Logitech Harmony One - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 77 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 1526
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jawz
    Hei!

Fikk min One i forrige uke og er godt fornøyd så langt.

Har mekket noen logoer for de som er interressert i dette, ligger vedlagt.

Ikke like fornøyd med alle, men det får duge til jeg orker å gjøre det igjen:?

Det der var jo konge, men hvordan adder jeg ikoner? Og kanaler for den saks skyld?

EDIT: nvm, fant det

Har også postet på forumet der "squareeyes" poster, med en request på div ikoner. Om han trenger noen maler, er det greit at jeg sender ham dine da?

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd den til HTPC? Vurderer Harmony One mot Philips nye Prestigo SRU 8015. Philipsen får mye skryt for enkelt brukersnitt.
    Philips Prestigo SRU 8015 - TrustedReviews

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Noen som har prøvd den til HTPC? Vurderer Harmony One mot Philips nye Prestigo SRU 8015. Philipsen får mye skryt for enkelt brukersnitt.
    Har testet den såvidt, fungerer fint hos meg. Noe spesielt du lurte på?

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Den er pen ut og får endel skryt ja, men i testen du linket til så får den også litt pepper for dårlige macrofunksjoner ser jeg:
    The main feature that differentiates this from more expensive remotes is its inability to pull off a variety of complicated macro commands. This makes it unsuitable for those with complex home cinema systems, where you might want to say, turn on a TV, a cable box, an amp, and switch inputs on each, and then lower a projector screen, and then dim the lights. The SRU 8015 can do all of these things, but not necessarily with one button press. However, it does support Activities - so it can do simple things in sequence. This means I could set up a Watch TV activity, which turned on the TV and then the surround sound amp, and then defaulted to controlling the satellite box. However, if the surround sound is on the wrong input, I have to switch it manually.
    Harmony kontrollene er vel bedre på macro iallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av j0sh
    Det der var jo konge, men hvordan adder jeg ikoner? Og kanaler for den saks skyld?

EDIT: nvm, fant det

Har også postet på forumet der "squareeyes" poster, med en request på div ikoner. Om han trenger noen maler, er det greit at jeg sender ham dine da?
    Jeg har basert mine på hans, og noen av hans ligger også i samme mappa som de jeg har laget selv. Ikke noe problem for min del.

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått min inn døra også:-D ,etter at jeg har kjøpt den på Elkjøp!
    1495,- for de som ikke vil handle på nettet!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da har jeg fått satt opp min Harmony One. Funker som en drøm! Endelig ser det ut til at jeg kan legge bort alle andre fjernkontroller! Har hatt en Philips Pronto, Harmmony 885 og 1000 før men ingen av disse har vært helt optimale. Harmony One er den første jeg har testet som både virker på alt og er rask og enkel å bruke.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knoll
    Da har jeg fått min inn døra også:-D ,etter at jeg har kjøpt den på Elkjøp!
    1495,- for de som ikke vil handle på nettet!
    1495 kron er overkommelig, ser faktisk elkjøp her i nord trøndelag har også.
    Må sjekke om de har neste gang jeg er på byen.

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min bedre halvdel har allerde godkjent kontolleren før vi har tatt den i bruk! Og det uten at vi har begynt og bruke den:-D
    Meget bra design og utforming!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir mer og mer fornøyd med min

Om dere er på jakt etter favoritt ikoner kan dere laste ned noen på følgende url:
    http://www.blackvelcro.no/files/finaltv.zip eller http://www.blackvelcro.no/files/ikoner.zip. Den siste har flest norske kanaler foreløbig, men jeg har vært i kontakt med "squareeyes" som har laget ikonene i den første pakken, og han holder på å lage ikoner til de fleste norske kanaler.

Kan besøke siden hans på www.iconharmony.com

EDIT: Glemte å gi props til Jaws, som har laget mange av ikonene i den siste pakken

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Hvor mange TV logoer er det mulig å ha i Displayet samtidig?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Hei.

Hvor mange TV logoer er det mulig å ha i Displayet samtidig?
    6 stk.

Har ordnet de fleste logoene til kanalene på Viasat og CD. De er på 75 x 44 piksler som er den riktige for Harmony One.
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nok en slik en på meg ja :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV-logoene er mye tydligere og større enn på Harmony 1000.
    Her er et bilde jeg fant av hvordan logoene kan se ut:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    TV-logoene er mye tydligere og større enn på Harmony 1000.
    Her er et bilde jeg fant av hvordan logoene kan se ut:
    Jeg vet ikke hvordan det var på på Harmony 1000, men dette fungerer jo glimrende. Fikk faktisk sove litt lenger i dag, siden min lille datter klarte å skifte kanaler selv ut i fra ikonene

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikoner

Sitat Opprinnelig postet av j0sh
    Blir mer og mer fornøyd med min

Om dere er på jakt etter favoritt ikoner kan dere laste ned noen på følgende url:
    http://www.blackvelcro.no/files/finaltv.zip eller http://www.blackvelcro.no/files/ikoner.zip. Den siste har flest norske kanaler foreløbig, men jeg har vært i kontakt med "squareeyes" som har laget ikonene i den første pakken, og han holder på å lage ikoner til de fleste norske kanaler.

Kan besøke siden hans på www.iconharmony.com

EDIT: Glemte å gi props til Jaws, som har laget mange av ikonene i den siste pakken
    For ikoner til Harmony One så fant jeg denne siden : LYNGSAT LOGO - Satellite Broadcast Logos Tror denne siden dekker det meste av TV og Radiokanaler :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ruggen
    For ikoner til Harmony One så fant jeg denne siden : LYNGSAT LOGO - Satellite Broadcast Logos Tror denne siden dekker det meste av TV og Radiokanaler :-)
    Det er disse logoene jeg har brukt som utgangspunkt i zip-fila i denne posten:

http://avforum.no/forum/av-gadgets/6...tml#post846353

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken funksjon er det man bruker for å legge opp ikoner til TV stasjoner slik dere viser på bildene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikoner

Sitat Opprinnelig postet av ihandela
    Hvilken funksjon er det man bruker for å legge opp ikoner til TV stasjoner slik dere viser på bildene?
    Heisann,

Kan legge ut framgangsmåte i ettermiddag, men mener å huske at du går inn på "se på TV" oppsettet---> valg av favoritt kanaler. Her inne legger du til kanaler og ikoner. Ved valg av f.eks kanaler med flere siffer, (183) så sendte ikke fjernkontrollen ut IR signalene raskt nok slik at jeg endte opp med kanal 3.
    Dette fikser du ved å gå inn på oppsettet til Tuneren i harmony programvaren og endre tidsforsinkelsen mellom hver gang den sender signalet til tuneren. På min tuner måtte den forandres fra 500ms til 200ms, men dette vil nok sikkert variere fra tuner til tuner.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ruggen
    Heisann,

Kan legge ut framgangsmåte i ettermiddag, men mener å huske at du går inn på "se på TV" oppsettet---> valg av favoritt kanaler. Her inne legger du til kanaler og ikoner. Ved valg av f.eks kanaler med flere siffer, (183) så sendte ikke fjernkontrollen ut IR signalene raskt nok slik at jeg endte opp med kanal 3.
    Dette fikser du ved å gå inn på oppsettet til Tuneren i harmony programvaren og endre tidsforsinkelsen mellom hver gang den sender signalet til tuneren. På min tuner måtte den forandres fra 500ms til 200ms, men dette vil nok sikkert variere fra tuner til tuner.
    Mulig dette er innlysende, men jeg vil anbefale å tagge selv om du legger til bilde. Jeg gjorde ikke dette, og det ble en del ekstra arbeid når jeg skulle inn og endre på listen i etterkant.

Side 6 av 77 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •