Logitech Harmony One - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 77 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1526
    Active kjetilae sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    sånn!

Newcomer Justin Case sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Altibox work yes?

Hei alle,

Har lest endel sider i denne tråden, men den er for lang til at jeg kan lese igjennom hele for å finne svar. (Har søkt)

1. Vil Logitech Harmony one fungere med altibox fra Lyse?
    2. Er den konevennlig?
    3. Mulig å styre Elco trådløst med den?
    4. Passer/virker den med Squeezebox eller lign. systemer?

Takker,

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Vil tro den er Ir så ja.
    2. Absolutt.
    3. Så lenge den bruker Ir og ikke f.eks Rf.
    4. Fungerer meget bra med f.eks flere direktesøkknapper enn den originale fjernkontrolleren, men den fungerer ikke som Controlleren med coverbilde ol.

Newcomer Cowstian sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony one!

Solgte min Harmony 1000 og kjøpte meg en Harmony one, Utrolig deilig å ha knapper og trykke på! Syns at one fungerer 10 ganger bedre enn Harmony 1000.

Eneste problemet jeg har er at den fungerer treigt opp mot Kreatel/motorola IP-stb fra Lyse. Har prøvd alle mulige timing opsett og styrke opsett. Lest en del på forskjellige forum om hvordan det er selve kontrollen som er treig på visse produkter. Selv om kontrollen er inst på 0ms så virker den treig. Når man feks trykker på kanal opp 5-6 ganger så sendes signalet ut fra fjernkontrollen veldig sent. Mann kan se det tydelig på ir signal dioden på set top boksen fra lyse at signalen som ble trykket på fjernkontrollen kommer lenge etterpå. Trykker jeg sent på knappene på fjærnkontrollen så fungerer alt fint. det virker altså som om at det er selve fjærnkontrollen som er treig og ikke opsettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Erd et noen som har prøvd harmony one med Get HD PVR dekoder? Velger jeg "digital setup box" og Get ligger det en HD PVR selv om bilde ut som et annet. Er det bare å kjøre i vei eller må den læres opp? Så da får man EPG osv. som soft buttons? Har ikke fått dekoderen enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har konfigurert min Harmony One nå, men sliter med en ting.
    Når jeg bruker av-kanppen på kontrollen, er det bare av og til Logitech Z-5500 skrur seg av.
    Om den ikke gjør det må jeg bruke hjelp-knappen for å gjøre det.. Hvis ikke skrur den seg av når den egentlig skal skrus på neste gang.

Hvordan fikse dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker for at du hadde lagt ut icons til Harmony One her!
    Har lastet og lagt inn, og alt ser smashing ut. Takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Milzit
    Erd et noen som har prøvd harmony one med Get HD PVR dekoder? Velger jeg "digital setup box" og Get ligger det en HD PVR selv om bilde ut som et annet. Er det bare å kjøre i vei eller må den læres opp? Så da får man EPG osv. som soft buttons? Har ikke fått dekoderen enda...
    Gets HD PVR bruker de samme kodene som standard PVRen deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pioneer LX5090 + harmony one

Jeg har nettopp kjøpt et Pioneer LX5090, og gikk samtidig til angrep på fjernkontrollhaugen ved å kjøpe meg en Harmony One.

Dette fungerer bra... men det er en ting jeg gjerne vil automatisere: Skifte av displaymodus på Pioneeren. Alle HDMI-tilkoblingene mine og en komponent-tilkobling går gjennom min Denon 3808, som så sender alt til skjermen via en HDMI-kabel. "Movie"-modus fungerer bra til det meste, men når jeg skal bruke Wii og 360 vil jeg gjerne bytte til game-mode. Noen som har et forslag til hvordan dette (og bytte til "movie" ellers) kan legges inn i aktivitetene?

PS: Hvis noen har noen tricks for å få AppleTV til å slå seg av uten å måtte holde "Av" inne veldig lenge på One?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgradering software og firmware.....

Jeg lastet ned ny software i dag, installerte på PC og ble bedt om å koble fjernkontrollen via USB kabel til PC. Når installasjon var ferdig (antar at firmware også er oppdatert på fjernkontroll) ble jeg bedt om å legge inn alle komponter etc. på nytt. Jeg avsluttet, koblet fra fjernkontroll og ser at gammelt oppsett fortsatt er intakt på fjernkontroll. Problemet er nå at hver gang jeg logger meg inn via programvaren på fjernkontrollen blir jeg bedt om å kjøre oppsettet på nytt. Hvorfor er ikke mitt gamle oppsett der, er det noe jeg kan gjøre? Ønsker selvfølgelig ikke å gå gjennom prosessen på nytt.......

Anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lest igjennom en del her nå, men kommer ikke frem til løsningen på mitt problem. Jeg har en Samsung LE-40F86BD og Harmony One.

Sliter med denne "Favoritter" funksjonen som flere har hatt problemer med.
    Problemer er jo da at kanaler over 9 ikke fungerer. Fjernkontrollen taster da inn f.eks. 1-3 for å komme til kanal 13. Det som skjer er jo da at tv'en hopper til kanal 1 først og så til kanal 3. På den orginale fjernkontrollen må jeg trykke på en knapp for å velge mellom tosiffrede og ensiffrede kanaler. Håper dere skjønner hva jeg mener da? Tegnet på knappen er jo da -/--

Jeg bladde meg igjennom en del under "Flere alternativer" -> "Avansert konfigurasjon for Tv" og her kom jeg til et valg hvor jeg kunne endre på måten jeg skifta kanal på. Dette hadde jo vært fint, om den hadde valget som jeg trenger, men fikk bare disse valgene:

For å komme til kanal nr 2.
    1. 002
    2. 02
    3. 2+"Enter/ok"
    4. 2(denne inkluderte også 2-2 for 22 som min er innstilt på nå)

En workarround er jo å overføre denne knappen(-/--) til fjernkontrollen og trykke på den hver gang jeg skal bruke favorittene, men dette er jo litt for dumt synes jeg. Jeg har alltid hatt tv'er som skifter på denne måten, og mener at det er veldig utbredt? Må jo finnes en løsning.

Noen andre med Samsung TV som sliter med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "slett"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

One eller 785?

Hei, bare lurte på om det er noe stor forskjell på 785 og 'One' modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow Mye det samme...

Sitat Opprinnelig postet av k0kk0
    Hei, bare lurte på om det er noe stor forskjell på 785 og 'One' modellen?
    Lurer på om det er stort sett design og touchscreen? One mangler vel faste fargeknapper tror jeg. Etter det jeg har lest i denne tråden er det mye det samme som går igjen her og på 785. One har noe trøbbel med Force-produkter, min (785) har (hatt) trøbbel med det samme. Det er samme programmet på pc for å legge inn kommandoer.

Men: Ta for all del ikke meg på ordet, jeg har nemlig aldri hatt kleptomanpølsene borti en Harmony One
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra ett produkt slippes til Logitech får det inn i sine databaser?

Jeg har ett problem med min nye Marantz AV8003, den ligger ikke inne. Jeg har lagt inn de fleste kommandoer fra fjernkontrollen, men TV inngangen nekter å la seg registrere. Jeg får knappen er registrert, men ute i oversikten så er den ikke godtatt, og jeg får ikke oppgradert kontrollen når den ikke er klar.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg har ett problem med min nye Marantz AV8003, den ligger ikke inne.
    Jeg har ikke prøvd det selv, men har hørt at Harmony support er meget bra og at de har mange løsninger og produkter som ikke ligger i databasen. Send de en epost.

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger tips om One

Jeg er for min del mektig lei av de ekstremt gampete spørsmålene man må gjennom for å (kanskje) få til noe på min 885. Savner mer direkte menyer der man kan gå inn og få gjort ting med en gang! Jeg har forlengst gitt opp å bruke 885 til Lyngdorf anlegget...da jeg *igjen* har trøbbel med de forbaskede "timingene", altså at f.eks volumkontroll gått for fort eller for sakte, for mange repeats i EPG, etc.

Er så lei av å tukle med akkurat dette til ingen nytte at jeg nå endelig kommer til poenget:

Tross alt er jeg (nesten) fornøyd med 885 til kun TV/DVD/Sat. Har uansett lyst på en One da jeg liker knappene mye bedre enn på 885. Men...har One bedre muligheter til å justere timing? Er det å bruke det samme, tragiske menysystemet for å *ikke* få det til med One også, dropper jeg det tvert.

Noen av dere med erfaringer omkring timing problematikken? Er One bedre på dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei kjøpte en slik idag, kommer ikke inn i menyen på kontrolleren, uansett hvilken tast jeg trykker på så bytter den bare bilde, virker som den er i en slaks demo modus.
    ja har koblet til PC og får signal om at alt er ok, har også sendt info til kontrolleren.
    Forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra ett produkt slippes til Logitech får det inn i sine databaser?

Jeg har ett problem med min nye Marantz AV8003, den ligger ikke inne. Jeg har lagt inn de fleste kommandoer fra fjernkontrollen, men TV inngangen nekter å la seg registrere. Jeg får knappen er registrert, men ute i oversikten så er den ikke godtatt, og jeg får ikke oppgradert kontrollen når den ikke er klar.
    Sjekket komponenten din på denne siden: http://myremotesetup.com/easyzapper/New/Main.asp

Komponent = AV-receiver
    Produsent = Marantz
    Modell = AV-8003
    Status = finnes i databasen

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av percu
    Sjekket komponenten din på denne siden: http://myremotesetup.com/easyzapper/New/Main.asp

Komponent = AV-receiver
    Produsent = Marantz
    Modell = AV-8003
    Status = finnes i databasen
    Har sjekket den før, og da var den ikke der. Nå var den kommet. Bra, da kan jeg få programmert One skikkelig, det eneste jeg egentlig ikke fikk til nå var TV inngangen.

Side 22 av 77 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •