Logitech Harmony One - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 77 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 1526
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har noen problemer med konfigurasjonen med min nye ONE.

1: Ingen kommandoer til min forsterker Talk Electronics Hurricane 3.1 virker. Har forsøkt å legge de inn manuelt også.

2: Når jeg f.eks er i aktivitet "se på dvd" og skal endre til "se på tv" skrur receiveren seg av. Er tv slått av og receiver på, blir det omvendt etter å ha trykket "se på TV". Noen tips?

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mere trøbbel: Får ikke oppdatert fjernkontrollen, får følgende feilmelding:

"Adding text to an XML document must not be null". Har forsøkt flere USB kabler.

I tillegg opplever jeg at fjernkontrollen henger seg. Noe sier jeg at denne må byttes...

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ut som denne må byttes ja.
    Hadde problemer med at en 525 hengte seg opp, og det var ikke annet å gjøre enn å levere den tilbake og få en ny.
    Anbefaler at du ringer logitech kundeservice og snakker med dem først.
    Da får du et ærends nr som du kan referere til når du går til butikken for å bytte den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Har noen problemer med konfigurasjonen med min nye ONE.

Er tv slått av og receiver på, blir det omvendt etter å ha trykket "se på TV". Noen tips?
    Dette har grunn i at komponentene er ute ac sync. Da må du slå på\av den enheten som ikke er i sync. så det stemmer overens.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tips til Panasonic TV eiere

Har slitt med et problem i lang tid inntil en kollega kom med løsningen for meg.

Har siden jeg fikk min Harmony One måttet trykke på Hjelp etter å ha valgt aktivitet "Se på TV" for å få TV-en til å velge riktig inngang (HDMI 1). TV-en klarte nemlig ikke å velge riktig inngang på 1. forsøk.

Her er løsningen:

Gå inn i Panasonics såkalte "hotellmeny". Denne menyen ligger i utgangspunktet skjult, men nås enkelt ved å holde -/V-knappen på TV-en nede mens man trykker tre ganger på fjernkontrollens AV-knapp. Velg ønsket inngang og aktiver hotellmenyen, og problemet er løst.

Ville bare meddele dette hvis det er flere som sliter med det samme problemet.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akk
    Har slitt med et problem i lang tid inntil en kollega kom med løsningen for meg.

Har siden jeg fikk min Harmony One måttet trykke på Hjelp etter å ha valgt aktivitet "Se på TV" for å få TV-en til å velge riktig inngang (HDMI 1). TV-en klarte nemlig ikke å velge riktig inngang på 1. forsøk.

Her er løsningen:

Gå inn i Panasonics såkalte "hotellmeny". Denne menyen ligger i utgangspunktet skjult, men nås enkelt ved å holde -/V-knappen på TV-en nede mens man trykker tre ganger på fjernkontrollens AV-knapp. Velg ønsket inngang og aktiver hotellmenyen, og problemet er løst.

Det at den ikke fant riktig inngang, gjalt det alle ganger, eller kun under oppstart?

Jeg hadde det problemet med min Sony, og det fikset seg ved at jeg satt lenger oppstart på TVen.

For hvis jeg byttet aktivitet, og TVen allerere er på, så funket alt som det skulle.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klarte ikke å velge riktig inngang

Jeg har prøvd å endre på tidsintervallene uten at det hjalp. Men hvis jeg hadde sett på en DVD og så skiftet til "Se på TV" var alt ok. Det var kun ved oppstart at problemet oppsto, men det var nå likevel litt irriterende hver gang å vente og så trykke Hjelp hver gang. Men nå er altså problemet løst.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg måtte sette opp "oppstarts tiden" fra 1500 til 25000 for at det skal funke. Må altså holde fjernkontrollen i 25 sekunder for at den skal kunne sette seg på den rette inngangen.

Hadde droppet dette jeg, men hos meg så hvis jeg bruker hjelpe knappen så må jeg bruke den flere ganger fordi TVen kun hopper til neste inngang når den gjør det, og ikke direkte til riktig inngang. Tar litt tid det også, selv om det kun er 3 inngang.

Men bra du har funnet enn løsning som funker.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akk

Her er løsningen:

Jeg sliter med dette på min Hitachi 26ld6600 noen som har noen løsning? JEg får den til å bytte slik: Tv, ext1, ext2, ext3, ext4, ext4s neste er da ext5 men dit vil den ikke! og det er der jeg vil ha den.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På enkelte TVer så er enkelte innganger delt mellom flere innganger (Pioneer har dette med Scart og HDMI hvor de deler input nummer og man må velge).

Andre TVer har mulighet for å huke vekk innganger man ikke bruker, det kan være at den er slått av hvis det er noe slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk det til. Måtte sitte å prøve masse forskjellige kombinasjoner på tidsinnstillingene, oppvarmingstid og sånn. Nå fungerer alt som det skal :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har problem med Grundig-pvr boksen. Når jeg spiller av opptak får jeg ikke spolt framover. Bakover går greit. Noen som har hatt samme problemet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Har akkurat kjøpt en Harmony One, og har et snålt problem.
    Hvis jeg trykker på en aktivitet jeg har kalt PS3, så bytter den til HDMI 2 på panasonic PZ70'n min, og riktig på receiver. Men når jeg deretter trykker på aktivitet: Se tv klarer den ikke å sette Panasonicen til AV1. Men den bytter riktig mellom en annen aktivitet som benytter HDMI 1 og Se tv.
    Problemet oppstår da bare fra HDMI 2 og til AV1. Noen tips?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å sett opp aktiviteten som ikke funker korrekt en gang til. Og sjekk da at du velger riktige innganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat kjøpt meg en Harmony One og får den ikke til å virke.

Har ladet opp fjernkontrollen, installert programmvaren, fulgt innstruksjoner fra programvaren for å sette opp "activities", og tilsynelatende også oppdatert fjernkontrollen via USB kabelen. Får i alle fall ingen feilmelding.

Problemet er at når jeg så skal prøve fjernkontrollen, så får jeg ingen respons fra den. Får ingen "activities" opp på LCD skjermen. Skjermen viser kun forskjellige bilder av kontrollen og er ellers helt død.

Noen som vet hva som kan være feilen her?

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Welcome Welcome

Skjer det ingenting når du trykker på skjermen eller?
    Jeg husker at når jeg startet min første gangen var det en slags tutorial jeg måtte gjennom for å lære basic funksjonene. Dette innebar bare at jeg måtte følge instruksjonene, dvs teste funksjonene på berøringskjermen, før jeg kunne programere den.
    Har du vært gjennom dette?
    Har du prøvd å resette den ved å ta ut batteriet i ca 30 sek og sette det tilbake?

Newcomer PaulKemp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har søkt i tråden men fant ikke noe svar.

På min harmony 555 var det en 'picture' og en 'sound' knapp for feks å stille inn bilde på tven eller forsterkeren. Finnes det noe tilsvarende på harmony one? Eller må jeg legge inn det manuellt?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PaulKemp
    Har søkt i tråden men fant ikke noe svar.

På min harmony 555 var det en 'picture' og en 'sound' knapp for feks å stille inn bilde på tven eller forsterkeren. Finnes det noe tilsvarende på harmony one? Eller må jeg legge inn det manuellt?
    Så lenge komponenten din har knapp for det, så får du fikset det på One også.

Bare å legge inn manuelt i verste fall.

Hvis du skal bruke den med samme oppsett som 525, så er det bare å synke uten å gjøre endringer, så funker det fin.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Gjemme komponenter?

Noen som har erfaring med denne eller lignende?
    Forstår ikke helt hvordan signalene videreformidles til korrekte komponenter, men skulle gjerne ha fått ryddet litt opp rundt tv'en!-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ir Bender

Denne enheten er ikke noe annet en en ren IR basert versjon av harmony sin Rf extener. Denne IR bender enheten mottar ir signalene og videre sender de til dine komponenter. Enheten sender ir signalet til ALLE enhetene. Ikke bare til den "korrekte" enheten. Hvor bra disse enhetene virker kan diskuteres til tider, men det er kun en måte å finne det ut på. Lykke till!!

Side 44 av 77 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •