Apple IPhone -Ultracool telefon/mp3/bilde/internett dings - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 57
    Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

iPhone Shuffle

Jeg venter til iPhone Shuffle kommer.
    Den er mye mindre, mye lettere. Og det beste, den har bare 2 knapper, grønn og rød telefon og ingen skjerm.!
    Enten kan du ringe telefonlisten i alfabetisk rekkefølge eller sette den i shuffle-mode...!
    Og hvis du synker den med kontaktboken til vennene dine skriver den over kontaktene du har fra før!

Haha, seriøst, hvis den kommer LOVER jeg å kjøpe den!
    Sorry for OT, men måtte bare få det ut...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    morsom denne "ringe telefonlisten i alfabetisk rekkefølge eller sette den i shuffle-mode"

hmmm, hvem skal jeg ringe i dag da? ..................

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har aldri hatt mobil før, men no tok eg til vet og så fekk eg bestilt meg ein iphone. Eg er lykkelig og forelska i min iphone. Som telefon har den ein del manglar irritasjons moment, men som leiketøy er den fantatastisk. eg betalte 3,5k for min.

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg snakka med de på poppin/pippin/pippilangstrømpe/eple butikken her i går.
    Så iPod touch, og tenkte at denne var jo utrolig stilig. Spurte hvordan det var med å bestille fra USA, og da sa de at det gikk an, men at jeg mister all garanti og service, og de ville ikke ha noenting å gjøre med den om jeg fikk noe problem. Og de som er offisiel forhandler av apple hadde ingen informasjon om når denne kom til det norske markedet, de var til og med i tvil om den i det hele tatt skulle komme. Så hvis jeg skal ha den, venter jeg i allefall til den kommer i butikk. Så jeg kan levere den in "når" jeg får problemer med den. Og las i en annen tråd at lyden var dårlig på denne.
    Hvis lyden er så dårlig som di ser så får jeg heller se om jeg kan finne meg noe annet.

Takk til pegpisk.
    Den var utrolig bra. :-D

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Hmmm - jeg (m.a.o. junior) har mulighet til å bestille fra apple.com og sende hjem til en person i USA - så vil den bli tatt med hjem av en besøkende.................

men så var det unlock da - MÅ man virkelig bruke 4-600 kroner på dette? Og evt hva er best?
    Om du tusler inn på ipod1.no så vil det være gode guider for unlock og oppsett i norske nett (Vis forum - iPhone • ipod1)
    To metoder brukes mye i dag Ziphone og IPlus. Begge er omtrent like enkle.

Du vil for all del unngå å betale 4-600 for å låse denne opp

Metodene som er nevnt vil låse opp alle kjente fw-versjoner (opp til 1.1.4 som er den som selges i Apple Store for tiden).

Lykke til!

M.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Ihpone ligger på Gardermoen nå, og det er helg, så den dukker ikke opp før mandag :cry:

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm - jeg (m.a.o. junior) har mulighet til å bestille fra apple.com og sende hjem til en person i USA - så vil den bli tatt med hjem av en besøkende.................

men så var det unlock da - MÅ man virkelig bruke 4-600 kroner på dette? Og evt hva er best?

Ikke noe stort problem å unlocke selv.

Se denne tråden på ipod1 forumet: GUIDE: iPLUS - mer ULTIMATE enn ziPHONE • ipod1

Lykke til

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke noe stort problem å unlocke selv.

Se denne tråden på ipod1 forumet: GUIDE: iPLUS - mer ULTIMATE enn ziPHONE • ipod1

Lykke til

Edit: Så ikke svaret fra mtm i farta

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så lenge du har bittelitt peiling på data er det null problem. forøvrig finnes svar på det meste under forumet på Mac1.no | Norges Mac-portal |

iphone er forresten en kongemobil. beste jeg noengang har hatt. størrelsen er og perfekt. stor deilig skjerm og ingen problem å ha den i lomma. koster 2200 i usa.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk til alle - kommer nok til å kjøpe en 16gB modell fra junaiten ja

edit: da var den faktisk bestilt og betalt

Order Details

IPHONE 16GB-USA MB384LL/A $499.00

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde du giddi å sagt hvor mye du totalt betalte i NOK med frakt og toll og moms og alt??

Marius

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt en iphone selv, skal bytte abonnement likevel

Men pris med frakt og moms er litt interessant.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skriver dette på en iphone. Er enig i at det er en utrolig ultracool mobbe. Litt dårlig lyd i den er vel det eneste ankepunktet.

Kjelli

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være med å anbefale iPhone. Touchscreenen (som jeg på forhånd var litt skeptisk til) fungerer helt topp, den er nøyaktig, responsiv, og ser helt utrolig ut. Noen småmangler er det, men alt i alt en kjempetelefon.

Hadde Nokia N73 før, og disse to kan ikke sammenlignes. Jeg savner _ingenting_ med N73. For meg er iPhone overlegen på alle punkter (jeg bruker ikke MMS).

Jeg kjøpte fra eBay, da jeg ikke kjente noen som var i USA den tiden. Opplåsing er det somsagt lagt mange fine guider på. Du finner disse på Hovedside • mac1

Dersom du er gjennomsnittlig kompetent på PC bør det være null problem. Alt er veldig grundig forklart.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med riper og fettmerker på skjermen da? (til dere som allerede har og bruker den)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    hadde du giddi å sagt hvor mye du totalt betalte i NOK med frakt og toll og moms og alt??

Marius
    Du får ikke kjøpt på nettet og sendt til Norge, dessverre (med minde du kjøper via eBay selvfølgelig).
    Jeg har ordnet meg med en på jobben som har familie derborte med adresse og en annen som skal reise over allikevel - og da tar den med hjem.

Så jeg betaler USD499, ca kr 2500,- men må dessverre vente til vedkommende kommer hjem fra USA (og håpe at Tullvesenet slipper ham igjennom uten noen vedestyggeligheter.....hehe)

Newcomer peram sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

NEI - du trenger ikke å bruke en eneste krone for å unlock'e og klargjøre en iPhone for bruk i Norge.

Det er bare å følge denne guiden og det koster som sagt ikke en krone. Hvis du vil laste ned guiden som en PDF klikk her

Jeg har fulgt denne guiden selv og et fungerte som en drøm.

Lykke til !

peram

Newcomer peram sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hvordan er det med riper og fettmerker på skjermen da? (til dere som allerede har og bruker den)
    Fettmerker blir det, men det påvirker ikke funksjonaliteten i det hele tatt. Det ser mindre pent ut, men fungerer fortsatt. Du får også kjøpt "beskyttelsesfilm" du kan ta over glasset, som faktisk "bedrer" ting, siden den blit mindre følsom og som forhindrer fettmerkene.

Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en ny mobiltelefon, og så lenge du kan leve uten MMS og UMTS - Go for it :-)

Per Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, jeg reiser til tyskland om en time. kan jeg kjøpe denne telefonene der å bruke den her i norge?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av peram
    Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en ny mobiltelefon, og så lenge du kan leve uten MMS og UMTS - Go for it :-)

Per Arne
    Hvorfor må en leve uten MMS? Er det ikke kamera? (burde sikkert sjekket selv men er jo så lett å spørre )

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •