Logitech Harmony One - Side 56

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 56 av 77 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 52 53 54 55 56 57 58 59 60 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 1,101 til 1,120 av 1526
    Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Mange nettbutikker har den på lager til under kr 350,-: Logitech Harmony Adapter (PS3) - Prisguide - Hardware.no

FU! :-D

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det flere enn meg som savner en "Advanced User" programmeringsmulighet?
    Får det bare nesten som jeg vil med standardprogrammet til Logitech.

Finnes det evt andre muligheter til å programmere Harmony One enn standard programvaren?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok desverre ingen avansert endring, ei heller andre programmer som fungerer...

Kom med problemet ditt, så er det alltids noen smarte hoder her inne som har funnet en (ca) løsning på det hele.. Man kan gjøre det meste i programmet så, så lenge man leter litt :P

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kontrollen er jo bare genial!
    Kan ikke skjønne at jeg ikke har kjøpt den før...

Logitechs PS3 Adapter fungerer også knirkefritt. Deilig å slippe DualShock for å se på film!

Finner sikkert ting å pirke/justere på etterhvert, men akkurat nå er det bare en gedigen lettelse å slippe unna med ett trykk istedenfor 15 når jeg skal se på TV istedenfor film.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skryt til Logitech Support!

Hei folkens! For en tid tilbake skrev jeg et innlegg her på forumet etter mye frustrasjon. Fikk ikke fjernkontrollen min til å gå til riktig inngang, på riktig måte.. Dog fikk jeg ikke noen svar av noen her inne så jeg har bare levd med frustrasjonen og fått den til å funke bedre!

Så, i går fikk jeg en PM av jorgen@harmony der han skrev noe slikt: " Hei Trulsen, det skal være mulig å få dette til å fungere bedre! Ta kontakt med Harmony support og be om Level 2 support. Evt send en mail."

Så skrev jeg tilbake at om han hadde mulighet kunne han ringe meg. Så han ringte meg fra Canada faktisk og ordnet alt på en eksepsjonelt servicevennlig måte. I tillegg spurte han mange spørsmål om hvordan han kunne forbedre Harmony'en min for at jeg skulle bli mest mulig fornøyd! Det endte opp med at jeg snakket med han i 40 min og han satt opp hele kontrollen skikkelig! DET kaller jeg bra service..

Ta kontakt med en som har et problem som han leser på AVforum for deretter å ringe meg dagen etter å fikse problemet og andre mindre issues, det er eksepsjonelt bra! :-)

Tusen takk Logitech! De fleste andre produsenter har MYE å lære av dere! :-D 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supporten til Logitech er utrolig bra.
    Jeg hadde problemer med back-knappen på XBOX media center. Support la da inn to knapper ferdig til meg som jeg kunne teste bare ved å kjøre update remote, hvor en fungerte og jeg skulle gi tilbakemelding på hvilken det var.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Volume på hjemmekinoforsterker via harmony adapter PS3 slim

Noen som vet om man kan legge inn volume opp/ned så jeg slipper å klikke meg tilbake til Receiver hele tiden når jeg er inne på PS3 og spiller musikk?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oivindo
    Noen som vet om man kan legge inn volume opp/ned så jeg slipper å klikke meg tilbake til Receiver hele tiden når jeg er inne på PS3 og spiller musikk?

Det kan du så klart! Du velger at du skal justere volumet med din receiver på programvaren til Harmonyen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Iconer til NRK1 HD og TV Norge HD

Om noen er interessert i Harmony One ikoner for NRK1 HD og TV Norge HD, så har jeg laget et par ikoner i samme stil som de man finner på iconharmony.com.

De er å finne her: Harmony One Ikoner

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fabelaktig

Klart man er interessert i ikoner!

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Pivo
    Om noen er interessert i Harmony One iconer for NRK1 HD og TV Norge HD, så har jeg laget et par iconer i samme stil som de man finner på iconharmony.com.

De er å finne her: Harmony One Icons
    Dette er jo supert! Bra jobbet Pivo. :-D

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oivindo
    Lag aktiviteter.

Da sier du at forsterker justerer volum, og det vil funke.
    Denne fjernkontrollen, og de andre Harmonyene er så å si kun laget for å kjøre aktiviteter, ellers så er de litt vonde å bruke.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Lag aktiviteter.

Da sier du at forsterker justerer volum, og det vil funke.
    Denne fjernkontrollen, og de andre Harmonyene er så å si kun laget for å kjøre aktiviteter, ellers så er de litt vonde å bruke.
    Takker for hjelpen!! nu fungerer det..Har fått siste oppdatering til PS3-radio også PS3-Radio så nu er kvelden knall!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pivo
    Om noen er interessert i Harmony One ikoner for NRK1 HD og TV Norge HD, så har jeg laget et par ikoner i samme stil som de man finner på iconharmony.com.

De er å finne her: Harmony One Ikoner
    Til info, så har jeg har laget et nytt TVNorge HD ikon basert på riktig logo.

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for flotte HD-ikoner!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Trulsen

Tusen takk Logitech! De fleste andre produsenter har MYE å lære av dere! :-D 8)

Se her ja!

Dette er vel en av hovedgrunnene for Logitechs suksess med FB. Det er jo kun gjennom en slik interaktivitet med kundene de selv er i stand til å forbedre seg, dvs funksjonaliteten til duppedittene sine. Interaktiv læring med krevende kunder.

Tror faktisk de er helt avhengige av kunder som deg, kunder som er i stand til å forklare problemet på en grei og forståelig måte. Som takk for hjelpa burde du jo nesten fått en gratis mus i tillegg.:-D

Jeg er så glad for å kunne lese om den type opplevelser! For, å kunne vise glede og tilfredshet for god service, er ikke noe annet enn en bekreftelse på at en en selv fungerer sånn noenlunde, at en ikke à priori er en surpromp som skal kritisere alt og alle.

Forresten, har kjøpt meg en Harmony One for en uke siden. Den funker sånn noenlunde, men ser jo absolutt behovet for å lære meg mer.

trilltrall

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Haugesund
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer mot Panasonic TH-50PX720E

Jeg kjøpte meg Harmony one i går men får den ikke til å fungere.
    Problemet er at når jeg skal bruke Activities å velger: Se TV så er det bare Riks Tv dekoderen som slår seg på og ikke TV'en.
    Når jeg velger: Se DVD så fungerer alt som det skal. Forsterker,DVD og TV slår seg på og alt er toppers.
    Noen av dere som kan hjelpe slik at den vil fungere..

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan legge til en kommando for å slå på TV'en under settings for den aktiviteten. Klikk på Settings på aktiviteten. Markèr "Review the settings for this activity" og klikk next. Da får du opp følgende:
    Logitech Harmony One-jpg

Gå videre til du kommer til denne siden:
    Logitech Harmony One-one_addcommand-jpg

Her kan du legge inn ekstra kommandoer for de enhetene som er med i aktiviteten. Som du ser har jeg lagt inn "power toggle" for BD spilleren.
    Du avgjør om fjernkontrollen skal tro at enhetene er på hele tiden eller om de skal slås av og på etc. hvis du går på enheten og endrer innstillingene der. Devices ligger under den andre fliken på hovedsiden:
    Logitech Harmony One-one_devices-jpg

Håper det hjalp litt på veien... :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Haugesund
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer mot Panasonic TH-50PX720E

Flott! Nå har jeg kommet til at TV går på når jeg velger: Se på Tv men nå går den rett til HDMI2 og ikke direkte til HDMI1 som den skal...må bare jobbe videre her..vil snart komme i mål med greia

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har ett problem med og så av projektoren min med min logitech harmony one. grunnet til dett er at når jeg trykker på av knappen på orginalfjernkontrollen komer det opp "power of the lamp?" og da må jeg trykke på av knappen en gang til for og slå den av. detter får jeg ikke logitech harmony one til og gjøre Noen som har en løsning på dette?

Side 56 av 77 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 52 53 54 55 56 57 58 59 60 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •