Logitech Harmony One - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 41 av 77 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 1526
    Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Etter å ha hatt 2 pronto modeller og Nevo SL er Logitech sine modeller det letteste å få til å fungere med en gang. Genialt så lenge du klarer deg uten egen definerte knappe oppsett. Til det er pronto og nevo bedre men da må du ha god tid og gode kunnskaper for å få det du ønsker deg. Nå har jeg hørt snakk om at Logitech også jobber med en software som lar deg gjøre litt mere enn hva som er tilgjengelig i dag på Harmony modellene.
    Veldig spennende for oss som sitter med et lass med hex-koder som blir litt mye å pese support med!

(Ellers er de veldig behjelpelige med å legge til custom-ting, jeg er for første gang imponert over kundeservice )

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lolsim
    Jeg har en tuner for Viasat og en for Canal digital. Når jeg ser Canal digital og bruker fjernkontroll for Viasat svitsjer det automatisk til Viasat tuner. Når jeg derimot skal se på Canal Digital igjen, må jeg skru av Viasat tuner med Viasat fjernkontroll. Vil dette være løsbart med Harmony One?

Dersom jeg legger inn ulike logo for de ulike kanalene, vil systemet være i stand til å skru av Viasatt dersom jeg f.eks skal se på NRK (via Canal digital) bare ved å trykke på NRK-logo knappen?
    Ja du må programere fjernkontrollen til Viasat manuellt grunnet at det er seperat av og på knapp

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går det ikke ann å sette på riktig innganger på tven ?

Hver gang jeg skrur av tven så starter den automatisk opp på den siste inngangen jeg har brukt.

Når tven er på og jeg skal skifte aktivitet, da går det

?????

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hepp

Har mista cd plate til fjernkontrollen. Ny pc, trenger å oppdatere kontrollen.
    Noen som vet hvor jeg kan laste ned programvaren til harmony 1 kontrolleren?

på forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av huti
    Hepp

Har mista cd plate til fjernkontrollen. Ny pc, trenger å oppdatere kontrollen.
    Noen som vet hvor jeg kan laste ned programvaren til harmony 1 kontrolleren?

på forhånd takk
    Hm, denne var vanskelig, men du kan jo prøve http://www.logitech.com/index.cfm/44...|downloads||dd ?:-D
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi prøver på det, takker å bukker

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

OPPO DV971H pauseknapp problem

Oppoen min lar seg ikke pause med Harmony One. Måtte lære inn flere kommandoer manuelt da de i databasen ikke fungerte. (SW er oppdatert)
    Pause funksjonen er også lært inn manuelt fra den gamle fjernkontrollen, men den vil bare ikke.
    Irriterende da nettopp pauseknappen er kjekk å ha ved avbrudd under filmen.

Noen tips ?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager om dette spørsmålet er tatt opp før, men orker ikke å lese igjennom 40 sider... ops:

Altså, jeg har en Harmony One i kinoen som jeg har brukt i lang tid nå, og har nå nettopp kjøpt meg en Harmony One nr.2 for å bruke i stua... men er det slik at jeg da må lage meg enda en bruker i Logitech Harmony Remote Software, eller er det en enklere måte å administrere 2 fjerniser på?
    Feks i Squeezecenter(softwaren til Squeezebox) så kan man med et tastetrykk skifte mellom flere forskjellige spillere...

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det vært samme oppsettet så kunne du enkelt ha bare synket.

Men siden det er flere oppsett så må du lage egen konto pr sted/kontroll.

Lag enkelt og greit NAVN-Stue og Navn-kino og samme passord, så er det lett å holde kontrollen på hvilke som er hvilke osv.

Er enig med deg at det kunne vært lettere, ville jo tro at Logitech ville ønsket å selge så mange som mulig. Men nå er det jo ikke mange prosentene av befolkningen som har 2 oppsett.

EDIT: Men det skal vist komme en ny software pakke etter hvert, kanskje dette også blir en mulighet i den.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for kjapt svar, AndersT2
    Jeg hadde virkelig håpet jeg hadde oversett noe i oppsettet, men da er det altså så tungvindt som jeg hadde fryktet! Nesten litt pussig at ikke dette skulle være en mere aktuell problemstilling på lab'en til Logitech?!?
    Vel, får håpe det kan fixes med ny software etterhvert da

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rent praktisk så er det ikke så veldig tungvint. Normalt så er det ikke så ofte man gjør endringer, så å skrive inn brukernavn og passord hver gang man starter er ikke så hardt

Uansett så blir det jo å måtte legge inn 2 hele anlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hver gang jeg skrur av tven så starter den automatisk opp på den siste inngangen jeg har brukt.

?????

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terje00

?????
    Det kommer ann på TVen, og om det finnes IR koder for hver enkelt inngang.

På min Sony TV så er det kun en jeg blar meg igjennom med på fjernkontrollen, men i Logitech softwaren så lå alle kodene for hvert enkelt inngang tilgjenglig. Og disse ble brukt automatisk av Logitech når jeg satte opp aktiviteter.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det kommer ann på TVen, og om det finnes IR koder for hver enkelt inngang.

På min Sony TV så er det kun en jeg blar meg igjennom med på fjernkontrollen, men i Logitech softwaren så lå alle kodene for hvert enkelt inngang tilgjenglig. Og disse ble brukt automatisk av Logitech når jeg satte opp aktiviteter.
    Har en samsung le 52a676

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en samsung le 52a676
    Jeg tester med Logitech softwaren nå, og har lagt inn din TV, samt en forsterker, BD og CD spillere.

Når jeg legger til aktivitet, så får jeg spørsmålet om "Hvilke inngang eller kanal må være valgt for Samsung TV?"

Da kan jeg velge den inngangen som skal være, totalt 12 innganger kommer opp.

Hvis jeg da velger f.eks. HDMI 1, så ser det for meg ut til at den har mulighet for å velge den direkte. Dette er samme oppsetts type som jeg fikk for min Sony.

Prøv å lag ett helt nytt oppsett og test. Lag ny konto, og lag en kjapp test. Funker det ikke så er det bare å logge inn på den gamle kontoen og synke igjen, så er det gamle oppsettet tilbake.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg tester med Logitech softwaren nå, og har lagt inn din TV, samt en forsterker, BD og CD spillere.

Når jeg legger til aktivitet, så får jeg spørsmålet om "Hvilke inngang eller kanal må være valgt for Samsung TV?"

Da kan jeg velge den inngangen som skal være, totalt 12 innganger kommer opp.

Hvis jeg da velger f.eks. HDMI 1, så ser det for meg ut til at den har mulighet for å velge den direkte. Dette er samme oppsetts type som jeg fikk for min Sony.

Prøv å lag ett helt nytt oppsett og test. Lag ny konto, og lag en kjapp test. Funker det ikke så er det bare å logge inn på den gamle kontoen og synke igjen, så er det gamle oppsettet tilbake.
    ?

har valgt hdmi 1 som tv, problemet er vis jeg f.e.k.s har på blu ray som er på hdmi 2 og jeg skrur av tven, og velger tv som aktivitet så starter den opp på hdmi 2. samme vis jeg bruker xbox også som er å¨hdmi 3.

Men når tven er PÅ da klarer den å skifte hdmi innganger

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var borti akkurat dette igår da jeg satte opp en av mine fjerniser forleden... Min tv var bare lagt inn med en hdmi, mens den har 4. Da måtte jeg legge til de andre, samt svare på om tv'n etter man slo den av og på igjen, gikk til siste brukte inngang eller en bestemt inngang.

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ?

har valgt hdmi 1 som tv, problemet er vis jeg f.e.k.s har på blu ray som er på hdmi 2 og jeg skrur av tven, og velger tv som aktivitet så starter den opp på hdmi 2. samme vis jeg bruker xbox også som er å¨hdmi 3.

Men når tven er PÅ da klarer den å skifte hdmi innganger
    Da må du konfigurere aktivitetene sånn at fjernkontroll sender ønsket inngangsignal på tv'n for hver enkelt aktivitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bendalf
    Da må du konfigurere aktivitetene sånn at fjernkontroll sender ønsket inngangsignal på tv'n for hver enkelt aktivitet.
    Hvordan gjør jeg det ?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bønna
    Oppoen min lar seg ikke pause med Harmony One. Måtte lære inn flere kommandoer manuelt da de i databasen ikke fungerte. (SW er oppdatert)
    Pause funksjonen er også lært inn manuelt fra den gamle fjernkontrollen, men den vil bare ikke.
    Irriterende da nettopp pauseknappen er kjekk å ha ved avbrudd under filmen.

Noen tips ?
    Hei igjen,

Får nå pauset Oppoen hvis jeg velger "Enheter/DVD", men ikke når jeg har den på "Aktiviteter/Se på DVD". Andre DVD kommandoer funker under "Aktiviteter/Se på DVD". Merkelig, noen tips ?

Side 41 av 77 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •