Logitech Harmony 1000 & Get PVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 1000 & Get PVR

Hei,

Har et par spørsmål/problemer med min Harmony 1000 og Get PVR.

1) Da jeg satte opp Get box PVR i Logitech programvaren, fant jeg en match, men inputen her var svært mangelfull. Det var forsåvidt ikke noe problem, da det gikk som en drøm å lære de manglende kommandoene, men det slår meg at jeg kanskje ikke har tastet inn riktig modellbetegnelse. Kan noen som har fått dette til å virke være så snill å informere om hvilken modellbetegnelse som skal tastes inn?

2) Når jeg starter aktiviteten "Watch TV", kommer jeg bare til en blank skjerm, med noen inaktive knappesymboler langs sidene (dette er siden som normalt ville innholdt avspillingssymboler for Play, Stop, Pause osv, samt knapper for Guide, Info, Menu mm). Har noen fått til å aktivere denne for Get PVR?

Dessuten:
    3) Har koblet til min Xbox 360 til denne fjernkontrollen også, og har regelmessige problemer med at signalet for power on/off ikke registreres på Xbox-en. Har prøvd å legge til spesifik power on/off kommandoer ved aktivitetsstart og -stopp, i tillegg til default power toggle, men dette ser ikke ut til å gjøre det mer stabilt. Noen som har noen tips?

4) Har en Samsung LE46M87BD TV, og klarer ikke helt å finne de optimale delay-innstillingene for når TV'en er klar for neste input. Noen som vil dele sine erfaringer her?

På forhånd takk for hjelpen!

/hblika

Newcomer gary7 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hblika,

jeg kan desverre ikke hjelpe deg direkte, men ta en titt på RemoteCentral sitt Harmony forum på RC Forums: Harmony Remote Controls Index

Pronto-forumet har gitt meg mye hjelp med min Philips Pronto.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gary7,