Logitech Harmony One - Side 63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 63 av 77 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 ... SisteSiste
Viser resultater 1,241 til 1,260 av 1526
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av maze4real
    Noen som har klart å legge til en aktivitet der man bruker PS3 som blu-ray spiller?

Har selv en "Se på DVD" aktivitet der PS3 er valgt som DVD-spiller men vil gjerne ha fargeknappene, top menu og pop up menu knappene tilgjengelig.

Noen ideer?
    Mener altså at fargeknappene er i samme stil som PS knappene, slik at det er bilde av dem og ikke bare tekst..

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle kommandoene ligger jo inne, så du trenger bare å finne bilder av de forskjellige og legge de inn som knapper. Vil tro det skal fungere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kommandoene er der, men ikke bilder av fargetastene

Sjekk bildene;

Bilde 1 er slik det er nå Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Men vil gjerne ha bilde av fargetastene slik som på bilde 2 Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta å bruk Paint som ligger under Windows. Klipp ut og lag ett bilde av de du har der, og legg dem inn i softwaren til Logitech. Så får du det slik du ønsker.

Av og til må man lage ting selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne du forklart hvordan? :-D Altså hvor jeg evt skal legge mine egne bilder og hvordan jeg får valgt dem på Harmony Software?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et redigert bilde av slik jeg vil ha det
    Kan det bli som dette?

LINK

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lurt på å kjøpe en Logitech Harmony One. Var inne å kikket på kompatibiliteten til den. Søkte da på min TV en Samsung LE40C655 den er ikke kompatinel men, fikk opp mente du LE40C650 eller LE-40B655 er det forde disse to modellene er like i meny?? Ville kansje tro at LE40C650 og LE40C655 er ganske like..

Et annet dumt sp: Kan man legge inn f.eks i en aktivitet at den skal slå på TV og forsterker om man skal se tv og at den slår på TV,Forsterker og DVD om man skal se film osv..

Halvor

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halvor_a
    Har lurt på å kjøpe en Logitech Harmony One. Var inne å kikket på kompatibiliteten til den. Søkte da på min TV en Samsung LE40C655 den er ikke kompatinel men, fikk opp mente du LE40C650 eller LE-40B655 er det forde disse to modellene er like i meny?? Ville kansje tro at LE40C650 og LE40C655 er ganske like..

Et annet dumt sp: Kan man legge inn f.eks i en aktivitet at den skal slå på TV og forsterker om man skal se tv og at den slår på TV,Forsterker og DVD om man skal se film osv..

Halvor
    jeg tror at de er like, men uansett hvis du ikke finner komponenten din kan du overføre kommandoer fra orginalfjernkontrollen dette funker veldig greit også

ja det er korrekt

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maze4real
    Kunne du forklart hvordan? :-D Altså hvor jeg evt skal legge mine egne bilder og hvordan jeg får valgt dem på Harmony Software?
    Fant ikke muligheten.

Ta å hør med Logitech, de er meget gode på brukerservice på Harmony serien, det er vel noe kontaktinfo via software. De fikser slike problemer.

Du kan også se om det er andre komponentvalg for PS3 (fjernkontroller osv) som har disse valgene lagret for seg.

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @maze4real

Tror du må legge inn aktiviteten spill (spille videospill eller noe sånt) for å få fram ikoner på fjernkontrollen.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke du kan legge til andre ikoner en tv kanaler, det gjøres på føgende måte:

To install the remote icons on your remote:

First download to your computer the channel icons you want from iconharmony and make sure you unzip them. Then from within the Harmony software, go to:

-Activities

-"Watch TV" activity

-"Settings"

-"Set Up Favorite Channels and Add Icons"

-Enter each channel number and click "Select Image..."

-click "Browse..." and locate the channel icon file associated with that channel number.

s q u a r e e y e s i c o n h a r m o n y

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Iconer

Det er ikke mulig å legge inn egen definerte iconer isteden for standard iconer som firkant, trekant...etc. Tidligere spørsmål var om man kunne bytte fra symbolene firkant, sirkel etc over til de rene farge knappene. Svaret er nei.
    Disse iconene er relatert til komponenten som legges inn og kan ikke endres.

Harmony support

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jørgen@harmony
    Det er ikke mulig å legge inn egen definerte iconer isteden for standard iconer som firkant, trekant...etc. Tidligere spørsmål var om man kunne bytte fra symbolene firkant, sirkel etc over til de rene farge knappene. Svaret er nei.
    Disse iconene er relatert til komponenten som legges inn og kan ikke endres.

Harmony support

Er det dette man kaller brukervennlighet?

Alltid vist at Logitech fører en viss Apple-nazihet iforhold til produktene sine.. Men enkelte plasser så burde det være litt løsere iforhold til valgfrihet.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Er det dette man kaller brukervennlighet?

Alltid vist at Logitech fører en viss Apple-nazihet iforhold til produktene sine.. Men enkelte plasser så burde det være litt løsere iforhold til valgfrihet.
    Det er nok ikke helt riktig. Det er enorm forskjell på Apple og Logitech. Hos Logitech så får man faktisk hjelp til ting.

De har vel svart på dette før, og svaret var at de hadde valgt å ikke ha full programmerings-frihet for at det da ville gi mye trøbbel for de mer normale folkene, selv om dette ville gå utover de som virkelig kan programmere. Det er jo bare å ta en kikke på programmvaren til Philips Pronto og Nevo, ikke akuratt superlett å fikse alt rett med en gang. Hos Logitech så funker det meste med en gang, og på en enkel måte. Kommer man borti noen problemer, så er Logitech meget behjelpelige med å løse dem. (Hos Apple så blir man vel nesten saksøkt hvor man hevder det er ett probleme med dingsen man har kjøpt).

Det har også vært nevnt at de skal komme med en mer utbredd software, men det har jo vært snakk om det i snart 2 år.

Men man burte hatt en "Normal" og en "Advanced" valgmulighet i programvaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feil inngang ved oppstart

Får ikke kontrollen til å gå til riktig inngang på tv'n når den er av. Samsung UE46B7070. Når tv'n står på går det fint, men hvis jeg velger aktivitet når den er av går den bare til sist brukte inngang.

Har også litt irritasjon at den bruker lag tid fra å ga fra en aktivitet til en annen. Snakk om 10 sek.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En løsning ved oppstartsproblemet er kanskje at den ikke har lang nok oppstarts tid av TVen, slik at TVen ikke er klar når den får inngangssignalet.

Jeg hadde det problemet med min Sony. Måtte sette oppstartstiden til 15 sekunder (15000 når man legger inn)

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Den trenger veldig lang oppstartistid, husker ikke hvor mye jeg satte min Samsung LE52A656. det problemet jeg har nåer at skjermspareren på forsterkeren går på slik at tvèn slutter å søke etter signaler. Spesielt ved bytte av aktivitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    En løsning ved oppstartsproblemet er kanskje at den ikke har lang nok oppstarts tid av TVen, slik at TVen ikke er klar når den får inngangssignalet.

Jeg hadde det problemet med min Sony. Måtte sette oppstartstiden til 15 sekunder (15000 når man legger inn)
    Er det en plass man kan stille inn spesielt for oppstart, som ikke gjelder når man bytter fra aktivitet til en annen. Hvis jeg skulle satt responsen på 15 sek, så ville vel fjernkontrollen reagere veldig seint hver gang jeg brukte en tv funksjon?

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterrj
    Er det en plass man kan stille inn spesielt for oppstart, som ikke gjelder når man bytter fra aktivitet til en annen. Hvis jeg skulle satt responsen på 15 sek, så ville vel fjernkontrollen reagere veldig seint hver gang jeg brukte en tv funksjon?
    Ja.
    Komponenter - TV - Innstillinger - Juster Intervallene - Oppvarmingstid
    Vedlegg 68271

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Ja.
    Komponenter - TV - Innstillinger - Juster Intervallene - Oppvarmingstid
    Vedlegg 68271
    Har ingen ting der som heter Oppvarmingstid, men kan velge mellom Kommandointervall og Inngangsintervall. Prøvde meg frem på Inngangsintervall, stilte denne til hva den maks kunne (25000 ms) uten at det lykkes.

Side 63 av 77 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •