Logitech Harmony One - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 77 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1526
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan jo sende en klage til Logitech, det kan hende de fikser det i en kommende software oppgradering, eventuelt om de fikser din direkte slik at du får det som du vil. De er meget behjelplige.

Men for å forsvare Logitech litt (ikke mye) så er kontrollerene deres laget for aktivitets bruk, og ikke direkte komponent bruk.

Men skulle ønske de hadde softwaren i 2 versjoner. En normal slik som i dag, og en avansert for de som ønsket det, spesielt for 1000/1100 modellene hvor man burte kunne lage til skjermenyen akuratt slik man ønsker selv.

Men hvor blir det av den nye software utgaven som enkelte har nevnt for en lang stund siden? Noen som har hørt noe mer?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får ikke harmony one til og fungere med min kaon Optoma HD800XLV prosjektor, ingen kommandoer virker når jeg bruker devices > projector.

Det som er rart er at kommandoer fungerer når jeg bruker aktiviteten "Watch TV" som inkluderer prosjektor. Da fungerer alle kommandoer og knapper jeg setter inn i aktiviteten. Men vil ikke gjøre det på denne måten da det blir alt for mange knapper og sette inn i en aktivitet..

Har prøvd "Learn IR" osv. og overfører kommandoer fra gamle kontrollen til den nye, det står den får det med seg men hvorfor i H****** fungerer det ikke da..

Newcomer Elektronet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! Det er fremdeles fler igjen i hylla etter at jeg plukket med meg 2 stk... Kr 499 klarte jeg ikke motså:-)

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var til "snitch" som hintet om godt tilbud på Elkjøp på Vinterbro...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sonio
    Jeg får ikke harmony one til og fungere med min kaon Optoma HD800XLV prosjektor, ingen kommandoer virker når jeg bruker devices > projector.

Det som er rart er at kommandoer fungerer når jeg bruker aktiviteten "Watch TV" som inkluderer prosjektor. Da fungerer alle kommandoer og knapper jeg setter inn i aktiviteten. Men vil ikke gjøre det på denne måten da det blir alt for mange knapper og sette inn i en aktivitet..

Har prøvd "Learn IR" osv. og overfører kommandoer fra gamle kontrollen til den nye, det står den får det med seg men hvorfor i H****** fungerer det ikke da..
    Anbefaler deg å kontakte kundeservice. HAdde problem med min, og fikk fenomenal oppfølging til alt funket.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min surround forsterker har bare en knapp på fjernkontrollen for å velge kilde (DVD/Video1/Video2/Tuner) og den husker siste setting også etter power off. Da går det galt når jeg starter en ny aktivitet siden den ikke husker/vet hva forrige aktivitet var. Noen som har løsningen ?

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulighet for å lage dem farge knappene som man har på fj.kontrollen til Dreamboks? Og at den kan gjøre samme kommandoene?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Elektronet
    Min surround forsterker har bare en knapp på fjernkontrollen for å velge kilde (DVD/Video1/Video2/Tuner) og den husker siste setting også etter power off. Da går det galt når jeg starter en ny aktivitet siden den ikke husker/vet hva forrige aktivitet var. Noen som har løsningen ?
    Ikke at jeg husker hvordan nå, men det skal være en måte å løse dette på i feilsøking eller problemløsing eller hva det het. Har ikke prg tilgjengelig nå. Prøv deg litt fram så er det ganske opplagt når du finner rette siden.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Er det mulighet for å lage dem farge knappene som man har på fj.kontrollen til Dreamboks? Og at den kan gjøre samme kommandoene?
    Ja, det bør gå. Finnes de ikke i databasen er det bare å kopiere signalet fra den opprinnelige DB fj.kontrollen.

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Fargeknappene ligger allerede klar i databasen for Dreambox-ene. Det du gjøre er å knytte disse opp mot "fargeknappene" på skjermen til One.

Jeg synes det å ha fargeknapper på skjermen fungerer veldig dårlig hvis disse benyttes ofte. Må bruke begge henda og synes det er litt for lett å trykke feil. Har derfor kjøpt en Harmony 900 som i tillegg til RF har harde fargeknapper.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Elektronet
    Har du sjekket igjennom listen til forsterkeren at den ikke har egne signaler for hver inngang?

De TVene jeg har brukt har også kun en knapp for å bytte innganger, men hos Logitech så har de hatt egne signaler pr inngang.

Hvilke forsterker har du?, eventuelt så kan en annen forsterker fra samme produsent ha kodene som vil funke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har fått responsen til å virke greit mot dreambox? (DM800) Jeg sliter voldsomt med å få den til å fungere slik som originalen. På orignal kontrollen er det veldig bra respons når jeg blar i feks kanal lister. Jeg kan bla meget raskt opp og ned. Men når jeg bruker H-One så henger den etter og jeg kan ikke i nærheten bruker den like bra som originalen. Jeg har kontaktet Logitech som er meget behjelpelige og de har prøvd å justere litt men det blir ikke bra. Noen andre som har erfaringer med dette?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også slitt med dette. Ble ikke bra før jeg oppgraderte til Harmony 900 og da bruker jeg RF-IR. Fungerer nå helt topp.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg vurdere oppgraderingen til 900 pga fargeknapper. Men responsen blir altså også mye bedre? Vil du si at den er på høyde med originalen? Når du trykker mange ganger raskt etterhverandre, henger den da med slik som originalen gjør? Har også problemer med at den ikke reagerer eller reagerer en gang for mye.

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, responsen har blitt mye bedre og er nesten på høyde med originalen. I tillegg er nå problemene med signaler som ikke oppfattes eller oppfattes for mye blitt helt borte.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kribler i bestillings-fingeren Er kanskje litt mye med 3000,- når jeg allerede har en harmony one. Men kommer nok til å irritere meg endel over mangel av fargeknapper og dårlig respons så den er vel kanskje verdt pengene....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hakima
    Når du trykker mange ganger raskt etterhverandre, henger den da med slik som originalen gjør?
    Det kommer helt ann på hvor problemet ligger. Takler ikke enheten mange nok trykk etter hverandre og henger seg opp, så vil det fortsette med alle andre fjernkontroller.

Men hvis det er selve sendingen fra fjernkontrollen som henger seg opp så løser det seg nok.

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter egentlig med det samme, bortsett fra det er jeg veldig fornøyd.
    La oss si at hvis jeg trykker på channel+ eller pil opp relativt raskt 10 ganger, så har ikke fjernkontrollen kommet lenger enn halvveis når jeg er ferdig. Men den fortsetter å sende til alle 10 kommandoer er sendt, og fullfører noe sånt som 3 sek etter meg.
    Jeg har forsøkt å endre til kortere kommandointervall og redusert signalblokkeringen til minimum, men tregheten forblir det samme. Og da mener jeg at det ikke engang er antydning til forbedringer.
    Med orginal fjernkontrollen er ikke dette problemet eksisterende.

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    edit.
    ble dobbelt opp...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Jeg sliter egentlig med det samme, bortsett fra det er jeg veldig fornøyd.
    La oss si at hvis jeg trykker på channel+ eller pil opp relativt raskt 10 ganger, så har ikke fjernkontrollen kommet lenger enn halvveis når jeg er ferdig. Men den fortsetter å sende til alle 10 kommandoer er sendt, og fullfører noe sånt som 3 sek etter meg.
    Jeg har forsøkt å endre til kortere kommandointervall og redusert signalblokkeringen til minimum, men tregheten forblir det samme. Og da mener jeg at det ikke engang er antydning til forbedringer.
    Med orginal fjernkontrollen er ikke dette problemet eksisterende.
    Samme her.
    Har satt alle delay på minimum men har fremdeles ett etterslep.
    Kan forøvrig fint leve med det.

Side 46 av 77 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •