Logitech Harmony One - Side 45

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 45 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 881 til 900 av 1526
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Senior47
    Noen som har erfaring med denne eller lignende?
    Forstår ikke helt hvordan signalene videreformidles til korrekte komponenter, men skulle gjerne ha fått ryddet litt opp rundt tv'en!-)
    Det står at ut i fra den så sitter det en 2 meter ledning med 3 IR øyer. Disse limer du over IR mottakeren på komponenten. Så når du trykker på fjernkontrollen, så fanger denne opp signalet, sender den igjennom kabelen, og inn til komponenten.

Så en slik kan styre 3 komponenter, har du flere, så må du også ha flere slike.

Selve delen du limer på utstyret ser ikke spesielt pent ut, men det får man avgjøre selv Men er meget praktisk hvis man har komponentene i lukkede skap.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei sann. Kan noen erfarne brukere svare meg på en ting? :
    Er det mulig å lage en slags "mappe" i aktiviteter?
    Det jeg tenker på er: Jeg har både 360 og ps3. Må jeg lage to forskjellige aktiviteter, eller kan jeg lage en knapp som heter for eks spill og som tar meg videre til to valg, 360 / ps3 ?

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke mulig fra programmvaren, men det er nesten ikke grenser for hva kundeservice kan hjelpe deg med.
    De er helt utrolig behjelpelige hos logitech's kundeservice.

Men jeg tror likevel det beste vil være å opprette 2 individuelle aktiviteter.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan jo lage det på en egen måte.

Hvis man har aktiviteten spill, for så å legge direktevalget for Xbox og PS3 inngangene på egne knapper på skjermen.

Så når aktiviteten har startet så trykker man den konsollen man ønsker, og forsterker settes til den inngangen. Dette er hvis du bruker forsterkeren som video switch, da er det kun TV som trenger å ligge med direktevalg i aktiviteteter. Man kan også la den konsollen man bruker mest å være inngangsvalget for aktiviteten.

Da skulle det bli en type "mappe"

Hvis man også trenger å skru på konsollen via logitechen, så kan man lage start knappene for dem som makroer hvor starteren også ligger under.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har BD og 2 DVD recordere. Blir litt lite med "Se DVD" da... Det finnes ikke noen "Se BD"? Men så langt jeg har sett går det greit å spør support om å "fikse" ting? Hadde vært kjekt å ha Se BD og...
    Har ikke lest gjennom denne tråden, så mulig det er tatt opp før...

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Det finnes ikke noen "Se BD"? Men så langt jeg har sett går det greit å spør support om å "fikse" ting? Hadde vært kjekt å ha Se BD og...
    Du kan jo sette opp så mange aktiviteter du bare vil og kalle de hva du selv ønsker. F.eks. kan du ha "Se DVD", "Se DVD (2)", "Se BD", "Se på kona vaske.." (den siste fungerer kanskje ikke helt i praksis).

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe vanskelig å få mange aktiviteter. Har selv Blu-ray, DVD, HD DVD osv hver med sin aktivitetknapp.

Det er bare å velge ny aktivitet, hva den skal gjøre, og hvilke komponenter.

Så under aktivitets listen, så velger man å gå inn, slik at man får opp listen med ting, der står det "Endre navn".

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akseln
    Du kan jo sette opp så mange aktiviteter du bare vil og kalle de hva du selv ønsker. F.eks. kan du ha "Se DVD", "Se DVD (2)", "Se BD", "Se på kona vaske.." (den siste fungerer kanskje ikke helt i praksis).
    Og hvordan gjør man det...?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har 3 faner oppe til venstre, den helt til høyre er aktiviteter, rett under fanene så ligger knappen. "Legg til Aktiviteter", så er det bare å lage i vei.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Sitat Opprinnelig postet av akseln
    Du har 3 faner oppe til venstre, den helt til høyre er aktiviteter, rett under fanene så ligger knappen. "Legg til Aktiviteter", så er det bare å lage i vei.
    Tror kanskje nordic45 sikter til "Se på kona vask.." aktiviteten

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Tror kanskje nordic45 sikter til "Se på kona vask.." aktiviteten
    Skjønner. Da må han ha en slik: French Maid « Sexy kostymer « Sexy undertøy « Kondomeriet

og en slik: Borat body « For menn « Sexy undertøy « Kondomeriet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk til innkjøp av Harmony One etter et brak-tilbud hos elkjøp for 490,-
    Men når jeg nå har konfigurert den en god stund i kveld, er det én ting jeg ikke finner helt ut av.

Spm1: Jeg har en Sony-tv med CD-dekoder og et mini-anlegg tilkoblet. Er det noen mulighet for at når jeg justerer volumet på tv'en, blir volumet på anlegget også justert?

Spm2: Kan ikke se noen mulighet for at mini-anlegget skrus på samtidig som tv'en og dekoderen under "se tv"-aktiviteten, noen løsning?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av snitchy
    Gikk til innkjøp av Harmony One etter et brak-tilbud hos elkjøp for 490,-
    Men når jeg nå har konfigurert den en god stund i kveld, er det én ting jeg ikke finner helt ut av.

Spm1: Jeg har en Sony-tv med CD-dekoder og et mini-anlegg tilkoblet. Er det noen mulighet for at når jeg justerer volumet på tv'en, blir volumet på anlegget også justert?

Spm2: Kan ikke se noen mulighet for at mini-anlegget skrus på samtidig som tv'en og dekoderen under "se tv"-aktiviteten, noen løsning?
    Når du lager en aktivitet, så får man spørsmålet om hvilken enhet som skal styre volumet. Hvis man da velger mini-anlegget, så er det denne som styrer volumet. Hvis du skal bruke dette anlegget som høytallere, noe som garantert er anbefalt, da det meste overgår TV's lyd, så gå inn i TV menyen og sett høytallerene til lydutgang. Man skal kunne velge om lyden kun skal være på RCA utgangene eller TV høytallerene.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av snitchy
    Gikk til innkjøp av Harmony One etter et brak-tilbud hos elkjøp for 490,-?
    Hvilke butikk var det tilbudet på?
    Og var det denne du snakker om her? Logitech Hamrony one
    Elkjøp - Logitech fjernkontroll

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viste ikke at det var kommet en ny "One" utgave, kalles 900: Smartere multikunstner fra Logitech - Audiovisuelt.no

Prisen har logitech gjort som med 1100, skrudd den enormt høyt opp: Hardware.no - Prisguide - Logitech Harmony 900

Men for mange av dem som ønsker RF innebygd så har den dette, men fortsatt ikke Bluetooth

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes egen tråd om 900 her på avforum. http://avforum.no/forum/av-gadgets/9...ony-900-a.html

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Hvilke butikk var det tilbudet på?
    Og var det denne du snakker om her? Logitech Hamrony one
    Elkjøp - Logitech fjernkontroll
    Var på Elkjøp Vinterbro. De hadde pusset opp, og "åpnet på nytt".
    Og ja, var den fk'en

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å omorganisere komponenter på samme måte som aktiviteter? Skulle gjerne hatt byttet om på rekkefølgen slik at det jeg bruker mest kommer på første siden.

Den er også ubeskrivelig treg med å justere volumet på CD 5050 sat-mottakeren min. Den utfører det den skal, men det går veldig tregt. Noen tips der? Skulle gjerne kunne trykke fort opp og ned, og i tillegg holde nede.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Går det an å omorganisere komponenter på samme måte som aktiviteter? Skulle gjerne hatt byttet om på rekkefølgen slik at det jeg bruker mest kommer på første siden.

Den er også ubeskrivelig treg med å justere volumet på CD 5050 sat-mottakeren min. Den utfører det den skal, men det går veldig tregt. Noen tips der? Skulle gjerne kunne trykke fort opp og ned, og i tillegg holde nede.
    Jeg fant ingen metode å omorganisere komponentene på nei.

Det å kunne holde volumet nede kan du programmere selv, jeg gjorde dette når jeg hadde andre universal kontrollere enn Logitech sine. Når jeg programmerte en knapp, så holdt jeg volumet nede, ikke bare trykket som på resten. Da fungerte volumet både med trykk og holding. Du kan prøve dette ved å legge inn egen tast, og programmere selv.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo utrolig dumt egentlig. Burde være like lett å organisere som aktiviteter.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 45 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •