Logitech Harmony One - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 77 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 1526
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Regner med du har prøvd help på selve fjernkontrollen pluss troubleshoot? I undermenyen der er det bl. a. et valg for om det er en knapp for av og på eller en for hver. Høres merkelig ut at du ikke får dette til å virke.
    Prøver det jeg kommer over.
    Endringen Logitec gjorde hjalp heller ikke.

Newcomer Cato72 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    %#&¤&/# noen som har lyst på en #//(/&¤#¤ fjernkontroll til 1000 kr ?
    Tror ikke jeg har tålmodighet til og plages med den lengere :-(

Har du forsøkt å slette alle devices og legge dem inn på nytt. Dette har faktisk hjulpet meg. Tungvindt - men bedre enn at det IKKE virker...?

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cato72
    Har du forsøkt å slette alle devices og legge dem inn på nytt. Dette har faktisk hjulpet meg. Tungvindt - men bedre enn at det IKKE virker...?
    En gang har jeg gjort det.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis ikke du allerede har prøvd det, så kan du lage deg en ny brukerkonto i Harmony-softwaren og legge inn alt på nytt der. Da har du jo fremdeles den gamle brukerkontoen også, som du enkelt logge deg inn på igjen hvis den nye fungerer dårligere.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo hende at det her er snakk om et eksemplar med feil også... Det hender jo slikt forekommer i elektronikkverdenen, for å si det slik.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Det kan jo hende at det her er snakk om et eksemplar med feil også... Det hender jo slikt forekommer i elektronikkverdenen, for å si det slik.
    Det meste annet funker som det skal, er bare tv som ikke slår seg på. På orginal kontrollen må mann holde inn ON/OFF knappen en stund for at den skal slå seg på.

Volumet på rxv3800 kan løpe opp/ned uten og stoppe.
    Riksboksen 8740 hopper den stort sett 2 kanaler 90% av gangene.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Justering gjort for nedlasting... forbedring meg i ræva !!!!

Får fremdeles ikke slått Panasonic TH42PX70E på ON
    Jeg har en Panasonic TH-42PV60EH, og dersom jeg velger at original fjernkontroll har en knapp for å slå av og på (som den egentlig har), vil ikke tv'en slå seg på eller av. Dersom jeg velger at original fjernkontrollen har en knapp for å slå på, og en for å slå av, og velger PowerOn og PowerOff som kommandoer for å slå av og på, så funker det.

Har du forsøkt dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om dette blir min neste fjernkontroll, bedre enn å ha en 5-6stk liggende på stuebordet hele tiden.

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det meste annet funker som det skal, er bare tv som ikke slår seg på. På orginal kontrollen må mann holde inn ON/OFF knappen en stund for at den skal slå seg på.

Volumet på rxv3800 kan løpe opp/ned uten og stoppe.
    Riksboksen 8740 hopper den stort sett 2 kanaler 90% av gangene.
    Det med grundig boksen din lar seg fikse ihvertfall. Jeg hadde samme problem , mener å huske jeg gikk på troubleshooting men er ikke sikker. Hvis du blar litt bakover her står det forklart.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lysdimmer

Hei!

Har nå endelig fått tak i fjernkontrollen, men sliter med å få lagt inn lysdimmeren! Finner den i programvaren, men den fungerer f%&/n ikke!

Fabrikant: ARC TECNOLEGY
    Modell: PAT-103\EL2002

3 kontakter, i fjernkontroll, kjøpt på lampehuset... noen som har erfaring med denne?

Newcomer keksen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig kom Harmony one i posten i går, god stemning. Satt litt i går å fikla, og sittet litt i dag. Har fått programert den sånn någenlunde nå, og er egentlig ganske fornøyd. MEN, aktiviteter som å se tv, Lytt til CD og se DVD funker dårlig. Den slår ikke på stereoen når jeg skal høre på CD, funker fint når jeg trykker hjelp og CD-spiller ikke på, da slår den seg på, men jævla irriterende å måtte gå innom hjelp-funksjonen. Syns også at logitech sitt softwareprogram er for teit, får ikke gjort de endringene jeg vil. Hvis jeg ser DVD og trykker aktivitet "se tv" så slår den jo av tvn, siden tv allerede står på. Dette syns jeg er tungvindt og teit. Noen som har noen nybegynnertips her? Har jo ikke fått trykka så mye på den enda, men gleder meg til jeg kan legge vekk alle de andre kontrollene, for det kan jeg ikkeriktig ennå.

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keksen
    Syns også at logitech sitt softwareprogram er for teit, får ikke gjort de endringene jeg vil. Hvis jeg ser DVD og trykker aktivitet "se tv" så slår den jo av tvn, siden tv allerede står på. Dette syns jeg er tungvindt og teit. Noen som har noen nybegynnertips her? Har jo ikke fått trykka så mye på den enda, men gleder meg til jeg kan legge vekk alle de andre kontrollene, for det kan jeg ikkeriktig ennå.
    Dumt spørsmål kanskje. Men du har ikke lagt inn TV-en din flere ganger? Men uansett så kan du velge at en ny aktivitet ikke skal skru av annet utsyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide å skrive litt om min erfaring med Harmony One.

Var i utgangspunktet sikker på at fjernkontrollen ville virke dårlig hos meg siden jeg har et Philips surroundsystem (HTS9800) hvor man må bla gjennom funksjonene (Aux in, tuner, cd) med en select-knapp og systemet henger et minutt når man kommer til CD uansett om det er disk i eller ikke.

I tillegg har jeg en PS3 som er koblet til Philipsen med digital coax via en optisk-coax converter, samt en Sony 40W2000 TV. Og så har jeg noen andre ting jeg bruker litt skjeldnere, som en HP projektor, Ipod med dock, RiksTV tuner (For NRK og TV2 digitalt, brukes sjelden)

For å gjøre en lang historie kort, Harmonyen gjorde jobben den, styrer Philips-systemet mye bedre enn originalkontrollen siden den velger innganger direkte i stedet for mange trykk på "select".

Min bedre halvdel har alltid vært litt skeptisk til å se film når jeg er bortreist da det er mange ting å sette opp (inngang tv, inngang på surround etc). Nå er dette problemet vekke; et enkelt knappetrykk så er man klar til å se film, et trykk til så er det TV igjen.

Har en Nyko BluWave Remote USB dongle i PS3en som fungerer helt greit (bortsett fra at den ikke støtter av/på)

Softwareinterface for PC fungerer helt greit, litt tungvint å komme til avanserte oppsett men enkelt og intuitivt så man får til å sette opp ting uten å lese manualen.

Jeg vil i alle fall anbefale denne på det varmeste, i forhold til pris så er det vel ingen reelle konkurrenter er det vel?

-Daniel

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens!

Har nettopp kjøpt en Harmony One, alt vel i maskin så langt.
    Lurer nå på dette med PS3, har sett en link en eller annen plass til å kjøpe denne USB dingle/dongelen, men finner den ikke igjen.
    Kan noen vennligst legge ut linken alt. PM’a meg, så blir jeg meget happy

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikoner

Noen som har ikoner med svart bakgrunn for TV2 Sport og Sport N?
    Har leita gjennom det jeg har funnet av filer i denne tråden uten hell så langt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem d...Fant ut av d

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sørget for at Panasonic tv'en er lagt inn med nøyaktig rett betegnelse? Min Panasonic virket heller ikke da jeg la inn PZ70, etter at jeg la inn PZ70EA gikk det fint.

Jeg har et annet problem med min One. Når jeg skal skru av alle komponentene med power off knappen (den liie oppe i venstre hjørne) så må jeg trykke mange ganger før den reagerer og skrur av alt. Noen som vet hva som er galt og har opplevd det samme?

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevd det samme men dessverre ikke gjort noe for å finne ut av det. Men det varierer litt for min del. Noen ganger funker det fint men som regel så må jeg overbevise knappen om at jeg virkelig trykker på den.

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Min fungerer perfekt med Force. Force sine tunere er litt vanskelige så da jeg var i kontakt med Logitech support i forbindelse med en firmware feil på Harmony 1000, spurte jeg en hyggelig kar fra Canada også om problemene med Force. Det skulle han fikse og plutselig virket den til Force uten at jeg behøvde gjøre noen ting! Han gikk visst inn på kontoen min og gjorde noen forandringer der. For morro skyld testet jeg support en gang seinere over mail ang. Force og han som svarte da kom med det vanlige, juster delay og alt det andre som ikke virker. Så det ser ut som det kommer an på hvem du treffer hos support. Kan prøve å bruke Shafiq_Shamji@logitech.com og se om du får svar. Var ihvertfall han som hjalp meg .
    Hvis du ikke får svar så kan du prøve å lære kommandoene raw ved å bruke å trykke på custom i læremodus.
    Sliter med force mottakeren, får det ikke til, har noen en "howto", ellers er det en kjempeflott fjernkontroll, men jeg stusser litt over de knappene som er tilordnet Onkyo reciveren min, mange knapper for net-tune, noe jeg ikke har på 875, har jeg klart å legge inn feil onkyo modell?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er gift med ei som er lei av fjernkontroller og lurer på om dere har lyktes i å få det som kalles det svake kjønn (vi som er gift vet at det ikke stemmer) til å bruke denne?

Er den så enkel å bruke at mor kan sette seg på en film eller CD uten å måtte rope om hjelp?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Side 17 av 77 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •