Problem med å skru av og på Panasonic 42" med harmony 895 - Løst!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med å skru av og på Panasonic 42" med harmony 895 - Løst!!

Jeg har hatt problemer med å skru av min 42PV70FA tv med harmony kontrollen. Problemet ligger i at man må holde powerknappen inne i 2 sekunder.

Dette løste seg ved at jeg ringte til logitech support, og de har lagt til flere alternativer i programvaren min. Jeg har nå mulighet å stille antall ms signalene skal sendes. Jeg har satt denne til 2500, og voila Panasonicen skrur seg både av og på!

Utrolig hva man får til med denne kontrollen (895).

NB! Siden PV70 ikke ligger i databasen til Logitech, bruker jeg PX70 som basis, og fjerner og legger til knapper etter behov.

Denne kontrollen er en drøm!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Urk, har vært plaget med dette jeg og.
    Håper endringene blir lagt til på de lavere modellene og Dette er grunnen til at den ligger i skuffa for tiden....
    Det og at Helios-spilleren min bruker volum opp-ned til pagedown-pageup i browsemodus, som betyr at når volumknottene er satt til forsterkeren virker ikke dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Urk, har vært plaget med dette jeg og.
    Håper endringene blir lagt til på de lavere modellene og Dette er grunnen til at den ligger i skuffa for tiden....
    Det og at Helios-spilleren min bruker volum opp-ned til pagedown-pageup i browsemodus, som betyr at når volumknottene er satt til forsterkeren virker ikke dette.
    Etter at du tar kontakt med Logitech support, legger de den til i softwaren din. Dette skal i følge logitech gjelde alle modeller. De har et gratis 800 nummer man kan ringe, og har kanskje europas beste support.

Dette med volumknappene er lett å endre. Du kan definere som du vil i "egendefinerte knapper"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •