Logitech Harmony One - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 77 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 1526
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Andhul
    Koene ligger i databasen til Logitech. Bare å velge de der.
    Høres bra ut..skal bestille en One. Kan den da settes opp til å skru på XBOX, starte MediaCenter ved å trykke på en knapp?

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte opp en. Kom på 1086 inkl. frakt.
    Kommer in på lager den 15.april

Så får vi se om de er seriøse.

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Milzit
    Høres bra ut..skal bestille en One. Kan den da settes opp til å skru på XBOX, starte MediaCenter ved å trykke på en knapp?
    Ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Ja.
    Kan du forklare meg hvordan du får til dette? For man kan jo trykke på media center knappen på xbox360 remote og starte xbox360 rett i media center.

Etter hva jeg kan forstå så blir xbox360 slått på når man velger at xbox360 skal være med i en aktivitet. Da vil man jo måtte vente til xbox360 har startet opp før man kan starte media center, noe som tar ganske så lang tid.

Og dersom man velger at xbox360 ikke skal være med i aktiviteten, så har man ikke noen mulighet til å bruke noen av knappene som styrer xbox360.

Så med andre ord, jeg har ikke funnet ut hvordan jeg kan starte media center med et trykk når jeg inkludere xbox360 i en aktivitet. Fint hvis noen kan forklare det for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Meeter.no

Bestilte min Harmony One 29. januar, skulle opprinnelig ha to ukers leveringstid... nå, etter flere gangers utsettelse, får jeg ny ANTATT leveringsdato...22.04... tre måneder etter bestilling\betaling...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superøyvind
    Bestilte min Harmony One 29. januar, skulle opprinnelig ha to ukers leveringstid... nå, etter flere gangers utsettelse, får jeg ny ANTATT leveringsdato...22.04... tre måneder etter bestilling\betaling...
    Den er nok ikke betalt, men pengene er reservert.
    Det er jo bare å slette ordren og bestille et annet sted, værre er det ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Hvis man handler via Logitechs nettsider så kan man bruke rabattkupong. 20% rabatt med koden JELLYBATTLE2A
    Takk for tipset (og rabattkoden) :-D

Kom på totalt 1359.20 inkludert frakt etter 20% rabatt.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt inn bestilling hos Elprice, så jeg håper den blir sent i løpet av uka.

Har og sent en mail til de med spørsmål om leveringstid, er den forsinket så hver jeg kjøpet og bestiller fra Elkjøp istedet.

XBOX 360 kan man jo bestemme at mediacenter skal starte når den blir slått på, så da går det jo greit å få startet det.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Den er nok ikke betalt, men pengene er reservert.
    Det er jo bare å slette ordren og bestille et annet sted, værre er det ikke.
    Hva vil det si? pengene er trukket fra konti...
    Takk for tilbakemelding!

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superøyvind
    Hva vil det si? pengene er trukket fra konti...
    Takk for tilbakemelding!
    Da høres det ut som du må kontakte butikken hvis du vil avbestille, og be om at de tilbakebetaler beløpet som er trukket fra din konto.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det bare meg som er misfornøyd med denne eller? må være de kjipeste og svakeste ir signalene på en kontroll jeg har opplevd. er det noen måte man kan forsterke disse?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K E A
    XBOX 360 kan man jo bestemme at mediacenter skal starte når den blir slått på, så da går det jo greit å få startet det.
    Jeg vet at jeg kan stille xbox360 til å starte media center hver gang den blir slått på, men det ønsker jeg ikke. Jeg bruker den til andre ting også.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PAPERMAN
    er det bare meg som er misfornøyd med denne eller? må være de kjipeste og svakeste ir signalene på en kontroll jeg har opplevd. er det noen måte man kan forsterke disse?
    Jeg mener jeg har sett en eller annen setting for den enkelte komponent, muligens under feilsøking for å stille inn hvor kraftige IR-signalene skal være.

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janvmoen
    Jeg vet at jeg kan stille xbox360 til å starte media center hver gang den blir slått på, men det ønsker jeg ikke. Jeg bruker den til andre ting også.
    Var det jeg tenkte på, ellers må du legge inn en slags timer, og du må vente ganske lenge før du kommer inn i media center.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Jeg mener jeg har sett en eller annen setting for den enkelte komponent, muligens under feilsøking for å stille inn hvor kraftige IR-signalene skal være.
    Dette er feil. Det er ikke mulig å justere lysstyrken på de infrarøde lysdiodene. Punktum.
    Jeg merker forskjell mellom Harmony One og 525. Sistnevnte har mye bedre rekkevidde. Men jeg synes ikke One har plagsomt lav rekkevidde i forhold til andre fjernkontroller.
    Hilsen Tore

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat konfigurert min One og er strålende fornøyd! ALT fungerte fra første trykk egentlig. Mangler bare å legge til diverse som jeg glemte først samt å forandre litt etter egne preferanser.

Jeg synes ikke denne har dårlige IR-signaler, funker bedre enn et par at de orginale fjernkontrollene jeg har liggende.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Var det jeg tenkte på, ellers må du legge inn en slags timer, og du må vente ganske lenge før du kommer inn i media center.
    Sånn jeg har det nå er at når jeg skal inn i media center, så starter xbox360, så slår jeg den av igjen med en gang, for så å aktivere media center ved å "klikke" på media center "knappen". Dette fungerer egentlig ganske bra...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tore2000
    Dette er feil. Det er ikke mulig å justere lysstyrken på de infrarøde lysdiodene. Punktum.
    Jeg merker forskjell mellom Harmony One og 525. Sistnevnte har mye bedre rekkevidde. Men jeg synes ikke One har plagsomt lav rekkevidde i forhold til andre fjernkontroller.
    Hilsen Tore
    Det er feil at det er feil. Justerte akkurat dette for min egen satelittmottaker. Det ligger under komponenten, Feilsøking->Satelittmottaker reagerer for mye på kommandoer, eller reagerer bare iblant.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er feil at det er feil. Justerte akkurat dette for min egen satelittmottaker. Det ligger under komponenten, Feilsøking->Satelittmottaker reagerer for mye på kommandoer, eller reagerer bare iblant.

ok dette høres jo bra ut holdt på å bli gal her hjemme. alle de orginale kontrollene banker min harmony one på følsomhet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har fortsatt feil. Dette er et parameter for å justere repetisjon av IR-signaler, og har ingen ting med utstrålt effekt eller lysstyrke i IR-diodene å gjøre.

De fleste fjernkontroller sender repetisjoner av kommandoer for at mottakeren skal kunne lese korrekt signal. Ofte vil ikke mottakeren reagere før den har mottatt en "streng" av like kommandoer slik senderen er konstruert for å gjøre.
    Slike universal-fjernkontroller er derfor justerbare mht repetisjoner.
    Hilsen Tore

Side 15 av 77 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •