Hjelp til å finne mp3 spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til å finne mp3 spiller

Eg er på utkikk etter ein mp3 spiller eg kan bruke på jobb. Eg har fått tilbud på ein Iriver H10 6GB m/FM sender til 1100kr, men eg veit ikkje om dette er ein god spiller?

Mine krav er:
    -Robust. Eg er elektrikker, så eg må ha ein som tåler at eg har den i lomma mens eg jobber.
    -Radio
    -Min. 4GB. Helst meir enn det...
    -God lyd
    -Brukervennlig
    -Kunne få tak i ei brukendes veske til den
    -Eit stort pluss visst den har FM sender, men ingen krav.
    -Skjerm
    -ca.1500kr

Er det noken som har tips om kva eg kan velge? Bruker Ipod minien til dama mi no, men den har ikkje radio.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke h10, men har selv hatt e10 en god stund. Den var veldig liten og nett, hadde 6Gb minne, radio og en batterikapasitet på vel 30 timer. Lydkvaliteten var meget god, og menyen var superenkel. Denne ble donert til dama for en stund siden..., ikke fordi det var noe galt med iRiver'n, men fordi jeg ønsket en spiller med større lagringskapasitet. Eneste bakdelen med e10 som jeg kan nevne, er at den krever en spesialkabel for synkronosering.
    Skal du ha deg ny spiller, så sjekk batterikapasiteten! Jeg gikk over til Creative Vision:m, som har 30Gb plass, men som bare har halvparten så lang spilletid...og det merkes! Personelig så syns jeg h10's oppgitte spilletid på bare 12 timer virker i minste laget.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har eid en H10 5GB ganske lenge, god spiller, men den må lades ca annenhver dag.(sikkert hver dag, om du bruker den konstant.
    har avtagbart batteri, mulig man får kjøpt ekstra.
    synes den er brukervennlig og låter bra(om enn noe lav utgangseffekt, men betydningen av det kommer veldig an på hva du bruker i/på øra)
    Du kan som standard ikke bare dra filer fra en mappe over i spilleren, biblioteket må bygges opp i iriver plus, som følger med på plate.
    Eller, du kan bruke et lite program som en smart bruker har laget, ved navn easyH10. med det kan du dra filer rett inn i spilleren, for så å kjøre programmet for å bygge selve biblioteket automatisk.
    Den virker å tåle en del, har gått i bakken et par ganger.
    ved noen anledninger har språket i spilleren blitt kinesisk :-| ved bygging av bibliotek, og har måttet legge inn ny software. de dagene har jeg ikke fått brukt spilleren. (ikke sikkert dette gjeder alle modeller, kan ha vært bare min)

Om jeg skulle gi deg et tips, kjøp heller Iaudio D2. den slår H10 på stort sett alle punkter, og fås for ca 1800 kr i 4 GB format. tar Flac og ogg vorbis, 52 timer batteri, spiller video på 2,5 tommers skjerm, og har god utgangseffekt i forhold til størrelse. Iaudio er også kjent for å være blant de beste(for ikke å si DE beste) på lydkvalitet, og slipper oppdateringer leeenge etter spilleren er sluppet. Hvor robust denne er kan jeg dog ikke si noe om...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Om jeg skulle gi deg et tips, kjøp heller Iaudio D2. den slår H10 på stort sett alle punkter, og fås for ca 1800 kr i 4 GB format. tar Flac og ogg vorbis, 52 timer batteri, spiller video på 2,5 tommers skjerm, og har god utgangseffekt i forhold til størrelse. Iaudio er også kjent for å være blant de beste(for ikke å si DE beste) på lydkvalitet, og slipper oppdateringer leeenge etter spilleren er sluppet. Hvor robust denne er kan jeg dog ikke si noe om...
    Er litt redd for den store skjermen på denne. Egner seg sikkert ikkje heilt til å ha i lomma når ein kryper rundtomkring, og å trykke på den trykkfølsome skjermen med skjitne fingrer er vell heller ikkje til å anbefale?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •