Logitech Harmony 895. Problemfri installasjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 895. Problemfri installasjon

Kjøpte min 895, og fikk den i går.
    Jeg har ikke hatt et eneste problem med kontrollen, selvom jeg lastet ned siste programvareversjon fra nettet før jeg startet.

Det er rett og slett å følge instruksjonene i programmet (strømkabler inn og ut av støpsel o.l.).

Det at folk får uforklarlige problemer, tror jeg kan skyldes softwarekonfigurasjoner på PCen, og ikke fjernkontrollen. Jeg har konfigurert på to forskjellige PCer, og ingen problemer. Jeg har verken deaktivert brannmuren, eller andre programmer.

Når det er sagt, er det noe jeg synes er unøvendig tungt. Spesielt er det at man må oppdatere både rf sender og fjernkontroll for hver eneste lille endring man gjør i kontrollen. Dette gjøres uavhengig av om man har deaktivert RF senderen eller ikke (jeg bruker ikke denne enda).

Temaer kan man ikke bytte. De ferdig installerte suger, rett og slett.
    Man kan kun legge inn bilde på 16 Tv-kanaler. Hvorfor har de begrenset det til 16? Jeg har noen fler, og jeg hadde tenkt å bytte kanal ved å velge logoen.

ved valg av et produkt, ramler det inn med ferdige anbefalte funksjoner. Særlig gjaldt dette TVen min (en philips sak). Her fikk jeg en bråta med funksjoner tven ikke har (selvom jeg har toppmodellen). Greit nok, men tar tid å fjerne.

Ellers synes jeg ladefunksjonen er rar. Den har stått til lading over natten, men fortsatt kun to av tre streker på batteriindikatoren. Jeg vet ikke helt hvordan men vet om den lader eller ikke, men min piper og begynner å vise et slideshow.

Alt i alt, veldig fornøyd.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe...,

Morsom konklusjon.

-virker som om du drar frem mer negative ting enn positive ting her, men er fortsatt "veldig fornøyd". :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Hehe...,

Morsom konklusjon.

-virker som om du drar frem mer negative ting enn positive ting her, men er fortsatt "veldig fornøyd". :-)
    Det er lett å fokusere på det negative.

Hovedargumentet for å kjøpe 885/895 er at det fungerer

Til og med Sonys universalfjernkontroll fungerer ikke på deres egne produkter. Min Sony RM-AV2500 universalfjernkontroll fungerer ikke på STR-DA3000ES. Jeg måtte lære knapp for knapp.

Det tar tid å "tweake" 890, men når det gjort er alt lagret på nettet. Egentlig genialt

Vi får prøve fjernkontrollen i noen uker, og se om jeg er like fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •