Logitech Harmony One - Side 62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 62 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 ... SisteSiste
Viser resultater 1,221 til 1,240 av 1526
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Go to website to update settings

Dette problemet oppstår hvis det er noen problemer med internet mens du oppdaterer. Det kan også forårsakes av antivirus/brannmur. I de fleste tilfeller så kan du løse det på denne måten. Lag en helt ny konto. Legg inn kun en komponent og oppdater. Når ferdig oppdatert logg av igjen og tilbake til din vanlige konto og oppdater. Nå skal den oppdatere som normalt. Har du fremdeles samme feil ta kontakt med Harmony Support.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ysoligard
    Hadde samme problemet som deg.
    Snakket med logitech kundeservice og fikk tilsendt nytt batteri.

Mitt batteri var blitt "oppblåst" flere mm tykkere enn det ordinært er, så jeg hadde veldig problem med å få det ut av kontrolleren. Men det gikk til slutt!
    Mitt batteri hadde også eset ut på midten. Måtte bruke verktøy for å få det ut. Hadde ikke klart det med bare fingrene. Fikk tak i nytt batteri hos "batterikongen". 88 kr fraktfritt. Fungerer knall. Sikkert bedre en Logitech`s egne.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KjellG
    Kontakt via programvare for fj.kontrollen.
    Det er vel akkurat litt over 2 år siden jeg kjøpte fjernkontrollen. Fikk beskjed om at den var ute av garanti, men jeg kunne få 50% på en ny fjernkontroll..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony intervaller?

Noen som har noen forslag på hva som fungerer best på signal intervallene, eller om skal bare kjøre på med de standard instillingene?

Sliter litt når jeg styrer volumet på forsterkeren. Volumet øker/reduseres veldig mye ved få trykk på fjernkontrollen, så det er vanskelig å få akkurat riktig styrke. Ser at volumknotten fortsetter å bevege litt på seg etter at jeg er ferdig med å trykke på fjernkontrollen. Mulig etterslep? Men 3 trykk på Harmony volumknappen tilsvarer kanskje 7 trykk på orginalfjernkontrollen. Forsterkeren er en Denon PMA1500AE.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ysoligard
    Hadde samme problemet som deg.
    Mitt batteri var blitt "oppblåst" flere mm tykkere enn det ordinært er, så jeg hadde veldig problem med å få det ut av kontrolleren. Men det gikk til slutt!
    Samme problemet her, måtte bruke tang for å få det ut. Fikk nytt batteri fra Logitech levert med UPS i dag. Svært fornøyd med Logitechs service :-D

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterrj
    Noen som har noen forslag på hva som fungerer best på signal intervallene, eller om skal bare kjøre på med de standard instillingene?

Sliter litt når jeg styrer volumet på forsterkeren. Volumet øker/reduseres veldig mye ved få trykk på fjernkontrollen, så det er vanskelig å få akkurat riktig styrke. Ser at volumknotten fortsetter å bevege litt på seg etter at jeg er ferdig med å trykke på fjernkontrollen. Mulig etterslep? Men 3 trykk på Harmony volumknappen tilsvarer kanskje 7 trykk på orginalfjernkontrollen. Forsterkeren er en Denon PMA1500AE.
    Dette med at volumet, og knapper generelt, reagerer for mye finnes det en løsning på i denne tråden.
    Jeg la ut en enkel og grei fremgangsmåte (med bilder) for å løse dette problemet tidligere, men jeg husker ikke sidetallet.
    Du finner det hvis du søker eller blar litt tilbake.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Dette med at volumet, og knapper generelt, reagerer for mye finnes det en løsning på i denne tråden.
    Jeg la ut en enkel og grei fremgangsmåte (med bilder) for å løse dette problemet tidligere, men jeg husker ikke sidetallet.
    Du finner det hvis du søker eller blar litt tilbake.
    Takk skal du ha! Løst et veldig irriterende problem!
    Jeg burde i grunn klart å finne frem til det selv, for det var jo ganske selvforklarende fremgangsmåte. Skal lete litt mer rundt i innstillingene eller lese i forumet før jeg kommer med flere spørsmål

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann,

Kjøpte meg Harmony One for et par dager siden, men sliter med at den ikke bytter mellom Ekst.1 og HDMI1 når jeg velger mellom "se på TV" og "Spill Spill"

Hvis jeg f.eks har sett en film eller spilla på ps3(spill spill) og velger "se på TV" så klarer den ikke bytte fra HDMI1 til Ekst.1 og omvent hvis jeg ser på tv og velger "spill spill" da blir den stående på Ekst.1 (jeg ønsker da at den automatisk ska bytte til HDMI1)

Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette?

Dekodern er koblet til TV via scart, mens ps3(spill spill) er koblet til AV-receiver`n via HDMI.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterrj
    Takk skal du ha! Løst et veldig irriterende problem!
    Jeg burde i grunn klart å finne frem til det selv, for det var jo ganske selvforklarende fremgangsmåte. Skal lete litt mer rundt i innstillingene eller lese i forumet før jeg kommer med flere spørsmål
    Side 57 om du ikke har funnet ut det selv.

Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ropheim
    Side 57 om du ikke har funnet ut det selv.
    Der var det jo mye nyttig!

Noen ting er så enkle på Harmony at jeg sliter med å finne dem. Det hadde vært greit med en "Jeg vil fikle med avanserte ting og vet sannsynligvis hva jeg gjør, så hvis meg alle opsjoner nå!"-knapp i programmet. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøver å installere ikoner på kontrollen som står forklart på iconharmony.com

jeg følger dette:

-Activities

-"Watch TV" activity

-"Settings"

-"Set Up Favorite Channels and Add Icons"

-Enter each channel number and click "Select Image..."

-click "Browse..." and locate the channel icon file associated with that channel number.

men finner ikke "settings". noen som kan hjelpe?

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står "Innstillinger" hvis du har Harmony Remote Software programmet på norsk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjøsprøyt
    Det står "Innstillinger" hvis du har Harmony Remote Software programmet på norsk.
    jaja, men det er i Harmony Remote Software programmet ja, trodde det var snakk om på kontrollen. aah, står jo på sia dems også, sorry! Takk for hjelpen

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loce
    Mitt batteri hadde også eset ut på midten. Måtte bruke verktøy for å få det ut. Hadde ikke klart det med bare fingrene. Fikk tak i nytt batteri hos "batterikongen". 88 kr fraktfritt. Fungerer knall. Sikkert bedre en Logitech`s egne.
    Nå har dette skjedd hos meg også.
    Glemte å legge kontrollen i dock'en i går kveld, og når jeg skulle slå på fjernsynet i dag var batteriet tomt.
    Batteriet ser helt oppblåst ut.
    Tror det blir et slit å få det ut, men jeg orker ikke å prøve engang før jeg har et nytt et å sette inn.
    Hvilket batteri kjøpte du hos batterikongen? Jeg finner det ikke på nettsiden.
    Nærmeste jeg kommer er dette, men det passer kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Originalbatteriet heter R-IG7, så dette passer nok. Hvis den er innenfor garantitiden får du nytt batteri gratis av Logitech, bare send en epost til kundestøtte.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sendt mail til kundeservice, så får vi se hva som skjer.

Anbefaler alle som har denne fjernkontrollen å sjekke batteriet, og bytte det dersom det har ekspandert.
    Det kan tross alt ta fyr eller eksplodere, riktignok lite sannsynlig men best å være på den sikre siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har dette skjedd hos meg også.
    Glemte å legge kontrollen i dock'en i går kveld, og når jeg skulle slå på fjernsynet i dag var batteriet tomt.
    Batteriet ser helt oppblåst ut.
    Tror det blir et slit å få det ut, men jeg orker ikke å prøve engang før jeg har et nytt et å sette inn.
    Det var dette batteriet jeg kjøpte ja. Er ikke sikker på om dette batteriet har så lang levetid. Merket etter en tid at det tappet seg ganske fort. Kontaktet kundeservice til Logitech, og de skulle sende et nytt. Det er tre uker siden, men det har ikke kommet noe ennå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger litt hjelp

Har nå klart å programmere fjernkontrollen sånn nogenlunde(med hjelp)

Et lite problem har dog dukket opp:

knappene for å skifte sang (prev-next) funker ikke når jeg prøver dette. Jeg kan skifte sang ved å trykke nr på sangen f,eks 5. Men ikke skip. alt annet funker perfekt. Kanskje noen av dere har hatt problem med det samme? Spiller jeg bruker er pioneer LX52

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn på menyen for den aktiviteten, og sjekk hva som ligger på de knappene, er de tomme, så bare legg til det du ønsker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blu-ray på PS3

Noen som har klart å legge til en aktivitet der man bruker PS3 som blu-ray spiller?

Har selv en "Se på DVD" aktivitet der PS3 er valgt som DVD-spiller men vil gjerne ha fargeknappene, top menu og pop up menu knappene tilgjengelig.

Noen ideer?

Side 62 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •