Harmony 885 og CD HD boksen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony 885 og CD HD boksen

Jeg har fått til mye "umulig" med 885, men det gjenstår en svært irriterende ting: Når jeg skal se DVD (TV og DVD spiller slåes på - andre komponenter er satt til å slåes av)...så påvirker denne aktiviteten altid denne tragiske CD HD boksen. Selv om jeg tar bort settingen "slå av alle andre komponenter" samt "ikke send play eller stop" for DVD aktivitet...slåes CD HD boksen enten på eller av når jeg går inn eller ut av aktiviteten. Prøvde å lese inn "power toggle" fra CD HD fjernkontrollen, men dette hjalp heller ikke. Det må være noe "kinky" med den forbaskede CD fjernkontrollen. Føler snart for å ta et grepa tak i en hammer og knuse enten CD boksen eller 885 :twisted: Noen som har kommet seg rundt dette problemet?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    virker som "power on" funksjonen til cd hd boksen er den samme som en del andre komponenters funksjoner, for min del er det når ej skal mute lyden på Pioneer AX4asi, da slår tuneren seg på, er vel egentlig bare en uheldig valgt kode som gjør det

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nok på Sagem siden at problemet ligger. Skal prøve meg litt frem; først ta bort "on" signal for TV`en, deretter for XE1. Må jo bort og legge i CD uansett...så det gjør meg ingenting å måtte slå på XE1 manuelt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Channel up og down

Hei

Fikk 885 idag og har startet opp med konfigurasjonen. Har støtt på noen problemer. Har HD boksen fra Canal Digital (satelitt) og den sliter litt med fjernkontrollen.

Det som irriterer meg mest er at ikke CH + og - knappene på Harmony 885 fungerer. Samme hvor mye jeg trykker så svitsjer ikke HD boksen. Prøver jeg og skifte kanal med numpaden så går det fint.

Jeg har forsøkt å overføre signalene fra den orginale fjernkontrollen til HD boksen men fremdeles fungerer det ikke.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager at jeg bumper denne.

Har alle dere som har HD boksen fra CD fått det til å funke? I så fall, er det ingen som kan gi meg noen tips?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen Harmony 885. Men jeg vil skyte inn at jeg opplever vanskeligheter med HD boksens fjernkontroll. Jeg har også en Thomson Viasat tuner. Fjernkontrollene til disse to apparatene forstyrrer hverandre. HD boksen har tydeligvis remote-koder som overlapper Thomson boksen sine.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig

Fikk det til endelig i dag.

Gikk bedre da jeg la inn Sagem istedet for CanalDigital som device for dekoderen. Typebetegnelsen er ITS-D81 HD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •