Logitech Harmony One - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 77 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 1526
    Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av oddk
    Nå har jeg lest gjennom tråden her, men finner ikke løsning på mitt problem. (trøtt)
    Har en pana th-42pv60e som ikke vil starte på rett inngang. Parabolboks på inngang AV1. Når jeg velger se på TV så stater alt opp som det skal og AV1 er inne en liten stund, men så hopper den til TV. bruker da hjelp-funksjonen og da slår av1 seg inn. men hvor ligger feilen? Noen som kan hjelpe?
    Antar at parabolboksen på AV1 sender et signal over scart som autmatisk setter TV-en på den inngangen. Så når du da har bedt One om å sette TV-en på TV/AV og AV1, så står TV-en allerde på denne inngangen og kommandoene One sender virker mot sin hensikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmz... etter å ha stilt inn tv'en til å starte på en fast kanal, fant jeg ut at jeg ikke hadde behovet likevel så fjernet den funksjonen. Nå nekter tv tuner å slå seg på/av. Må trykke på hjelp knappen HVER eneste gang for å få det til...

Skal ikke hjelp funksjonen sørge for å HUSKE hav som gikk galt når jeg ber om hjelp og den fikser det for meg.

Nå må jeg altså slå på hjelp knappen hver gang jeg slår av/på komponenter elles reagerer ikke tv-tuneren...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

benq 9000

En helt ny på denne kontrollen, men synes den fungerer utmerket på det meste. Har bare ett problem og det er min prosjektor Benq 9000, den forstår ikke at den må trykke på av knappen to ganger for å skru den av, har prøvd en masse innstillinger, men må hele tiden bruke hjelpknappen og skru den av etterpå, noen som kljenner problemet?

aos2

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommet noen oppdatering i løpet av den siste 1,5 måneden ?

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    En helt ny på denne kontrollen, men synes den fungerer utmerket på det meste. Har bare ett problem og det er min prosjektor Benq 9000, den forstår ikke at den må trykke på av knappen to ganger for å skru den av, har prøvd en masse innstillinger, men må hele tiden bruke hjelpknappen og skru den av etterpå, noen som kljenner problemet?

aos2
    Jeg har nøyaktig samme problemet med Sony VW50. Det er jo ikke et stort problem, men det hadde selvfølgelig vært fint hvis noen har en løsning slik at projektoren også slår seg av uten ekstra tastetrykk på Harmony'en.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan du vel legge inn 2 trykk på av knappen som en egen knappekombinasjon da? Slik at den sender "av" 2 ganger når du trykker 1 gang.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er tydeligvis en meget enkel bruker, for alt fungerte glimrende på første forsøk her Se TV, Se DVD (med hdmi inngang på tv og oppo dvdspiller), hør musikk (med squeezebox) og spill xbox - samt styring av alle komponentene etterpå

Kongefornøyd! Endelig en universalfjernkontroll som faktisk gjør at man kan legge de gamle fjernkontrollene i boden
    --
    Thorbjørn

Newcomer Yahaman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony One - Yamaha RX-V3800

Ser at jeg får den Amerikanske Yamaha RX-V3800 med satelitt radio når den velges fra basen til Logitech.

Finnes det et oppsett for EU modellen,? Eller er det bare til å bite i det sure eplet og begynne å omdefinere knappene.....?:-?

Bortsett fra dette fungerer Harmony One utmerket...:-D

Tok litt mer enn en halv time da,, 2-3 timer oppsett og alt OK...

Noe som har tips for Squeezebox... Denne var der tynnt med kommandoer til i oppsettet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrev litt lenger opp om problemet mitt med at kontrolleren plutselig ikke vil starte Sat tuneren min.

Ser ut som om jeg må legge kontrollen inn på nytt, vil jeg da måtte reprogrammere hele kontrolleren (skal jo starte tv tuner, tv + AV reciever) - I tillegg har jeg lagt inn en haug med knapper/bilder osv til Tv-tuneren. Må alt legges inn på nytt eller?

Irriterende er at om jeg trykker på "Hjelp" så slår den på/av tv tuner som den skal - så hvorfor løses da ikke problemet for alltid ved hjelp av dette?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Yahaman
    Ser at jeg får den Amerikanske Yamaha RX-V3800 med satelitt radio når den velges fra basen til Logitech.

Finnes det et oppsett for EU modellen,? Eller er det bare til å bite i det sure eplet og begynne å omdefinere knappene.....?:-?

Bortsett fra dette fungerer Harmony One utmerket...:-D

Tok litt mer enn en halv time da,, 2-3 timer oppsett og alt OK...

Noe som har tips for Squeezebox... Denne var der tynnt med kommandoer til i oppsettet...
    Jeg mener at Squeezebox ligger under "Slim Devices"... Litt "moro" at Logitech ikke har helt orden i eget reir.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant squeezebox under logitech og den fungerte fint, hadde vel det meste av knapper såvidt jeg kan se.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony one og LG tv - LØST

Finner ikke ut av hvordan jeg skal få fjernkontrollen til å endre inngang på min LG 50PC1D.

AV1 (som brukes) går fint. Men den finner ikke HDMI1/DVI eller HDMI2
    Har prøvd alle input metoder uten hell.

Alt annet fungerer som det skal (sat.mottakere, receiver, cd, dvd).

Noen som har forslag til hvordan dette kan løses?
    -----
    Det løste seg. Fikk omsider overført Input signalet fra original kontrollen og da fungerte det med en gang. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å få lagt inn styring av Dreamscreen Tabtension lerret mitt på denne?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om den ikke ligger inne så kan denne lære seg fra andre kontroller så lenge det er IR signaler som brukes.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter litt søking så ser det ut til att lerretet går på rf signaler :-(

Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sagem ITD91HD (Rikstv)

Har akkurat plukket opp en One, og liker den meget godt så langt. Jeg har dog ett problem med selve oppstarten (og avskruing) av rikstv dekoderen (Sagem). Den slår seg ikke på automatisk slik den burde Trykker jeg "Help" vil boksen skru seg på etter 2-3 forsøk.

Noen tips til hva jeg kan endre for å få dette i orden?

Dekoderen fungerer forøvrig ellers helt ok med One

- Wes

Active kjetilae sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå har jeg vært stolt eier av one i 3-4 timer! trøbla veldig til å få den til å kommunisere med electrocompaniet pi2 firsterkeren min! men etter mye om og men er det nå i orden! fungerer maks, bortsett fra at jeg ikke har finni ut om man kan legge inn "holde knappen inne funksjon". da jeg må holde inn mute for å slå av forsterkeren. men ser mange av dere har problemer med at dere må trykke inn hjelp knappen hver gang. da er det en egen funksjon i data programmet som fiksa det for meg! trykk på der det står: "virker når jeg trykker på hjelp knappen, men må trykke på hjelp hver gang". funka for meg hvertfall! skal bli digg å legge bort mine 11 fjernkontroller nå! om en uke eller to er det 12! hehe. så min one har blitt my Precious! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en Harmony one her om dagen. Fungerte helt fint i starten.
    Så når jeg skulle prøve oppdatere fjernkontroll fra Logitech Harmony Remote softwaren så stoppet den på 3%. Prøvd flere ganger og den stopper på 3% uansett.
    I displayet på fjernkontrollen står det "Go to website to update settings".
    Noen som har noe peiling på hva dette kan være.
    Den fungerte som sagt helt fint de første gangene jeg skulle oppdatere.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AKroken
    Kjøpte meg en Harmony one her om dagen. Fungerte helt fint i starten.
    Så når jeg skulle prøve oppdatere fjernkontroll fra Logitech Harmony Remote softwaren så stoppet den på 3%. Prøvd flere ganger og den stopper på 3% uansett.
    I displayet på fjernkontrollen står det "Go to website to update settings".
    Noen som har noe peiling på hva dette kan være.
    Den fungerte som sagt helt fint de første gangene jeg skulle oppdatere.

Du har problem mellom Harmony software og sikkerhetsprogrammer på din pc/router. Har du router sørg for at firewallen har unntak for Harmony remote 7 programmet. Gjør det samme med din firewall på din pc disable antivirus mens du oppdaterer fjernkontrollen. I de fleste tilfellene så løser dette problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av judo
    Du har problem mellom Harmony software og sikkerhetsprogrammer på din pc/router. Har du router sørg for at firewallen har unntak for Harmony remote 7 programmet. Gjør det samme med din firewall på din pc disable antivirus mens du oppdaterer fjernkontrollen. I de fleste tilfellene så løser dette problemet.
    Har testet dette også og det fungerte ikke.
    Som jeg sa så fungerte det helt fint de par første gangene, men plutselig skjedde bare dette.

Har en Harmony 1000 som fungerer helt fint, så litt rart synes jeg.
    Kan det være at fjernkontrollen er ødelagt?

Side 21 av 77 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •