dette klarer ikke Logitech'en å skjønne!

Jeg prøvde å ringe support også, men hu dama jeg snakket med der ville ikke høre på problemet mitt og gikk igjennom oppsettet på kontoen min og satte opp tv'n akkurat slik jeg hadde gjort. Overraskende nok virker det ikke når hu satte det opp heller:lol:

Noen som har en løsning på problemet mitt? Jeg har forresten en Sony KDF-50E2010 tv.

Edit: funnet en vei rundt problemet. Om noen har samme problemet så si i fra, gidder ikke å skrive hele oppskriften her om ingen trenger det.

Side 7 av 77 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •