Logitech Harmony One - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 42 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 1526
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Terje00
    ?

har valgt hdmi 1 som tv, problemet er vis jeg f.e.k.s har på blu ray som er på hdmi 2 og jeg skrur av tven, og velger tv som aktivitet så starter den opp på hdmi 2. samme vis jeg bruker xbox også som er å¨hdmi 3.

Men når tven er PÅ da klarer den å skifte hdmi innganger
    Da høres det ut til at fjernkontrollen er for kjapp til å sende signalene. TVen bruker altså for lang tid til å starte, slik at når inngangs signalene kommer, så er ikke TVen klar.

Dette skal det være mulig å endre på i softwaren, med delay osv.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har denne sammen med Sony W5500 TVene?

Jeg stilte min inn, men den greier ikke å gå direkte til en inngang, den kun går runden igjennom alle inngangen. Heldigvis så får jeg i Sonyen hoppet over de jeg ikke bruker. Men det er med unntak av selve dekoder delen i TVen, så skal jeg fra HDMI 2 og til HDMI 1, så må jeg bruke hjelpknappen for å få det til.

Noen tips om hvor jeg legger inn automatisk?

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg kan bidra med er hva jeg opplevde med Toshiba Regza 37 tommeren: Med den første TV´en måtte jeg dessverre steppe gjennom input menyen. Senere kjøpte jeg 100Hz versjonen av samme fabrikat...og da hadde jeg plutselig også direktevalg for HDMI 1-2-3. Om det var TV`en, eller om Logitech i mellomtiden fikset noe vet jeg ikke.

Men en ting er sikkert: Fabrikantene bør gi kunden direktevalg for slikt. Jeg er temmelig lei av menyer for de minste ting. De saboterer skikkelig programmering av remotene også. Det er en uting at man skal være så forbasket "interaktiv" med alt. Jeg er ikke interessert i det, vil bare at ting skal virke når jeg trykker på knappen!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde først å bruke de innstillingene jeg hadde for W2000, men de gikk ikke overens.

Kan prøve meg frem med andre Sony modeller, og se om de funker.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått ett bra tilbud på harmony one og lurer på om jeg skal slå til.
    Lurer på om folk er fornøyd med den og kan anbefale den videre?Pr i dag bruker jeg fjernkontrollen til yamaha v1800`n min som multi kontroll og det går foreløpig greit.Men har ei stund siklet på denne One da...
    Skal styre panasonic pv60,v1800,hd tuner fra CD,revo wifi radio og ps3(vet at jeg må kjøpe en dings til det) tenkte også jeg skulle styre varmepumpa mi på denne siden jeg har hørt det går.

Får den for 700 inkl frakt og den er ikke brukt,bare ligget i esken sin.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å slå til, meget bra fjernkontroll.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Noen som har denne sammen med Sony W5500 TVene?

Jeg stilte min inn, men den greier ikke å gå direkte til en inngang, den kun går runden igjennom alle inngangen. Heldigvis så får jeg i Sonyen hoppet over de jeg ikke bruker. Men det er med unntak av selve dekoder delen i TVen, så skal jeg fra HDMI 2 og til HDMI 1, så må jeg bruke hjelpknappen for å få det til.

Noen tips om hvor jeg legger inn automatisk?
    Jeg blir aldri klok på den "Help" funksjonen. Nå funker plutselig HDMI direktevalgene uten at jeg har gjort noe. Det betyr at den via hjelp funkjsonen har lært seg hva som var feil, og rettet dette selv. Meget bra.

Men når man håper den skal funke slik, så gjør den det ikke.

Men den funker i hvertfall nå, og det er positivt. Får se hva som skjer når jeg skal oppgradere den igjen i løpet av helgen, har fått ny BD spiller, og den må jo legge inn.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisan! Jeg har Denon DVD-1800BD. Skal bruke denne for både cd og DVD.
    Den virker ikke for CD! Noen som har samme problem???

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spilleren eller fjernkontrollen?
    Jeg regner med at du huket av den som CD spiller under aktiviteten?

Ellers prøv å fortell hva som skjer og ikke skjer når du skal spille CD.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akurat fått One i hus og har lastet ned kanal ikoner og skal få dette til og virke på kontrollen, men hvordan får jeg opp på skjermen på one bildene av kanalene når jeg har valgt komponent tv tuner?finner ikke dette noen plass,har skjønt at det har noe med favorittkanaler og gjøre men får ikke til...håper noen gidder og forklare meg dette.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingkong
    Har akurat fått One i hus og har lastet ned kanal ikoner og skal få dette til og virke på kontrollen, men hvordan får jeg opp på skjermen på one bildene av kanalene når jeg har valgt komponent tv tuner?finner ikke dette noen plass,har skjønt at det har noe med favorittkanaler og gjøre men får ikke til...håper noen gidder og forklare meg dette.
    Du må vel legge dem til under aktivitet, og egendefinerte knapper tror jeg det var.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir aldri klok på den "Help" funksjonen. Nå funker plutselig HDMI direktevalgene uten at jeg har gjort noe. Det betyr at den via hjelp funkjsonen har lært seg hva som var feil, og rettet dette selv. Meget bra.

Men når man håper den skal funke slik, så gjør den det ikke.

Men den funker i hvertfall nå, og det er positivt. Får se hva som skjer når jeg skal oppgradere den igjen i løpet av helgen, har fått ny BD spiller, og den må jo legge inn.
    Da var det ikke det som er problemet. Den greier lett å bytte mellom innganger når TVen er på. Men problemet er når TVen startes, så tar det så lang tid at den ikke er oppe å går før den sender signalet.

Satte opp den ene tiden fra 1500 til 3000, men det hjalp ikke.

Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det ikke det som er problemet. Den greier lett å bytte mellom innganger når TVen er på. Men problemet er når TVen startes, så tar det så lang tid at den ikke er oppe å går før den sender signalet.

Satte opp den ene tiden fra 1500 til 3000, men det hjalp ikke.

Noen tips?

Basert på hva du sier så bør du endre "oppvarmingstiden " for din tv.
    Bytte av innganger går fint når tv er på, men ikke når du skrur den på.
    Dette er en vanlig feil. Avhengig av hvilken produsent du har på din tv så kan oppvarmings tiden variere på flatskjermer fra 7500 til 25000. Øk tiden. Oppdater og test. Virker det ikke øktiden igjen og oppdater og test. Hvis den orginale tiden for din tv var/er 1500 så bør du også sende en email til Harmony support og fortelle om det. Da kan de endre dette i sin database. På denne måten så kan feilen endres en gang for alle.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av judo
    Basert på hva du sier så bør du endre "oppvarmingstiden " for din tv.
    Bytte av innganger går fint når tv er på, men ikke når du skrur den på.
    Dette er en vanlig feil. Avhengig av hvilken produsent du har på din tv så kan oppvarmings tiden variere på flatskjermer fra 7500 til 25000. Øk tiden. Oppdater og test. Virker det ikke øktiden igjen og oppdater og test. Hvis den orginale tiden for din tv var/er 1500 så bør du også sende en email til Harmony support og fortelle om det. Da kan de endre dette i sin database. På denne måten så kan feilen endres en gang for alle.
    Takk.

Skal testete ett såpass høyt nummer. Endret oppvarmingen til 3000. Men det hjalp ikke. Får vel prøve 10000 tror jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått justert og kalibrert kontrollen ganske så bra nå syns jeg,pv60 og v1800 har alt jeg trenger på touchscren hvertfall.bilder på favorittkanaler og greier

men, er det noen som har fått den til og fungere 100% med CDs HD tuner?
    kanalskift og slike ting virker men på touchscreen er det bare masse tull som :grønn,7,blå,rød, gul osv.og den orginale fjernkont til denne tuneren har ingen slike knapper eller funskjoner.
    veldig fint hvis noen har en modell betegnelse som gjør at dette fungerer bedre-ellers er jeg veldig fornøyd med den, til og med dama tok den med en gang

Newcomer Taggen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Logitech Harmony 1000

Sorry litt OT.
    Men er det noen som kjenner til dette medlemet: http://avforum.no/forum/members/nilsolaf.html

Han har solgt meg en Logitech Harmony 1000 som ikke funker i det hele tatt..
    Noen som vet hvor jeg kan få tak i han?
    Skjønner meg ikke på sånne folk som er interessert i å lure folk for 1500,-
    Da må det være en koblings feil i skallen ett eller annet sted...:evil:

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lenge er det normalt å lade denne harmony one kontrollen? Selv har jeg den på lading når det trengs men får aldri beskjed når den der ferdig, ser jo seff at batterlimålern går mot toppen. Men hva er normal ladetid?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Taggen
    Sorry litt OT.
    Men er det noen som kjenner til dette medlemet: http://avforum.no/forum/members/nilsolaf.html

Han har solgt meg en Logitech Harmony 1000 som ikke funker i det hele tatt..
    Noen som vet hvor jeg kan få tak i han?
    Skjønner meg ikke på sånne folk som er interessert i å lure folk for 1500,-
    Da må det være en koblings feil i skallen ett eller annet sted...:evil:
    Om du har no kvittering på denne så snakk med Logitech eller butikken der den er kjøpt å se om du får en ny, ellers er det utrolig dårlig gjort av en selger å selge deg et ødelagt produkt. Hadde jeg funnet ut om han hadde bodd i nærheten hadde jeg nok trua han å få penga tilbake. Det er desverre noen useriøse som skal ødelegge for oss seriøse her inne. Lykke til videre med den kjedelige saken din.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hvor lenge er det normalt å lade denne harmony one kontrollen? Selv har jeg den på lading når det trengs men får aldri beskjed når den der ferdig, ser jo seff at batterlimålern går mot toppen. Men hva er normal ladetid?
    Utifra kapasitet på batteriet og strømmen på laderen er det rundt halvannen time som trengs.
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Apollyon
    Utifra kapasitet på batteriet og strømmen på laderen er det rundt halvannen time som trengs.
    Da vet jeg det så da gir jeg ca en lading på den tid neste gang det trengs, er det noen mulighet for å få alle enhetene til å slå seg av på engang ? Det er som er dumt med Harmony one er at alle enhetene må slås av via touchscreen, inn på en enhet og slå av den, ta neste enhet og slå av den så det er litt tungvint da mener jeg. Hadde vært bedre om hver enhet som cd/dvd/tv hadde sin egen knapp på kontrollen og en felles OFF knapp.

Side 42 av 77 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •