Harmony og Motorola digital dekoder (lyse tv)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Harmony og Motorola digital dekoder (lyse tv)

Jeg klarer ikke å få min Harmony 885 til å fungere med Motorola sin digitale dekoder (VIP 1710). Dekoderen har jeg fått av Lyse (altibox). Jeg har prøvd å programmere fjernkontrollen med den orginale fjernkontrollen fra Motorola. Da får jeg dekoderen til å virke men den reagerer utrolig sent sammenlignet med den originale fjernkontrollen fra Motorola.

Det viker som om kodene i databasen til Logitech ikke er korrekt.

Er det andre som har hatt dette problemet ?:evil:

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et elsk/hat forhold til 885. Vel greier den alt jeg har...men det er etter døgn med forskning og masse egne *oppfinnelser* i programmering for å få det til.

Det vanskligste er nettopp reaksjonstid. Dessverre er Logitech sine maxgrenser alt annet en det som gir et resultat. Har prøvd utallige løsninger, men ennå er knappetrykk for CD HD boksen råtne...utrolig sent og med et sabla etterslep.

Dessuten er databasen for remoter et gjettverk. De burde forlengst hatt en "pull-down" liste der man kan velge sin remote på direkten. Virker som de pålegger kunden å bygge opp databasen i stedet. Min neste remote blir *ikke* fra Logitech.

Jeg husker ikke i farten hvordan du kommer inn på timings for knappetrykk. Måtte selv maile Logitech for å finne sekvensen. Enda en ting jeg ikke kan fordra...man burde finne frem uten å bli "guidet" i hjel.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det er en omstendig prosess å finne frem i programvaren, men her finner du justering for følsomhet:

Aktiviteter/velg en handling/feilsøking/ja,hvis riktig/velg/vis flere problemer/mottar ikke kommandoer riktig/er for følsom.

Det var det hele...;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony Remote 555-dryg prosess

Det tok sin tid å få satt denne opp, men etter et par timer med trykking ser det ut for å fungere rimelig bra (så langt). Sleit også med Lyse sin Altibox. Eg la den inn som Kreatel IP-STB 1710 og da fungerte den bra. Selv om alt virker enkelt er det en seig prosess å få lagt inn alt slik at en blir fornøy. Men på en anne side så ser eg ikke heller hvordan det kunne vært gjordt enklere.

Hurtignapper for DVD, TV etc savner eg dog..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony 1000 mot Motorola Lyse TV

Jeg har problemer med min fjernkontroll mot lysetv dekoderen. enten vil den ikke fungere, eller så har tastene helt feil funksjon. Noen som vet hvordan jeg kan rette opp i dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •