Logitech Harmony One - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 33 av 77 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 1526
    Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    6 kanal logoer pr side, og 4 sider...

Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De siste 4-5 dagene så har displayet på min Harmony One blitt hvitt, eneste måten å få display med tekst er å ta ut batteriet. Fjernkontrollen fungerer som den skal selv om displayet er hvitt...

Noen som har opplevd det samme?

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lerret funksjon på Harmony one

Er det noen av dere som bruker harmony one til å senke lerret, og opp igjen da seff Jeg finner ingen gode funskjoner som gjør dette. Noen tips??

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løst

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har du vært inne på feilsøking - XXX reagerer for mye på kommandoer, eller bare en gang iblant. Derfra kan du justere opp eller ned mellom 0 og 5.
    Takk for tips.
    Nå har jeg prøvd dette, både 0 og 5, men det ble ingen forskjell.. Fjernkontrollen er fortsatt tregere enn mine orginale fjerkontroller. Det må da være en løsning på dette. Sendte jo en mail til Logitech om dette (17 Januar), men har ikke fått noe svar ennå.. Opp til 5 dager sto det.. Litt dårlig syns jeg..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Logo

Her er en link over de fleste logoer, hvis det er noen der ute som har flere linker så del de. Jeg mangler Canal + sine.

LYNGSAT LOGO - Satellite Broadcast Logos

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mast
    Her er en link over de fleste logoer, hvis det er noen der ute som har flere linker så del de. Jeg mangler Canal + sine.

LYNGSAT LOGO - Satellite Broadcast Logos
    s q u a r e e y e s i c o n h a r m o n y

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Takk for tips.
    Nå har jeg prøvd dette, både 0 og 5, men det ble ingen forskjell.. Fjernkontrollen er fortsatt tregere enn mine orginale fjerkontroller. Det må da være en løsning på dette. Sendte jo en mail til Logitech om dette (17 Januar), men har ikke fått noe svar ennå.. Opp til 5 dager sto det.. Litt dårlig syns jeg..
    Har hatt positiv erfaring med forumet til Logitech. Supporten til Logitech følger med på forumet og går inn og hjelper deg den veien også. La inn et spørsmål på forumet (http://support.logitech.com) og så fikk jeg svar etter noen timer fra en supportfyr som hadde vært inne på min "konto" og fikset problemet.

Sitat Opprinnelig postet av mast
    Se her:
    Sitat Opprinnelig postet av DJ ZooL
    s q u a r e e y e s i c o n h a r m o n y

Ikoner for å legge inn på fjernkontrollen/touchskjermen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Takk for hjelp folkens

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herlig kontroll !

Dette er den ultimate fjernkontroll En åpenbaring for meg som hadde ein del fjernkontroller, flott design er det også !

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter alt for langt tid med den overpriste og hjerteinfarktfremkallende kontrollen Harmony 1000, er jeg på utkikk etter en ny multi-kontroll. Harmony One ser fristende ut og den ser ut til å få bra kritikker. Dere som har hatt kontrollen en stund (minst et halvt år!!): har denne kontrollen noen av buggene til Harmony 1000? Låser seg, skrur volum på fullt etc?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Etter alt for langt tid med den overpriste og hjerteinfarktfremkallende kontrollen Harmony 1000, er jeg på utkikk etter en ny multi-kontroll. Harmony One ser fristende ut og den ser ut til å få bra kritikker. Dere som har hatt kontrollen en stund (minst et halvt år!!): har denne kontrollen noen av buggene til Harmony 1000? Låser seg, skrur volum på fullt etc?
    Jeg byttet ut 1000 med One for veldig lenge siden nå, og har ikke angret ett sekund.

Kan ikke huske at One har låst seg noen sinne, kanskje en gang i begynnelsen. 1000 frøs ofte.

Har heller ikke hatt noen av problemene som jeg hadde med 1000 når den var koplet til PCen heller.

Den er også kjappere i bruk.

Og det beste, man slipper å programmere om, det er bare å synke One så funker alt (Man kan jo tilpasse hva som er på skjermen etter eget ønsket hvis det skulle trengs).

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg byttet ut 1000 med One for veldig lenge siden nå, og har ikke angret ett sekund.

Kan ikke huske at One har låst seg noen sinne, kanskje en gang i begynnelsen. 1000 frøs ofte.

Har heller ikke hatt noen av problemene som jeg hadde med 1000 når den var koplet til PCen heller.

Den er også kjappere i bruk.

Og det beste, man slipper å programmere om, det er bare å synke One så funker alt (Man kan jo tilpasse hva som er på skjermen etter eget ønsket hvis det skulle trengs).
    Dette høres jo veldig positivt ut. Hva mener du med å synke? Man bruker de programmeringene man har gjort med H1000 eller?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg

Jeg byttet fra 1000 til one, og på den er ikke de samme problemene som på min 1000. Kan anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en harmony 525 her. Vil dere si det er noe vits å oppgradere til one? Hva er isåfall forskjellene? Regner med at programvaren og støttede apparater listen er lik for begge.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en sikkelig "dummy" når det kommer til fjernkontroller. Har forsøkt meg med 525 utgaven tidligere - noe som nesten ga grå hår i hodet.... Var litt skeptisk til å kjøpe One, men kona "dytta" på. Jeg satte meg ned og la inn alle produktene. La inn aktivitetene jeg ønsket. Et par ganger måtte jeg justere litt og siden har den fungert til 100 %. Har ikke hatt et eneste problem med den til dags dato.

Når jeg tenker meg litt om, så har jeg et nesten ubetydelig problem som alle med Philips produkter har. Philips og multifjernkontroll er ikke en god kombo. Kan bruke One med unntak av når samme tast skal brukes to ganger på rad.... Uvesentlig problem for min del, men verdt å nevne.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Har ikke hatt et eneste problem med den til dags dato.
    Jeg fristes veldig og har nesten bestemt meg.
    Hvor lenge har du hatt One?
    Min H1000 begynte først å lage trøbbel etter et halvår.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Philips og multifjernkontroll er ikke en god kombo.
    Hvor har du den erfaringen fra? På Remotecentral er i allefall Pronto TSU-serien en av de mest populære løsningene for seriøse custom-installasjoner, og Logitech`s modeller ofte omtalt som søppel og/eller ubrukelig i seriøs sammenheng der man er avhengig av å ha et problemfritt forhold til kunden i etterkant.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk også fra H1000 til one og har ikke angret et sekund. One fungerer mye bedre enn H1000.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk fra harmony 525 til one for ca 1/2 år siden.
    Det var helt smertefritt og savner ikke gamle 525 i det hele tatt.
    Mens harmony 525 var ett skikkelig "plastic fantastic" produkt virker One mye mer solid og smekker.

Etter en viss tid bruk er det hyggelig å erfare at logitech har litt forskjellig fasong på knappene på an. slik at man kan bruke an uten å se på an.
    (gjelder selvsagt ikke touchskjermen)

Svakeste punktet i mine øyne er måten man bytter side på skjermen, de "knappene" ligger for tett inntil de andre knappene man har laget til på skjermen, slik at men kan være uheldig å trykke feil.

Side 33 av 77 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •