Logitech Harmony One - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 77 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1526
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hævetes forbanna dritt !!!!!!!!!!!!!!!

Får ikke lastet inn siste programvare på den hælvetes pcn med vista :-(

Får følgende melding når jeg prøver og laste ned: Denne nedlasting er blokkert av din sikkerhetssone-innstilling - harmonyremote.com

Hva i ******* er det for noe tull når jeg lastet ned uten problem før ???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    hævetes forbanna dritt !!!!!!!!!!!!!!!

Får følgende melding når jeg prøver og laste ned: Denne nedlasting er blokkert av din sikkerhetssone-innstilling - harmonyremote.com
    Prøv å kjøre programmet som Administrator. Det måtte jeg gjøre på siste oppdatering.

Høyreklikk på fila, velg egenskaper/properties og hak av for å kjøre som administrator.

Marius

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mariusau
    Prøv å kjøre programmet som Administrator. Det måtte jeg gjøre på siste oppdatering.

Høyreklikk på fila, velg egenskaper/properties og hak av for å kjøre som administrator.

Marius

Vil ikke den forbanna drittpcn min :-(
    Slett alt og legg inn på nytt da sikkert :-/

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cape
    Takker og bukker for at du hadde lagt ut icons til Harmony One her!
    Har lastet og lagt inn, og alt ser smashing ut. Takk!
    Hvor fant du dette?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe en slik etter å ha sett test i vg/ lyd og bilde: Test av 8 universal-fjernkontroller - VG Nett om Lyd og bilde

Håper den kan erstatte fjernkontroll til forsterker (Arcam A90), tv (Panasonic pv70), paraboltuner (Canal digital HD PVR), tekst-tv!, dvd-opptaker (Sony) og fremtidig blue-ray (eventuelt ps3).

Er det Logitech harmony one jeg bør satse på, eller fins det noe bedre?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Er det Logitech harmony one jeg bør satse på, .. ?
    Ja.
    Men styre f.eks Ps3 kan ikke den eller tilnærmet noen andre universalkontrollere.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Ja.
    Men styre f.eks Ps3 kan ikke den eller tilnærmet noen andre universalkontrollere.
    Takk!

Jeg mener ikke spille med ps3, det forstår jeg at ikke går. Men det går kanskje ikke å sette på film heller?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Takk!

Jeg mener ikke spille med ps3, det forstår jeg at ikke går. Men det går kanskje ikke å sette på film heller?
    Man må ha en IR mottaker til PS3, eller en IR til Bluetooth mottaker. Med førstnevnte som er lettest å få tak i så får du ikke slått på eller av, eller annet som må gjøres med PS knappen, men man kan navigere og gjøre alt annet.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med digital fotoramme?

Vil benytte anledningen til å takke for utrolig mange gode bidrag i denne tråden. Det har virkelig spart meg for mye knoting i dag.

Så til spørsmålet: Jeg har en digital fotoramme fra Kodak, finnes det noe slikt i harmony-basen? Har ikke funnet noen passende kategorier... Likte godt underkategorien 'satellithøyttalere' for å finne paraboltuneren
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Apollyon
    Vil benytte anledningen til å takke for utrolig mange gode bidrag i denne tråden. Det har virkelig spart meg for mye knoting i dag.

Så til spørsmålet: Jeg har en digital fotoramme fra Kodak, finnes det noe slikt i harmony-basen? Har ikke funnet noen passende kategorier... Likte godt underkategorien 'satellithøyttalere' for å finne paraboltuneren
    Vet ikke, men under byggautomatisering og husholdningsaparater så finner jeg i hvertfall Kodak. Test her: Logitech® Harmony® Member Web (members.HarmonyRemote.com)

Har du fjernkontrollen til Rammen så er det jo nokså enkelt å lage en egen for den, med å kjøre inn signalene via kontrolleren.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah! Der fant jeg den. Takk
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes bare jeg må fortelle om en erfaring med Logitech Harmony support nylig: Jeg har vært veldig godt fornøyd med min Harmony One, men har hatt et par problemer jeg aldri fant ut av. Ringte derfor support-telefonen. Kom gjennom på første forsøk uten venting. Prata med en svenske som var grei nok, insistete på at jeg skulle prøve et par ting som jeg ikke hade så mye tro på, men OK. Hjalp ikke. Ny tlf., rett igjennom igjen uten venting. Traff en annen fyr som var veldig grei, men klarte ikke å løse problemet. Lovte at jeg ville bli oppringt fra noen som satt høyere oppe i systemet i løpet av noen dager. Samme kveld ringte det en fyr fra Harmony sitt hovedkontor i Canada, en norsk fyr som heter Jørgen. Veldig hyggelig, og ikke minst rasende dyktig. Vi holdt på i tre kvarter, og da var alt oppe og gikk perfekt. Han kunne skrive inn programlinjer manuelt og gjøre endringer som ikke er tilgjengelige med den programvaren vi har tilgang til. Veldig imponert over supporten!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo totalt unødvendig at det skal være slik.

Hvorfor ikke gjøre programvaren tilgjengelig for alle, så kan vi selv få gjøre litt avanserte valg under innstillingene.

Bra at det ordnet seg hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Er jo totalt unødvendig at det skal være slik.

Hvorfor ikke gjøre programvaren tilgjengelig for alle, så kan vi selv få gjøre litt avanserte valg under innstillingene.
    Vel, poenget mitt var egentlig å skryte av Logitech sin support tjeneste.

Men selvsagt spurte jeg om det samme. Svaret var at de tidligere la ut en mye kraftigere editor, men at de da fikk så mye trøbbel med kunder som rota det helt til at de slutta med det.... Samtidig er de selvsagt klar over at folk er misfornøyde med dagens proramvare som ikke akkurat er brukervennlig. Han sa at problemet er at programmet er et lappeteppe som det er vanskelig å få skikk på, og at de derfor har valgt å skrive det om fra bunnen av og lage et helt nytt program. Dette tar tid og det snakkes om 6-12 mndr før det er klart.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1000 vs One

Hei
    Har en harmony 1000 som jeg ikke er spesielt fornøyd med.
    Det er dårlig respons på knappene ved spesielt skifte av kanaler på tv`n.

Er det slik med One også?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra ett produkt slippes til Logitech får det inn i sine databaser?
    Logitech legger faktisk ikke inn produktene i databasen. Hele greia er basert på at det er brukere som legger inn produktene sine, så kobles disse med assosiasjoner til andre kjente, liknende produkter om det fungerer, eller nye tastetryk oppdateres fra originalfjenkontroller av brukerne. Poenget er at hele databasen egentlig er bygd opp basert på brukerne. Logitech prøvde å oppdatere selv en periode, men ga opp fordi mengden er så enorm. Så lenge brukermassen er stor fungerer dette tydeligvis bra. Det er vel også grunnen til at sære ting som norske RiksTV digitalbokser ganske raskt dukker opp i basen.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hei
    Har en harmony 1000 som jeg ikke er spesielt fornøyd med.
    Det er dårlig respons på knappene ved spesielt skifte av kanaler på tv`n.

Er det slik med One også?
    Jeg byttet selv fra 1000 til One, og One er mye mye bedre. Har ikke angret en dag. Selv designet føles bedre, selv om man ikke skulle tro det.

En fin ting er at du kan plugge i One, og kjøre 1000 innstillingene dirkekte inn på den så funker det bra. Man slipper altså å programmere en gang til. Selv om det kan være en fordel hvis det er noen knapper som mangler.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Primare PRE30

Totalt sett er jeg meget godt fornøyd med min Harmony. Ligger godt i hånden, kan føle hvor knappene er, enkel og intuitiv programmerings grensesnitt.

Men jeg sliter litt med å få min Primare PRE30 til å fungere. Den nedlastede versjonen fungerte ikke for meg får heller ikke til å overføre kommandoer manuelt fra primare fjernkontrollen til Harmony'en. Er det noen som har fått PRE30 til å fungere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Etter å ha hatt 2 pronto modeller og Nevo SL er Logitech sine modeller det letteste å få til å fungere med en gang. Genialt så lenge du klarer deg uten egen definerte knappe oppsett. Til det er pronto og nevo bedre men da må du ha god tid og gode kunnskaper for å få det du ønsker deg. Nå har jeg hørt snakk om at Logitech også jobber med en software som lar deg gjøre litt mere enn hva som er tilgjengelig i dag på Harmony modellene.
    Hvor har du hørt dette? har du evt en link. For jeg kunne godt tenke meg litt lettere oppsett med forsinkelser og slik.

Sliter litt med at kontrollen ikke slår av/på dreamboxen min og Xboxen. Sistnevnte er ikke egentlig et problem da jeg alltid bruker xbox kontrollen likevel men vil jo at tingene skal FUNGERE ordentlig.

Side 23 av 77 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •