MP3 spiller til kona....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MP3 spiller til kona....

Kona ønsker seg MP3 spiller til jul....

Eneste soleklare kravet er radio! Og denne synest eg må være bra! Er mye dårlige greier der ute....

Litt greit med brukervennlighet, design er ikke det viktigste....

Hva har man på markedet? Har ikke tenkt på pris enda, men lurer jo litt på en litt dyrere enn disse som ser ut som minnepenn.....

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med et nick som du har, da må du jammen levere varene! :-D

Over til tema: Jeg har ikke noe spesiellt produkt å anbefale, men jeg skal dreie spørsmålet litt. Mange voksne som kjøper MP3 spiller har den liggende i skuffa fordi den ikke er med i tankene til enhver tid. Samme med meg. Ipod'en ligger god der den er (mon tro hvor det er...) og jeg savner den lite. Særlig etter jeg kjøpte mobiltelefon med MP3 og radio. Mobilen er alltids med og da er det særs praktisk å kun ha den i stedet for mange dingser. Så min anbefaling, selv om det strekker budsjettet drastisk: En dugande mobil med overnevnte krav. Den vil bli brukt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kommer vel ikke utenom Ipod. Jeg kjøpte akkurat den nye Ipod nano 8GB til min bedre halvdel i bursdagspresang. Det ble en innertier!
    Den er rålekker, ekstremt brukervennlig, og har en meget god skjerm. God batterikapasitet( til musikk ) er også et pluss. Skal man ha radio til en Ipod, må man kjøpe det som ekstra utstyr til ca 400,-.
    Ipod Radio

P.S!
    Handler man på applestore, kan man bestille med gravering på baksiden for å gjøre gaven ekstra personlig. Så dette blir mitt tips!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Med et nick som du har, da må du jammen levere varene! :-D

Over til tema: Jeg har ikke noe spesiellt produkt å anbefale, men jeg skal dreie spørsmålet litt. Mange voksne som kjøper MP3 spiller har den liggende i skuffa fordi den ikke er med i tankene til enhver tid. Samme med meg. Ipod'en ligger god der den er (mon tro hvor det er...) og jeg savner den lite. Særlig etter jeg kjøpte mobiltelefon med MP3 og radio. Mobilen er alltids med og da er det særs praktisk å kun ha den i stedet for mange dingser. Så min anbefaling, selv om det strekker budsjettet drastisk: En dugande mobil med overnevnte krav. Den vil bli brukt.

mhmmm... Har tenkt i de baner eg også.... Kanskje hu bare skal få min, så kan eg kjøpe ny?

Men er veldig enig i tankegangen! Eg har mob med mp3 spiller, og ikke en gang da er eg flink til å bruke den.....

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke til å komme bort fra at mobilen tar over mer og mer funskjoner fra andre dingsbomser. Selv gikk jeg amok og kjøpte meg N95. Så nå har kona overtatt det lille digitalkameraet ettersom jeg alltid har med et brukbart festkamera uansett. Radioen kan jeg lytte via samme dings og dersom det bare er sport på radioen, da kan jeg smelle igang Tom Waitz fra minnet. (Og er jeg på bærtur, da kan GPS'en forvirre meg enda mer, men DET er en annen historie ops

Ulempen er selvsagt at med alt på en dings så spiser alle av felles ressurs: Batteriet. Med dedikert spiller vil ikke den ene slå ihjel de andre når en er tom for fuel.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På det varmeste anbefales iPOD nano og da like godt den "gamle" typen, den som nå koster latterlige 790 kroner med 2gB

it24.no

nei, den har ikke radio - men det er ikke noe savn når man har lastet spilleren med 2gB herlig musikk

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Zen Stone + !!!! Har den selv, og er meget godt fornøyd. Har alt din kone trenger +++ . Er kjempeliten og lett å ha med på joggeturer osv..

Men man bør kjøpe noen nye hodetelefoner, de som følger med er ikke veldig gode.

Creative lanserer Zen Stone Plus - Amobil.no

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den fra creative såg veldig bra ut! Hu må nok uansett ha nye plugger da hun har veldig små "ørehull" De minste proppene på min ZEW810i er perfekte til henne....

Ipod tror eg er uaktuelt! Liker ikke apple, og når de ikke har radio er de uansett uaktuelle for kona....

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler deg og kjøpe noe av Creative Zen.
    Har prøvd alle unntatt Vision W. De er veldig gode spillere og brukervennlige..

De som kanskje passer kona di er nok Zen Stone (Plus) eller Zen V (Plus)

Siden du burde ha propper til så vil jeg anbefale Scullcandy Smoking Buds Ink'd
    De selger de for 200 kr på spaceworld her og de er vært vær eneste krone..

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips! Creative sine har en fantastisk pris!

Mye for pengene! Er lyden bra?

Takk for tips om plugger også! Passer de til små kvinneører?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde med kona på expert og kikket litt! Merkelig nok (?) kunne hu helst tenkt seg en sånn minnepinne dings! Trodde ikke det var det hun ønsket seg da hun har en sånn fra før, men poenget var radioen....

Den største typen hun kunne tillate seg var den nest minste med skjerm, kommer ikke på ka den heter nå, men aller helst på størrelse med den stone... Og da mener eg at man ikke kan kjøpe stone uten skjerm??

Men er det noen som vet om mottakeren for radio er bra på disse? Har som sagt w810i, og den radioen mener eg er i grenseland.... Så hvordan blir radioen på creative sine små mp3 spillere?

Newcomer cupa sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm, har en creative stone uten skjerm her, tror ikke den har radio.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cupa
    hm, har en creative stone uten skjerm her, tror ikke den har radio.
    Tro gjør man i kirkenops: , resten leser man i spesifikasjoner som er oppgitt av leverandøren/Produsent..

Creative lanserer Zen Stone Plus - Amobil.no

Plus har radio, det har ikke den uten skjerm..

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må det eventuelt bli plus da! Ser den får grei score i tester! Skulle likevel gjerne visst hvor god mottakeren på radioen er....

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Da må det eventuelt bli plus da! Ser den får grei score i tester! Skulle likevel gjerne visst hvor god mottakeren på radioen er....
    Helt enig - vurderer en slik en selv siden min iPOD Nano egentlig er kona sin..........

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste test, fikk bra på radio! Leste sten av Creative Zen V... Denne fikk veldig skryt.... Radioen avr veldig bra....

Hu får velge sjøl tenker eg.....:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som forundrer meg litt på et forum fullt av lydfriker er at så mange anbefaler Ipod. Greit nok så er Ipodn veldig bra når vi snakker design, og det er den Mp3-spilleren med desidert mest tilleggsprodukter og hype rundt seg. Dog så er jo lyden stort sett ræva, nei takke meg til min Creative zen touch. (Lyd kommer jo an på hva man mater inn i den og ;-) ) Jeg bruker Mp3n når jeg måkker snø, går tur, er ute og reiser, eller så kobler jeg den til bilstereon når jeg er ute å kjører bil.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel.........................
    og jeg gjør som deg, men med iPOD Nano - og jeg er veldig fornøyd med lyden OG med brukervennligheten til iPOD

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Javel.........................
    og jeg gjør som deg, men med iPOD Nano - og jeg er veldig fornøyd med lyden OG med brukervennligheten til iPOD
    Har du da noengang sammenlignet lyden i de ulike spillerne? Mate inn de samme filene og spille av med samme volum? Med kona sin Ipod i bilen i stedet for min Creative så må jeg nesten dobble volumet på bilstereoen for å ha ca samme lydnivå i bilen. Dermed så hører jeg en del mer støy også...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står mellom Stone Plus, Zen V plus eller Sony NWZ-S615F

Hun bestemmer selv! Enklest det!

Men kriteriet om god radio er det viktigste!!!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •