Trenger råd - Ipod dockingstasjon m.lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Trenger råd - Ipod dockingstasjon m.lyd

Fikk en Logitech express sound (tror det navnet på den, dog ikke helt sikker) til jul, men er ikke helt fornøyd med den.

Grunnen til at jeg ikke er fornøyd med den er at det ikke er mulig å bruke fjernkntrollen til å velge album på Ipoden min, noe som gjør poenget med en fjernkontroll ganske lite egentlig.

Trenger derfor noen råd om hva jeg burde satse på å bytte den i, med tanke på at jeg vil ha best mulig dockingstasjon, samt muligheten til å kunne fjernstyre Ipoden via fjernkontroll. Ser gjerne at det er et display på fjernkontrollen, så jeg kan se og velge hvilke album jeg skall spille av...

Legg gjerne ved links til evt tester...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har orginal docking med ir slik at jeg kan spille av musikk på anlegget fra ipoden. Har også den orginale ipod fjernkontrollen.

Der funker kun frem/tilbake/pause/start mens det enda er flere knapper på fjernkontrollen. F. eks meny.

Grunnet til at dette ikke fungerer fordi dette er en universalfjernkontroll som brukes til flere av apple's produkter. Det er bare frem/tilbake/pause/start som skal fungere på ipod. Mens menyknappen fungerer mot de stasjonære løsningene som Mac Pro og iTV.

Så jeg tror ikke at det fungerer uansett hvordan du vrir og vender på dette.

MEN hvis du vil ha en docking / høyttaler med GOD lyd så må du bruke litt penger utenom og kjøpe deg:

Audio Pro Porto

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da en usedvanelig idiotisk måte å gjøre det på av apple da, makan til tungrodd system... nei, da er det bedre å bare bytte inn en docking uten lyd da, gidder ikke å reise meg hver gang jeg vil bytte album....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Otowi
    Det var da en usedvanelig idiotisk måte å gjøre det på av apple da, makan til tungrodd system... nei, da er det bedre å bare bytte inn en docking uten lyd da, gidder ikke å reise meg hver gang jeg vil bytte album....
    Hehe.. sånn jeg har det om dagen. Men når det er fest er det "miks sanger" som brukes. da er fjernkontrollen god å ha. Liten og ligger godt i lomma. Enkelt å skippe låter

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

salgstriks av HFK

Kanskje feil tråd, men allikevel....

Jeg får en mail fra HFK med følgende tekstinnhold:

Nå må du ta med iPod'en din til din nærmeste butikk og prøve den på B&W Zeppelin, verdens feteste iPod anlegg.

Dette høres spennende ut, tenker jeg og slår opp linken....
    Å, så billig, "bare" 4798 for en sak som jeg kan docke iPOD'en i og som da har forsterker og høyttalere. :-x

Uten å ha hørt denne - dette er på grensen til svindel.
    Jeg har hørt mange rare iPOD "stasjoner" og det er kun Fatman som leverer noe som kan kalles god lyd til de prisene som forlanges - eller dette alternativet:

• Trends TA 10.1 Minimod T-amp forsterker - kr 1200
    • Proson Reality 51RR - kr 775
    • Europris høyttalerkabler - kr 49

(Trendsen kan til og med fåes rimeligere, fra USD150 ca kr 800 + frakt)

Men hvis det er av ESTETISKE grunner man ønsker en Zeppelin - så værsågo' !

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Kanskje feil tråd, men allikevel....

Jeg får en mail fra HFK med følgende tekstinnhold:

Nå må du ta med iPod'en din til din nærmeste butikk og prøve den på B&W Zeppelin, verdens feteste iPod anlegg.

Dette høres spennende ut, tenker jeg og slår opp linken....
    Å, så billig, "bare" 4798 for en sak som jeg kan docke iPOD'en i og som da har forsterker og høyttalere. :-x

Uten å ha hørt denne - dette er på grensen til svindel.
    Jeg har hørt mange rare iPOD "stasjoner" og det er kun Fatman som leverer noe som kan kalles god lyd til de prisene som forlanges
    Sterke ord, om et produkt du ikke har hørt... :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •