Beste hodetelefonene å få til rundt tusingen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste hodetelefonene å få til rundt tusingen?

Hei, har drevet litt research på headset de siste ukene ettersom mine eldgamle koss-lurar er ganske skadeskutte nå. Mye fint å lese på diverse forumer osv, men blir ikke helt klok på alt.

Jeg vil kjøpe meg noen nye headset i prisklassen mellom 650-1100, men ikke noe junk. Vegrer meg på det sterkeste for å kjøpe noe under 700 i grunn, men om det finnes noe genialt så hadde i alle fall lommeboka mi vært glad i en liten stund.

Har hørt mye fint om Sennheiser og slikt, og alt tyder å vike unna Skullcandy. Hodetelefonene skal brukes på PC, Creative Zen Vision:M og forsterker.
    "Krav":
    - Lukkede
    - God og klar lyd, så langt det lar seg gjøre for penga.
    - Gode å ha på seg
    - Så rå bass som mulig, uten for mye bekostning på resten av lydbildet (Jeg progger DnB/Hardcore/Tech/Darkstep, så det er nødvendig å ha headset som kan gi lyd som takler basslinene jeg lager/hører på ganske greit)
    - Helst brukans for mer enn godstolen, fint om de ikke er helt udugelige å gå med på byen eller på bussen o.l.

P.S. må bare redde skinnet mitt! Hører ikke bare på hard galskap, men synes bare teknikken er sinnsvakt imponerende når det kommer til programmeringa!

På forhånd takk for hjelpsom respons!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp In-ear plugger, feit lyd og da plager du ikke resten av bussen med den irriterende lyden som hodetelefoner avgir...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan anbefale beyerdynamic dt770 pro 80ohm.
    kraftig bass og bra soundstage uten å gå allt for mye på bekostning av resten av lydbildet.

kan enkelt finnes nye på ebay til 150dollar, så de kommer under tusenlappen med dagen kurs.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •