Logitech Harmony One - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 77 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1526
    Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som vet om en butikk i oslo som har denne? Kunne tenkt meg den men vil ikke vente på en levering fra nettbutikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fjernkontrollen har release 16.02, og den første mnd, så er det bare elkjøp og lefdal som får selge denne i norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Papyrus.no 1184,- inkl. mva

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Førsteinntrykket er bra! Har ikke fått finpusset på alt av innstillinger ennå, så er noen småbugs å fikse.

Knappene virker bra og touchscreenen er passe responsiv.

Absolutt verdt penga

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min i dag, fungerer suverent :lol:

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på en canal digital HD tuner vet jeg bare det er en sagem

aner ikke modellen, hvordan kan jeg få den til å fungere?

edit: prøvde meg på modellen til rikstv, ser ut til å fungere fint

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker den på Get PVR også?

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det RF på denne, slik at jeg kan fjernstyre ting som er utenfor synsvidde, eller finnes det andre måter å løse det på?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne hadde jeg kjøpt, hadde det ikke vært for at den ikke støtter bluetooth, helt skandaløst imo. Kunne godt betalt en høvding ekstra slik at de kunne styrt ps3en min også

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    Er det RF på denne, slik at jeg kan fjernstyre ting som er utenfor synsvidde, eller finnes det andre måter å løse det på?
    Nei, dessverre. Ikke RF på denne.
    Du kan enten gå for Harmony 895/1000, eller vente til en Harmony One RF kommer. Noe sånt er ikke annonsert ennå, men jeg håper virkelig det kommer.

Bluetooth hadde også vært nice, men det er kanskje foreløpig litt for spesiell fjernstyringsmåte.

Edit: Du har forsåvidt IR Repeaters, slik at du kan fjernstyre ting utenfor synsvidde.. Men det innebærer fortsatt at du må peke på en ting.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tosh
    Du kan enten gå for Harmony 895/1000, eller vente til en Harmony One RF kommer. Noe sånt er ikke annonsert ennå, men jeg håper virkelig det kommer.

Bluetooth hadde også vært nice, men det er kanskje foreløpig litt for spesiell fjernstyringsmåte.
    For ikke å snakke om Harmony One Wi-Fi, med støtte for UPnP :-) ...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plukket opp min i dag, liker det jeg har sett så langt. Installerte programvare, fant alle enhetene med en gang, satt opp noen activities og alt var oppe og gå.

Jeg ser det må en del konfigurasjon til før jeg er helt i mål, men det gir motivasjon at det er så lett å få funksjonene opp, i motsetning til de andre multifunksjonskontrollene jeg har prøvd.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som dere begynner å få denne i hus, kan noen svare på følgende:

Hvor mange "knapper" kan man ha i touch-screen-displayet samtidig?
    Hvordan håndteres fargeknapp-problematikken (brukes til tekst-tv og menystyring på en del TVer)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Nå som dere begynner å få denne i hus, kan noen svare på følgende:

Hvor mange "knapper" kan man ha i touch-screen-displayet samtidig?
    Hvordan håndteres fargeknapp-problematikken (brukes til tekst-tv og menystyring på en del TVer)?
    Du har 6 knapper i displayet, og fageknappene dukker opp som knapper i nevnte display.

Begynner å skjønne litt hva folk mener med softwaren, for den er litt ineffektiv å finkonfigurere. Satt og konfigurerte knappene til tven, noe som tar en liten evighet. Etter ca en time var alt på plass, men når jeg trykker "done" så får jeg beskjed om at "session timed out" og så var jeg tilbake til scratch....

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av j0sh
    Du har 6 knapper i displayet, og fageknappene dukker opp som knapper i nevnte display.

Begynner å skjønne litt hva folk mener med softwaren, for den er litt ineffektiv å finkonfigurere. Satt og konfigurerte knappene til tven, noe som tar en liten evighet. Etter ca en time var alt på plass, men når jeg trykker "done" så får jeg beskjed om at "session timed out" og så var jeg tilbake til scratch....
    Takk skal du ha, jOsh. Det hjalp.

Det med programvaren: Er det en internett-applikasjon? Kan man ikke mellomlagre konfigurasjonen til fil på egen PC, slik at man kan ta vare på konfigurasjonen?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsenkje
    Fjernkontrollen har release 16.02, og den første mnd, så er det bare elkjøp og lefdal som får selge denne i norge.
    Akkurat... Da vet jeg hvor jeg skal få tak i den....

Nå skal den gamle, programmerbare NAD-universalen med diverse ulekre klistrelapper endelig få hvile i fred...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det med programvaren: Er det en internett-applikasjon? Kan man ikke mellomlagre konfigurasjonen til fil på egen PC, slik at man kan ta vare på konfigurasjonen?
    Bare hyggelig

Vet ikke helt hvordan den programvaren funker, men du må logge på helt i begynnelsen, så det ser ut til at det er knyttet opp mot internett på en eller annen måte.

Ikke noe stort problem når du er klar over det, bare å gjøre instillingene i "etapper", men ufattelig irriterende når du har fullført en konfig for å så måtte begynne på nytt igjen.

Det er også unødvendig komplisert å editere "spesialknappene" som du får opp i touchdisplayet. På forsterkeren min er det en liste på 13 sider (altså 13x6) og det finnes ingen form for dra-og-slipp funksjon (såvidt jeg kan se) så om du vil ha ett valg som ligger helt på bunnen av listen opp på toppen, må du bla deg opp gjennom alle sidene. Dette må gjentas for alle valgene.

MEN. Når den først er satt opp en den en fryd å bruke. Til og med fruen var imponert Slik jeg har satt det opp nå har jeg også tilgang til de fleste knappene jeg har bruk for, så jeg ser ikke for meg at den andre fjernkontrollene blir brukt noe særlig, så de kan hvile i en skuff ett eller annet sted. Og det er jo hovedpoenget med en all-in-one

Jeg plukket opp min på en elkjøp butikk i bergen, så det er mulig releasedatoen stemmer, men det ser ikke ut til at alle har fått det med seg.

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

delvis nettbasert - du oppretter en konto på nett som lagrer innstillingene du endrer på fjernkontrollen. kjekt med backup. men litt toskete som josh her opplevde, mister du nettilkoblinga så går det i timeout og tydeligvis forsvinner de lokale endringene også... toskete mtp en trenger jo bare jobbe lokalt - programvare <-> fjernkontroll.

må også si meg enig i flere her at det å sette opp egne 'aktiviter' som tar i bruk spesielle innstillinger var for mye knot. lukter Apple og iTunes tankegang - my way or teh highway. *host*

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tosh
    Nei, dessverre. Ikke RF på denne.

Edit: Du har forsåvidt IR Repeaters, slik at du kan fjernstyre ting utenfor synsvidde.. Men det innebærer fortsatt at du må peke på en ting.
    Takk for svaret. Får vel bli en 895 da. 1000 er tøff, men litt dyr. Hvordan virker egentlig RF styringen på 895?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Deler litt med meg...

Hei!

Fikk min One i forrige uke og er godt fornøyd så langt.

Har mekket noen logoer for de som er interressert i dette, ligger vedlagt.

Ikke like fornøyd med alle, men det får duge til jeg orker å gjøre det igjen:?

Side 5 av 77 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •