Logitech Harmony One - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 1526
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    Finnes det skins man kan laste ned til LHO? Vil ha noen fetere skins enn de standard skinsene. Prøvd å søke litt på forumet, men fant ikke noe fornuftig på akkurat det... noen som vet?
    Du kan vel som på Harmony 1000 legge til hvilket som helst bakgrunnsbilde tror jeg. Men hvis du også tenker knapper osv så vet jeg ikke.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Kjøpte Harmony One i dag. Har ikke ord på hvor mye bedre den er enn Harmony 1000. Fantastisk å få knapper å trykke på i stedet for en skjerm. Langt mere stabilt og presist.
    Bra du ble fornøyd. Alltid kjedlig å drite seg ut på anbefalinger

Fått ut noe mer om AV8003 innstillingene dine?

Newcomer prazy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Er det noen som har testet denne opp i mot:
    -Epson TW5000(bytte 1-2-3 skjerm modus, skru av og på uten problem)
    -Denon 4308(volum og kanal bytte, på&av)
    -Dreambox 800(skifte kanaler, på&av og farge knappene som DB har på fj.k. sin)
    -PS3(blir vel via IR via blåtann eller noe her)
    -PC(styre enkle ting, som neste, pause/play i media spillere på PCen)
    -Oppo DVD spiller(neste, stopp, play, pause og på&av)

Og kunne fortalt litt om hva dere mener om denne? Fungere det smerte fritt?

Eller er det andre fj.k. som har blåtann med seg, og fungere bra ellers?
    jeg har harmony 895, men såvidt jeg forstår bruker disse akkurat samme software, så jeg antar harmony one fungerer på det samme. jeg bruker denne mot Oppo DVD uten problemer
    bruker den også mot Popcorn Hour A-110, Pioneer VSX 1016 og pioneer 507Xa

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Du kan vel som på Harmony 1000 legge til hvilket som helst bakgrunnsbilde tror jeg. Men hvis du også tenker knapper osv så vet jeg ikke.
    Ja, tenker på knappene på trykkskjermen. Det er jo 3 skins i programvaren til LHO, men jeg ville gjerne hatt et annet ett, eller skreddersy mitt eget.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Bra du ble fornøyd. Alltid kjedlig å drite seg ut på anbefalinger

Fått ut noe mer om AV8003 innstillingene dine?
    Takk så mye for anbefalingene!
    Har gjort noen små justeringer på HOne, så jeg er enda mere fornøyd i dag.
    Noe av det merket aller størst forbedring på er å spole/stoppe, trykke play etc. Der er den langt raskere og mere nøyaktig enn jeg klarte å få til H1000.
    Bare det å slippe å oppleve at volumet skrur seg på fullt er verd denne kontrollen alene.

AV8003 har jeg ikke gjort mere med enda, men skal ta en økt snart da jeg merker at høyttalerne står litt for nærme bakveggen, noe som skaper bittelitt upresis bass.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hello,

Nå er jeg den heldige eier av en slik en, men som andre tidligere i tråden irriterer jeg meg over at jeg ikke får den til å gå direkte til HDMI 1 el 2 på Panasonic TH 42PX70E. I tillegg sliter jeg litt med å slå den av, men det er 2. prioritet for mitt vedkommende.

Altså, noen måter å få fjernkontrollen til å gå direkte til HDMI 1 & 2? Får man lagt inn de HEX-kodene på en eller annen måte?

De som hjelper til skal få takk i himmelen

/S

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant denne "work around", men får ikke testet i dag;

How to Set Discrete Inputs for a Panasonic Plasma TV - wikiHow

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Hello,

Nå er jeg den heldige eier av en slik en, men som andre tidligere i tråden irriterer jeg meg over at jeg ikke får den til å gå direkte til HDMI 1 el 2 på Panasonic TH 42PX70E. I tillegg sliter jeg litt med å slå den av, men det er 2. prioritet for mitt vedkommende.

Altså, noen måter å få fjernkontrollen til å gå direkte til HDMI 1 & 2? Får man lagt inn de HEX-kodene på en eller annen måte?

De som hjelper til skal få takk i himmelen

/S
    Mulig det er til litt hjelp; Du kan gå inn i hotell-menyen på Panasonicen, og der velge at den starter opp på HDMi 1 eller 2 istedenfor TV signal. Blir i allefall litt enklere, og raskere å få bilde på skjermen.
    Panasonics Hemmelige Meny

I tillegg kan du deaktivere AV-innganger i menyen (den "vanlige"), slik at det blir enklere å bytte i mellom innganger du har i bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hdmi

Hvis din Panasonic tv ikke reagerer på direktekommandoene for hdmi1 og 2 er det lite du kan gjøre. Koden for din tv kan skrives om så den kan ta utgangspunt i f.eks din pc inngang (hvis den virker). Hvis du setter i din tv meny til å starte opp på hdmi inngangen må dette også endres i ditt oppsett ellers så får du problemer med din Harmony fjernkontroll. Det samme er det hvis du deaktiverer innganger så må disse også fjernes i programmvaren.
    Ta kontakt med harmony support. De kan hjelpe!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hjelp

Er det noen som har en forklaring på hvorfor det ikke går ann å installere Harmony programvaren på min bærbare vista, Har prøvd å laste ned siste SW fra nettet men får bare opp at det har oppstått en feil å at jeg må installere softwaren på ny.
    Funket helt hundre på min xp stasjonære, men hadde vært greit å sittet i stua å programert fjernkontrollen....
    Kan noen hjelpe?

En annen ting går det ann å kalibrere den trykkfølsome skjermen?
    Føler at når jeg skla velge HDMI kanal på tv må jeg tryke midt mellom to knapper for at den skal få rett HDMI kanal..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får installert på lappisen her. Lenovo ThinkPad R500 med XP, men ikke f*** om programmet starter. Hadde en HP tidligere, og det gikk smekkfint.
    Noen tips?

Får prøve på stasjonærmaskina med Vista, men jeg må bytte harddisk på den først...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok

Sitat Opprinnelig postet av bjorne83
    Er det noen som har en forklaring på hvorfor det ikke går ann å installere Harmony programvaren på min bærbare vista, Har prøvd å laste ned siste SW fra nettet men får bare opp at det har oppstått en feil å at jeg må installere softwaren på ny.
    Funket helt hundre på min xp stasjonære, men hadde vært greit å sittet i stua å programert fjernkontrollen....
    Kan noen hjelpe?

En annen ting går det ann å kalibrere den trykkfølsome skjermen?
    Føler at når jeg skla velge HDMI kanal på tv må jeg tryke midt mellom to knapper for at den skal få rett HDMI kanal..

får forsåvidt installert på laptopen, men når jeg starter programmet kommer det opp en liten rute som sier at den oppdaterer remote software control, men så kommer det bare opp at en feil har oppstått og må installere på ny..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bare mas her med meg

Beklager å mase, men ting begyner faktisk å se greit ut nå utenom at det ikke funker på laptopen enda
    Men har problemer med at den ikke bytter HDMI kanal automatisk når jeg skifter aktivitet.
    Noen som kan hjelpe?
    Tuner CD er i HDMI2 og en mediasenter popcorn hour i HDMI1

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er kjempefornøyd så langt med LHO, men har nettopp fått en HDtuner fra CD og sliter litt. Tv'n er Sony KDF-50E2010 som er koblet til tuneren via HDMI, men når jeg bruker LHO til å slå på funksjonen Se på tv så klarer den ikke å finne inngangen så jeg må manuelt trykke meg frem til HDMIinngangen på tv hver gang...irriterende!

Hvordan kan jeg løse dette problemet?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt noe mer om den nye softwaren som skulle komme?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony One

Harmony One er kommet i hus etter å ha lest denne tråden med erfaringer i positive og negative retning, sitter igjen med det positive

Veldig imponert over fjernkontrollens finish, utseende og fancy ladestasjon med justerbart lys, ligger nå på lading. Så langt har jeg fått svar på mine spørsmål ved å lese denne tråden. Manualen virket veldig tynn, regner med det ligger mere info når jeg registrerer meg og laster opp programvaren.

Jeg har nå innhentet opplysninger på mine komponenter som jeg ønsker å sette opp med følgende info:

TV-(Samsung LE-40A786R2F), Get Box HD PVR-(PVR Kaon KCF-G3), Video Spiller-(VCR Philips VR500/13), Surroundreceiver-(AV Receiver Pioneer VSX-LX51), Sony Playstation 3 med usb dingel-(Game Console With DVD Schmartz PS3IRX1) og mulighet for tilkobling av laptopp med musikk fra Spotify med mere.

Da jeg ikke har fått surroundreceiver og usb dingel enda er ikke hele oppsettet ferdig montert med hvilke innganger som blir brukt o.s.v.

Kan vell egentlig bestemme dette i forkant da jeg regner med att alt skall gå inn på surroundreceiver først, med en kabel videre til tv ?

Kan jeg i forkant laste ned programmet, registrere konto og starte med opplysningene jeg har og evt. fortsette oppsettet når alt er på plass og jeg har alle opplysninger ?

Opplasting av fancy ikoner for kanalene er begrenset til 24 stk, har jeg forstått dette rett ?

Dummies guide for oppsett av Harmony One finnes dette :-D eller er programvaren bra og selvforklarende ?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lastet det ned og installerte på en PC her om dagen og lagde ferdig det meste før jeg koblet til kontrollen og overførte til den.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser meget intresangt ut denne. MEN lurer på noen ting, og hadde vært kjekt å høre

Funker denne mot
    Dreambox
    -Slik man kan bruke dem farge knappene som er på den orginale fj. kontr. til DB? Jeg bruker ikke tall knappene, kan en programere dem til dem farge knappene som er på DB fj.kontrollen?

PS3
    -Sammen med dungle usb saken, så skal det funke, men hvordan er det, funker det bra?

Denon 4308
    -Funker den sammen med reciveren her?

PC
    Kan man bruke den sammen med PC, til å starte og stoppe og neste film/musik, og finne frem til neste film i katalog osv?

Er det noe å utsette Harmony one på her?
    Er det noe ting man ikke kan gjøre?

Hvor kjøper man denne billigst?
    EDIT
    Fant ut av hvor det er billigst å kjøpe den ifra, og det er faktisk billigere enn å kjøpe den ifra USA(bestbuy.com)

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Denon 4308
    -Funker den sammen med reciveren her?
    Jepp. Vet ikke noe om resten av utstyret ditt.

Jeg kjøpte min på Elprice for 1.499, og fikk da med et gavekort hos CDON.com på 188 kroner :-) I tillegg har CDON.com en rekke 10-årsjubileumstilbud denne uken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går lastet jeg opp programvaren på Harmony One fra Logitech og registrerte meg for en konto.

Nå spratt det opp en liten rute i høyre nedre skjerm hjørne med beskjed om en melding fra Logitech, hvor finner jeg denne meldingen ? :???:

Side 35 av 77 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •