Sony SonicStage problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony SonicStage problem

jeg har nettopp konvertert alle mine 470 cd`r fra FLAC til 100 kb/s vbr AAC format til bruk i min mp3 spiller. jeg har bedt sonicstage importere all musikk som ligger i folderen (det ligger som "artist\album\låt")

men når jeg ber sonicstage scanne og importere ny musikk, så finner den alle sangene, men som EN cd med 7034 sanger!
    dette er jo ufattelig irriterende, er det noen som vet hva som er feil?

tror vel alle som har vært borti sonicstage (siste versjon) har lært seg å hate det, men det er desverre det jeg er tvunget til å bruke mot min 8 gb a808 spiller.

Newcomer svendbjarne sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har både samme spiller og program som deg, og synes det funker ganske så fint og er et genialt program når du lærer veien rundt alle feilene

Jeg håper du la til tags (tror kanskje aac også bruker id3 tags), det er disse som leses av når sonicstage setter sammen album, ikke foldernavn og filnavn.

Hvis de har det vet jeg ikke hva feilen er, fungerer fint hos meg. Hvis ikke - du har litt å gjøre

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, når jeg går inn og sjekker filene med audioshell tag editor, så står både artist, album og sangtittel lista opp.
    fant løsningen på et annet forum:

"I own an NW-A808, PSP and PS3 and while all of these devices claim to 'support' AAC, they can't read the tag data such as the artist, album, track number, etc. So only the file names show up."

herlig, sony! :evil:

Newcomer svendbjarne sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm da kan det bli et lite problem. Jeg rippet direkte med SonicStage på ny til AAC når jeg la inn på spilleren, og da virket det.

Eneste problemet er samlecder der en må høyreklikke hver sang i albumet og krysse av for "compilation" for at det skal forstå at det hører til samme cd

Ryktene sier heldigvis at sony også har så smått begynt å gå vekk fra disse håpløse systemene, så det er jo godt nytt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •