CCF filer til pronto

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CCF filer til pronto

Noen som har god kjennskap til pronto fjernkontroller?

Jeg har en lexicon preamp som jeg mangler fjernkontroll til, originalkontrollen koster like mye som en universalkontroll så derfor lurer jeg på om jeg skal heller kjøpe feks en pronto og laste ned filer for preampen min.

Jeg har funnet CCF filer for preampen min på remotecentral, men disse var listet opp under pronto classic, kan slike filer brukes på feks en pronto NEO?

Noen som har andre geniale forslag til hvordan jeg skal få fjernkontrollert preampen min? Det er veldig viktig å ha fjernkontroll til denne siden det er litt begrenset oppsett fra PC og frontpanelet er svært enkelt.
    Er på ingen måte bundet til en universalkontroll da jeg ikke har kjøpt ennå, men siden det lå mange filer under pronto så frister denne litt. Men jeg tør ikke kjøpe NEO hvis classic filer ikke kan brukes :roll:

A

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av are_e
    Jeg har funnet CCF filer for preampen min på remotecentral, men disse var listet opp under pronto classic, kan slike filer brukes på feks en pronto NEO?
    Jeg har både Classic og Neo, filene går ikke omhverandre, men jeg kan sjekke om det går an å kopiere IR-koder på et eller annet hvis.

Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du evt låne Classic'en min hvis du kjøper deg en Neo, det er ikke noe problem å legge inn Lexicon-koder på Classicen og så la Neo'en lære disse kodene. Stort sett det jeg har gjort der det finnes Classicfiler, men ikke Neofiler.

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torsteinvh
    Jeg har både Classic og Neo, filene går ikke omhverandre, men jeg kan sjekke om det går an å kopiere IR-koder på et eller annet hvis.

Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du evt låne Classic'en min hvis du kjøper deg en Neo, det er ikke noe problem å legge inn Lexicon-koder på Classicen og så la Neo'en lære disse kodene. Stort sett det jeg har gjort der det finnes Classicfiler, men ikke Neofiler.
    Bor i Oslo ja, det hadde vært veldig kjekt om jeg kunne lånt en classic ja :-D Kan man lagre NEO-filen etter man har lært opp slik at jeg kan lagre denne på en cd/dvd i tilfelle katastrofe en dag?

Tror jeg kjøper meg en NEO da. Er du fornøyd med din NEO?

A

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor i Oslo ja, det hadde vært veldig kjekt om jeg kunne lånt en classic ja :-D Kan man lagre NEO-filen etter man har lært opp slik at jeg kan lagre denne på en cd/dvd i tilfelle katastrofe en dag?
    Ja, ikke noe problem. Man kobler den til PC, starter opp 'NEO-Edit' og laster ned data fra NEO'en til en fil som kan lagres.

Bare si ifra når NEO'en er i hus, så kan vi ordne med låning

Tror jeg kjøper meg en NEO da. Er du fornøyd med din NEO?
    Ja, liker den bedre enn Classic pga flere hardware-knapper.
    Men ble aldri helt ferdig med å programmere den, så jeg har mer eller mindre gått over til en Harmony 555.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •