Logitech Harmony One - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 29 av 77 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 1526
    Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Cato72
    Nå venter jeg bare på en versjon med 2-veis kommunikasjon og visning av media-informasjon i displayet -- litt ala Squeezebox... :-)
    Er det noen som har hørt noe om noe nytt fra Logitech. Jeg ønsker meg en Harmony med bluetooth. Samt 2 vei kommunikasjon og visning av media informasjon i displayet hadde vært veldig tøft.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulighet for universell RF på Harmony One? Hadde vært genialt å kunne styre lys også...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!Fikk meg en harmony one til jul som jeg sliter litt med å få til å virke som den skal på stereoen.Har en Mcintosh c46 forforsterker som styrer stereoanlegget.Problemet er at jeg ikke får harmonyen til å styre volumkontrollen på forsterkeren.Andre ting som å styre cdspiller,linjeinngang etc. funker fint men å regulere lyden nytter ikke.Har forøvrig også en Mcintosh mcd201 cdspiller med innebygget volumkontroll som det ikke er noe problem å styre volumet på,men det hjelper jo lite når det er volumkontrollen på forforsterkeren som skal ta seg av den jobben.Hvis det er noen som har forslag til løsning på problemet så ville jeg sette pris på det

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det andre fra Norge som har problemer med å få opp http://www.iconharmony.com/ ?
    Siden skal virke men jeg får ikke opp siden. Hvis det er noen som får den fram, kunne de være så vennlige å laste opp ikonene til BBC HD og TVN HD hvis de ligger der?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppo 971H

Er det noen som vet om problemer med power-on på Oppo 971H DVD spiller er fikset for Harmony One ?
    Lånte en Harmony One og kjørte to oppsett uten at den var i stand til å slå på Oppoen.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sims
    Hei!Fikk meg en harmony one til jul som jeg sliter litt med å få til å virke som den skal på stereoen.Har en Mcintosh c46 forforsterker som styrer stereoanlegget.Problemet er at jeg ikke får harmonyen til å styre volumkontrollen på forsterkeren.Andre ting som å styre cdspiller,linjeinngang etc. funker fint men å regulere lyden nytter ikke.Har forøvrig også en Mcintosh mcd201 cdspiller med innebygget volumkontroll som det ikke er noe problem å styre volumet på,men det hjelper jo lite når det er volumkontrollen på forforsterkeren som skal ta seg av den jobben.Hvis det er noen som har forslag til løsning på problemet så ville jeg sette pris på det
    Det letteste er nok å manuelt legge inn tastene fra original fjernkontrollen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Halden
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Er det andre fra Norge som har problemer med å få opp http://www.iconharmony.com/ ?
    Siden skal virke men jeg får ikke opp siden. Hvis det er noen som får den fram, kunne de være så vennlige å laste opp ikonene til BBC HD og TVN HD hvis de ligger der?
    Dette er hva jeg får opp når jeg prøver på lørdag ettermiddag (27/12):

Kode:
    Service Temporarily Unavailable
    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. 
    --------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at iconharmony.com Port 80
    Så da får vi vente til julefeiringa er over der i gården...

Mvh
    Brumlebass 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony One på Vista

Sliter med å få inn Remote softwaren på Vista. Først fikk jeg feilmelding. Prøvde så tipset med å kjøre i XP-service pack 2 kompabiltitet. Da starter programmet, men får beskjed om at programmet ikke kjører fargene til Vista og skjermbildet på remote softwaren er bare grå. La inn softwaren på nytt (nyeste fra logitech sine sider). Da åpnet programmet seg og jeg kunne jobbe i det og sette opp Harmony One. Neste gang jeg startet PC'en var programmet tilbake til grått. Måtte igjen installere på nytt. Kan ikke drive på sånn hver gang jeg vil endre noe på fjernkontrollen.:???: Er det noen som kjenner til en løsning??

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp fått H1 og satt den opp. Har et problem med DreamBox DM800. Det hender at mottageren registrerer samme kommando 2 ganger. En enkel løsning for å unngå dette? Har prøvd å endre kommandointervallene, uten at det ser ut til å hjelpe nevneverdig.

Og, noen som får discrete on/off til å fungere med DM800?

Edit: Fikk løst problemet med dobbel kommando. Feilsøking, satte responsen til 1 istedenfor 3 (default)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Trond!
    Fant et par ikoner jeg tror du kan bruke. Hvor vil du jeg skal sende dem? Kan du hjelpe meg med et par andre småting til gjengjeld? Ser du er ekspert. Vil gjerne lage en ny aktivitet der jeg bruker en Hardiskspiller og Tv-en, men får det ikke til. Hvor mye ekspert er du?

Oldstone
    steinar_evjen@yahoo.no
    92852455

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjodnes
    Sliter med å få inn Remote softwaren på Vista. Først fikk jeg feilmelding.
    Min kjører helt fint på Vista. Har Ultimate.

Prøv å sett programmet til å kjøre som administrator. Det kan kanskje hjelpe.
    Det ligger under Egenskaper, det samme som XP modus.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd det og. Svogeren min har Harmony1000 og Vista,- ingen problem. Kjenner at jeg blir irritert.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå prøvde jeg igjen å starte som admin..... denne gang gikk det.... forstå det den som kan. EDB,- det e kje alltid enkelt.:?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Genial

Hadde vurdert å kjøpe Harmony One en god stund og når jeg så Elkjøp hadde priset den til 995 i gårsdagens reklame var det ingen ting som holdt meg igjen. I dag etter en dag i bruk er kona henrykt og kjempe fornøyd

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når til o g med kona er fornøyd må det bare være et kjempekjøp
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel ett klokt hode som for en stund siden nevte noe smart om koner og fjernkontroller.

Før man lar kona ta i den første gangen, så vær helt sikker på at den funker perfekt. Gjør den ikke det, så gidder hun ikke bruke den mer. Siden den ikke funker.

Flere hadde vist opplevd det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lite problem med One

Har lekt meg med "igangkjøring" av min nye Harmony One nå. Foreløpig ser det veldig bra ut, tror jeg og resten av familien skal bli venner med den.

Men jeg har et lite problem med min Pioneer 508XD. Når jeg starter opp de forskjellige aktivitetene går den ikke i riktig inngang, velger riktig når jeg bruker "hjelp" funksjonen, men det er jo litt tungvindt.
    Tipper det har noe med oppstart-tiden Pioneeren har. Har prøvd meg med tipsene Logitech hadde vedr. TV`ens oppvarming og inngangsintervall men har ikke greid å løse problemet enda. Kan sikkert prøve kundeservice, men tipper dette er et såpass enkelt problem at noen av dere luringer har noen tips å komme med???

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg har også Pioneer 508XD og har ikke hatt noen problemer med valg av inngang. Jeg har ikke gjort noe annet spesielt å definere hvilke inngang som er for TV bruk og nummer to som er DVD (via mediacenter).
    Men det skal sies at det generelt ved bruk av fjernkontrollen er det en liten forsinkelse, det merkes spesielt ved kanalbytte mot min gamle Force satellit tuner som jeg regner med er neste som skal byttes.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forskjellen på Harmony 885 og Harmony One??

Hei. Jeg har en Harmony 885 som jeg egentlig er fornøyd med. Er det noe poeng å kjøpe Harmony One? Hva er egentlig forskjellene? Hva får jeg ekstra/ ny funksjonalitet?

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodtVoksen
    Hei. Jeg har en Harmony 885 som jeg egentlig er fornøyd med. Er det noe poeng å kjøpe Harmony One? Hva er egentlig forskjellene? Hva får jeg ekstra/ ny funksjonalitet?
    Sitat fra Din side "Utformingen er langt mer elegant og komfortabel enn f.eks. Harmony 885. Harmony One har 2,2-tommers touch-display i farger og plasseringen og utformingen av knappene ligger i en helt annen klasse enn hos 885. Knappene er gruppert logisk etter funksjoner og er faste i fisken med tydelig tilbakemelding til fingeren."

Side 29 av 77 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •