Nextbase SDV-185-S - skjermen blir svart

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nextbase SDV-185-S - skjermen blir svart

Hei.

Jeg har to Nextbase SDV-185-S i bilen min. Den første kjøpte jeg et år før den andre. I begynnelsen hadde jeg problemer med at den første gikk i svart (nesten helt svart, man kunne enda se at det var noe på skjermen, men ikke hva) etter å ha spilt av film en stund. Det gikk alt fra 2-15 minutter før bildet ble svart. Lyden fortsatte som før. Eneste måten å få dette vekk på var å skru av og på spilleren. Problemet forsvant etter et par uker, og jeg brydde meg ikke med det lenger.

Den andre jeg gikk til innkjøp av i mai i år har hatt samme problemet siden den var ny. Etter alt fra noen minutter til et kvarter blir skjermen svart mens lyden fortsetter. Jeg har ikke testet disse andre steder enn i bilen.

Er det andre som har dette problemet? Jeg har prøvd med forskjellige filmer, divx og dvd, men med samme resultat.

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres da ut som reklamasjons sak. Ta kontakt der du kjøpte den, eller hør med Optical Storage Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg testet litt mer. Jeg byttet om de to spillerne i bilen, dvs at jeg byttet om 12V kabelen, det rare er at nå streiker den første like mye som den andre. Den andre streiker også innimellom. Kan dette være noe med at 12V-uttaket i bilen ikke leverer nok strøm, eller at 12V kablene er for dårlige?

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan det faktisk være. Jeg vet at de har byttet noen strøm kabler på nextbase spillere. Har du målt hvor mange volt du får ut av uttaket ditt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •