Logitech Harmony One - Side 65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 65 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste
Viser resultater 1,281 til 1,300 av 1526
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har brukt den som heter ITS-D81 HD

Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nightmare
    Hva heter canal digital sin hd boks? Dette er da ikke pvr boksen.
    Sliter med å finne hd boksen i lista.
    Hos meg ligger den under et eget merke som heter Canal Digital.
    Modell S-106 om det er den du har.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nightmare
    Hva heter canal digital sin hd boks? Dette er da ikke pvr boksen.
    Sliter med å finne hd boksen i lista.
    Hei!

Den heter vel Sagem ICD81 HD.

Link til Manual

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ventet en lang stund på å legge inn egne ikoner. Idag skulle jeg endelig legge inn dette, men nettsiden http://www.iconharmony.com/ er nede eller fjernet.

Finnes det andre steder hvor man kan finne ikoner for Harmony One?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av perkforr
    Jeg har ventet en lang stund på å legge inn egne ikoner. Idag skulle jeg endelig legge inn dette, men nettsiden http://www.iconharmony.com/ er nede eller fjernet.

Finnes det andre steder hvor man kan finne ikoner for Harmony One?
    Skulle akkurat til å stille samme spørsmålet - har ikke kommet inn på nettsiden på noen dager...

Edit: ser ut som om siden er oppe igjen om en liten stund i følge "kvitter" siden til iconharmony.com.
    http://twitter.com/iconharmony

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Skulle akkurat til å stille samme spørsmålet - har ikke kommet inn på nettsiden på noen dager...

Edit: ser ut som om siden er oppe igjen om en liten stund i følge "kvitter" siden til iconharmony.com.
    http://twitter.com/iconharmony
    Det var litt av en tilfeldighet at det skulle skje akkurat nå som jeg endelig fikk satt meg ned og var klar for en liten oppgradering. Jeg hentet nemlig AC Ryan Playon!HD Mini på posten idag og da måtte jeg uansett endret litt på oppsettet.

Og samtidig var strøm adapteret som fulgte med AC Ryan Playon!HD Mini defekt, og jeg må mest sannsynlig levere den tilbake.

Går det forresten at man kan legge til knapper som f.eks. menyen til TV'en på førstesiden? Altså at når man er inne på gjeldende aktivitet så kan man legge til flere funskjoner på skjermen?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det er en del folk på denne tråden som har god erfaring med Harmony One, og har vært borti litt forskjellige problemstillinger.

Jeg har en Panasonic V20 plasma tv, fjernkontrollen som følger med til denne er av den kjipe typen som har en merkelig av-på knapp som må holdes inne i 3 sekunder for å slå på Tv'en, samt kun en inngangsvelger.
    Nå har jeg slettet alle innganger utenom HDMI3 og antenne inngangen(analog).
    Jeg har prøvd å eksperimentere med følge-kommandoer som velger HDMI inngangen for meg på Harmony One, men dette duger bare ikke. Jeg savner rett og slett en egen knapp for de forskjellige HDMI inngangen, typisk : InputHDMI1, InputHDMI2 osv. Men etter å ha googlet i flere uker er jeg fremdeles like langt, jeg hadde samme problem med en litt eldre Samsung TV. Men etter hvert så dukket det opp IR koder for å kunne velge HDMI inngangene direkte.
    Er det noen som har funnet en løsning på dette, og den hersens Power-On knappen som aldri vil fungere skikkelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det å sette tv i hotell modus være løsning:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1371918

Inge
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic V20 plasma tv

Din Panasonic tv vil virke perfekt med din Harmony fjernkontroll nå alt er korrekt satt opp. En rekke av Panasonic sine modeller har en EU betegnelse.
    Legg inn din Panasonic tv en gang til og legg til dette på slutten av model nummeret: (Eu) Ikke gjør noen endringer på tv...la alle originale innstillinger være. Legg inn i dine aktiviteter oppdater og test.

Jørgen@Harmony

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som bruker denne fjernkontrollen opp mot Mediaportal?

Om så, er det da en mulighet å få den til å gå direkte til diverse plugin? Feks tv-series eller moving pitcures?

Om ikke, hvordan har dere satt den opp for å få den i gang? Rett til hjem skjermen eller inn på tv eller noe annet?

Viktigste er at alle knappene er i bruk, og da fargeknappene som går på undertekster og språkvalg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon AVR-1910 går i TV-modus istdf SAT/CBL

Byttet nettopp ut min gamle Panasonic plasma med en Samsung LE46C535 LCD-TV. I den forbindelse har jeg programmert om min Harmony One og i samme slengen byttet ut den standard HD-boksen til Canal Digital som har ligget inne der med deres HDPVR, slik at jeg skal kunne styre også denne fra samme fjernkontroll.

Stort sett så fungerer ting greit, men det som er et irritasjonsmoment er at når jeg velger funksjonen "Se på TV" så slår receiver, tv og HDPVR seg på slik de skal, og receiveren går først over i modus "SAT/CBL", slik den skal. Etter en liten stund går receiveren derimot over i modus "TV", og TV-bildet forsvinner (ser ut som om dette skjer som en følge av at TVn er ferdig med "power-up"). Fjernkontrollen er programmert til å sette receiver i SAT/CBL-modus, noe den altså gjør, men et eller annet trigger receiveren til å hoppe over til TV.

Jeg har litt mistanker om at det kan være de der "AnyNet+"-greiene til Samsung, men mener jeg har fått slått av dette i menyen, og problemet fortsetter. Hva kan dette være? Antar problemet kanskje kan "løses" ved å flytte HDMI-kabelen fra HDVPRen fra inngang SAT/CBL til inngang TV på receiver, men det er nå ikke "helt i henhold", og jeg vet ikke om jeg mister noen funksjonalitet på dette.

TVn er koblet til receiver med en HDMI-kabel fra TVns HDMI1-kontakt til receiverenens HDMI TV-utgang, HDPVRen er koblet vha HDMI-kabel til receiverens SAT/CBL-inngang.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 9ppel
    Byttet nettopp ut min gamle Panasonic plasma med en Samsung LE46C535 LCD-TV. I den forbindelse har jeg programmert om min Harmony One og i samme slengen byttet ut den standard HD-boksen til Canal Digital som har ligget inne der med deres HDPVR, slik at jeg skal kunne styre også denne fra samme fjernkontroll.

Stort sett så fungerer ting greit, men det som er et irritasjonsmoment er at når jeg velger funksjonen "Se på TV" så slår receiver, tv og HDPVR seg på slik de skal, og receiveren går først over i modus "SAT/CBL", slik den skal. Etter en liten stund går receiveren derimot over i modus "TV", og TV-bildet forsvinner (ser ut som om dette skjer som en følge av at TVn er ferdig med "power-up"). Fjernkontrollen er programmert til å sette receiver i SAT/CBL-modus, noe den altså gjør, men et eller annet trigger receiveren til å hoppe over til TV.

Jeg har litt mistanker om at det kan være de der "AnyNet+"-greiene til Samsung, men mener jeg har fått slått av dette i menyen, og problemet fortsetter. Hva kan dette være? Antar problemet kanskje kan "løses" ved å flytte HDMI-kabelen fra HDVPRen fra inngang SAT/CBL til inngang TV på receiver, men det er nå ikke "helt i henhold", og jeg vet ikke om jeg mister noen funksjonalitet på dette.

TVn er koblet til receiver med en HDMI-kabel fra TVns HDMI1-kontakt til receiverenens HDMI TV-utgang, HDPVRen er koblet vha HDMI-kabel til receiverens SAT/CBL-inngang.
    Det høres ut som om det er AnyNet som sender et styresignal til forsterkeren. Prøv å slå det av hvis du ikke allerede har gjort det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mandag
    Det høres ut som om det er AnyNet som sender et styresignal til forsterkeren. Prøv å slå det av hvis du ikke allerede har gjort det.
    Som nevnt har jeg forsøkt å slå det av, men det ser ikke ut til å hjelpe. Litt usikker dog, på om jeg virkelig *har* fått disablet AnyNet fullstendig, må lese litt manual for å være sikker, kanskje.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uff, blemme ops: Ikke rart fjernkontrollen byttet til TV, det var nemlig det jeg hadde programmert den til ops: Grunnen til at receiveren sto på SAT/CBL til å begynne med var at det var det den pleier å stå på når vi slår den av. Jaja.....den alderen den alderen...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, blemme ops: Ikke rart fjernkontrollen byttet til TV, det var nemlig det jeg hadde programmert den til ops: Grunnen til at receiveren sto på SAT/CBL til å begynne med var at det var det den pleier å stå på når vi slår den av. Jaja.....den alderen den alderen...
    Bra at det ordner seg, og at det ikke var noe gale med komponentene men bare innstillingene

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel heller ikke alle som hadde turt å innrømme feilen heller.

Active Sandlien sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg brukt denne fjernkontrollen på forsterker og cd-spilleren min? tuner og tv regner jeg nesten med..

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Primare A20 og Primare D20 ligger i databasen. ser jeg.

Active Sandlien sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det nok en på meg å ! Bare få inn penger først.. Litt mye ut i det siste :twisted:

Edit: Takk for hjelp sjøsprøyt !

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sandlien
    Da blir det nok en på meg å ! Bare få inn penger først.. Litt mye ut i det siste :twisted:

Edit: Takk for hjelp sjøsprøyt !
    Jeg har en Harmony one som jeg ikke bruker. Send meg en pm om du vil kjøpe den Sandlien.

Side 65 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •